YAMAHA MT-01 FORUM
Algemeen => Stel je voor... => Topic gestart door: Bram77 op 08 oktober 2012, 14:32:32
-
Dag beste mensen. Mijn naam is Bram en kom uit de regio 's-Hertogenbosch. Ik ben 34 jaar jong en rijd op dit moment een Yamaha FZX750 (baby v-max). Het is een heerlijke motor om te rijden en te zien (ze zijn vrij zeldzaam en ik heb hem optisch wat gemoderniseerd) maar omdat ik de bijna 100pk die de fiets in huis heeft, welke zich in de hogere toeren bevindt, eigenlijk weinig gebruik zoek ik een wat grotere twee-cilinder naked bike met genoeg koppel en karakter.De opties blijken verbazingwekkend beperkt!
- Ik vind een Ducati Monster te klein en bovendien staan ze bekend als onbetrouwbaar.
- De Harley Davidson Nightster 1200 is erg mooi, maar aan de kleine kant en boven mijn budget (voor zover je dit een naked-bike mag noemen).
- De Yamaha BT-1100 is mooi en heeft een mooi geluid, maar heeft naar mijn smaak toch te weinig koppel en pk's in verhouding tot zijn gewicht.
Dus kwam ik uit op de MT-01 en dat is liefde op het eerste gezicht! Het is een exclusieve en karakteristieke motor die groot (hoog) genoeg is en bovendien een prachtig geluid en machtige uitstraling heeft. De enige zorg die ik heb is dat ze nogal aan de prijs zijn i.c.m. het blijkbaar gebrekkige aanbod aan onderdelen (las ik hier op het forum). Ik heb me geregistreerd om een betere indruk te krijgen van wat voor een vlees ik in de kuip zou hebben als ik er een koop. Met een beetje geluk vind ik via het forum misschien wel een MT-01 die van een liefhebber is geweest in het zuiden van het land voor een redelijke prijs. Mijn budget is niet dusdanig dat ik elke MT-01 die te koop staat zou kunnen kopen (zo rond de 5000 a 5500). Dus mocht je een goede te koop weten te staan die in de buurt komt van mijn budget dan hoor ik het graag! Als iemand interesse heeft in mijn FZX750 wordt het budget wat groter. Ik ben hem nog niet actief aan het verkopen.
-
Bram,
De onderdelen vallen wel mee, het zijn de accessoires die je hoofdpijn bezorgen. Hoe meer verliefder je op deze fantastische motor wordt hoe meer geld je eraan spendeert. Het uiterlijk, maar ook zijn rij eigenschappen zijn daar debet aan.
(bij mij tenminste......vandaag een stage 2 gekocht (Sjattepoemel weet nog van niets))
Het is veel gemakkelijker om die Ducati te kopen. Je wordt overspoeld met merchandising.
Maar het moeite doen en diep in je buidel moeten tasten maakt deze sloophamer misschien juist zo aantrekkelijk.
De mijne aan je verkopen doe ik niet......aan niemand !!!! maar er zijn genoeg forumleden die nieuwe leden aan een schitterende MT-01 geholpen hebben.
Suc6 en Welkom.
-
Bedankt :)
Goed om te weten dat het enkel de accessoires zijn die moeilijk aan te komen zijn. Dan heb je het over de staging-kits vermoed ik?
Het diep in de buidel moeten tasten houd hem in ieder geval exclusief! Dat is voor mij belangrijk maar niet per definitie aantrekkelijk, maar ik kan er mee leven.
Ik vind deze Remus dempers erg mooi klinken. http://www.youtube.com/watch?v=glrV84adRCU
Zijn dit soort dempers net zo moeilijk aan te komen als de Akrapovic's?
De enige MT-01 die ik op dit moment, als ik aan de vraagprijs voldoe, kan betalen is de volgende: http://link.marktplaats.nl/601805820
Is iemand bekend met deze motor? Zo op het oog is er weinig schade aan de motor. Ik heb nog niet gebeld omdat ik eerst wat meer wil weten over het type motor.
Of kan ik beter nog een maand of twee wachten? Is de trend bij deze motoren dat ze een stuk goedkoper worden in de winter?
Ik heb een relatief kleine erfenis gekregen en wil die spenderen aan iets memorabels. Deze droom-motor zal de erfenis zeker eer aan doen :).
Leuk filmpje in je onderschrift! Lijkt een leuke rit te zijn geweest. Wat voor een camera heb je daarvoor gebruikt? Het geluid is beter dan ik van de meeste helmet-cams ken.
-
Hey Bram, allereerst welkom hier, het wachten heeft weinig zin denk, de mt's worden niet of nauwelijks goedkoper ;) sommige staan al meer als een jaar op mp of bij de motorzaak, maar zakken nog geen tientje in de prijs. Een beetje exclusiviteit heeft gewoon zn prijn, en ik denk dat ze in de toekomst niet veel goedkoper zullen worden 8)
Ik denk dat je aan deze motor zeker niet bekocht bent, is een mooie rockslate met een goede kilometerstand, voor weinig. De schade is zeer minimaal(op de foto te zien), zo te zien heeft er iets liggen branden op de grond onder het koppelingsdeksel :-\. Goedkoper als deze ga je ze rijdend zonder schade echt niet vinden ::)
grtzz marcel
-
Hi Bram,
Welkom op het MT forum, ik hoop dat je kunt vinden wat je zoekt!
Beneden de €6500,- zul niet veel MT's vinden (die nog een beetje redelijk zijn)
Die prijs zakt ook nog niet veel meer verwacht ik de komende jaren.
De motor bij boonstra ken ik niet, maar als de brandschade uitwendig is geweest en zich heeft beperkt tot een beetje verkleuring van je koppelings deksel, zou ik niet te lang wachten.
Brandschade is alleen vervelend als er kabelbomen zijn gesmolten!
Je kunt beter deze motor kopen dan één met ernstige valschade.
probeer in ieder geval (al is het maar een maand) garantie te vragen, als er echt niets mis is met deze MT krijg je dat wel.
En als je het niet krijgt......................wees op je hoede.
Succes met je keuze!
-
Filmpje is gemaakt met een Drift HD 1080p
In 2013 is de volgende lang weekend..... http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=1220.0
We zijn geen motorclub, maar de samenzweringen zijn reuze gezellig. ;D ;D
Einddempers van Akrapovic, zo ook de bochten zijn niet moeilijk aan te komen. Alleen de ECU2 is behoorlijk lastig.
Niet nodig bij alleen de einddempers. Wel icm de bochten.
Kijk eens op http://www.damexhaust.com. Dieper geluid op een MT zul je niet vinden :P
-
Nee, niet die uit Veldhoven. Gezien de schade en een paar gebruikerssporen konden we niet tot elkaar komen.
Het is een nieuwe. Kreeg een mooi bod uit Engeland. ;)
-
Ze zijn aan de prijs, maar zeer betrouwbaar en alle gewone (niet tuning) onderdelen zijn perfect vindbaar aan doodnormale prijzen.
Als alternatief voor de Remus en Akrapovic uitlaten zijn er ook de 'made in Belgium' uitlaten van DAM, zeer mooi diep geluid en ze kosten niet maar ( ik geloof) een 5 a 600 euro.
Ik heb vrij lang naar een MT01 zitten zoeken, en ik ben er wel in geslaagd om heel zwaar te negotiëren over de prijs omdat de persoon al zijn nieuwe (toer) moto had en de winter eraan kwam en blijkbaar niet zoveel interesse had. Zijn advertentie zag er dan ook echt niet uit, slechte foto's, en de kilometerstand was al wat hoger (maar wat is 30.000 km voor een koppelrijke 1,7 liter? niks natuurlijk). Hij moest wel een onderhoud hebben en een nieuwe ketting, maar had wel nieuwe banden erop liggen en wat accesoires (Bagster, DAM, flyscreen, speciaal zadel, rizoma).
De moto van de advertentie lijkt me een goeie deal, jong model, weinig kilometers. Als je de prijs omlaag kan krijgen tot 5000 euro, wat zou moeten lukken denk ik, heb je direct 500 euro over voor een DAM set :-)
Succes en welkom!
-
Welkom Bram!
Zoals je hebt kunnen lezen, valt het met die onderdelen nog wel mee, Yamaha kan voor onderhoud gewoon alles leveren. Carbon luchthappers, windschermpjes voor boven de koplamp, solo-seats met blootliggende Akra's e.d., dat zijn de accessoires die moeilijk(er) te vinden zijn - voor sommigen dan. Anderen gooien een visje uit bij Bart (Baci op het forum) en die weet er via zijn netwerk meestal wel weer aan te komen. Stage 1, 2 en 3 zijn nog weer iets moeilijker, maar voor stage 1 zijn er weer alternatieven bij Remus, DAM en Devil. En er ligt bij diverse dealers in hoeken, gaten en kelders nog de nodige vergeten accessoires.
Die MT-01 uit je bericht heb ik ook zien staan. Het eerste wat bij mij opkwam, was: 'Zou die bij Anbergen vandaan komen, daar is recent brand geweest en zijn de nodige motoren gered uit de schuren die afgebrand zijn.' Ik heb daar geen zekerheid over, maar als het alleen uiterlijke sporen zijn, dan zou ik het wel aandurven. Dat koppelingsdeksel is wel weer aan te komen via via. Een Rock Slate is een bijzondere versie, alleen in 2007 geleverd, maar binnen het forum niet echt meer zeldzaam, want bij de laatste samenzwering stonden er zeker 5 of 6. Blijft niettemin een mooie versie. Succes met je speurtocht en we zien er graag foto's van, als het gelukt is. Eén keer rijden en je bent verkocht. ;)
Greetz, kowalski.
-
Te gek, al die reacties zo snel! Leuk om te merken dat jullie er ook actief mee bezig zijn.
@the big 1670
Mooi dat je hem al hebt gezien. Dat geeft gelijk een wat zekerder gevoel. Ik moet er het hele land voor doorkruisen dus ik hoop geen dag te hoeven verspillen door voor verrassingen te komen staan.
Wat houd Rock Slate precies in? Wat zijn de verschillen t.o.v. een standaard MT-01? Ik vindt de kleurstelling in ieder geval erg mooi.
-
Bram
Volgens mij heeft BigBull zijn motor ook nog te koop staan. Lage km stand en ziet er ook goed uit
http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-yamaha/yamaha-mt-01-108167092.html (http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-yamaha/yamaha-mt-01-108167092.html)
Ik hoop dat jij er iets aan het ;D
Ook erg mooi, ik was hem al tegengekomen, maar helaas een euro of 1000,- boven mijn budget.
-
Wat houd Rock Slate precies in? Wat zijn de verschillen t.o.v. een standaard MT-01? Ik vindt de kleurstelling in ieder geval erg mooi.
Alleen de kleur is het verschil. Rockslate is zilver-blauw
Er zijn twee types gemaakt het oudere type RP12 te herkennen aan de vier zuiger remklauwen
en het RP18 type met de zes zuiger remklauwen en met nog een paar kleine detail verschillen.
De grootste verschillen zitten in de kleuren per bouwjaar
-
Hoi Bram, welkom op het forum ;D Tja, mijn naam is al meerdere malen gevallen, kan er ook niks aan doen dat ik meer heb liggen dan yamaha zelf :P MT bij Boonstra....goed navragen, want er is waarschijnlijk meer mee aan de hand dan alleen die optische schade!!! Ze kennen daar de prijzen en zijn normaal niet bepaald goedkoop :(
Als het ff mee zit heb ik binnenkort WEL een MT die in je budget valt.....nr 3 zou zomaar in aantocht kunnen zijn en ik kan er maar op 1 rijden en heb er maar 1 nodig om te customizen ;D
-
Hoi Bram, welkom op het forum ;D Tja, mijn naam is al meerdere malen gevallen, kan er ook niks aan doen dat ik meer heb liggen dan yamaha zelf :P MT bij Boonstra....goed navragen, want er is waarschijnlijk meer mee aan de hand dan alleen die optische schade!!! Ze kennen daar de prijzen en zijn normaal niet bepaald goedkoop :(
Als het ff mee zit heb ik binnenkort WEL een MT die in je budget valt.....nr 3 zou zomaar in aantocht kunnen zijn en ik kan er maar op 1 rijden en heb er maar 1 nodig om te customizen ;D
Wat een winst is het toch dat er dit soort fora zijn met kenners :).
Staan ze wel bekend als betrouwbaar bij Boonstra?
Hoe lang zou het wachten kunnen gaan duren?
Heb je toevallig wat foto's en details/specs van waar ik eventueel op zou wachten?
Edit: ik heb je een PB gestuurd. Dat is waarschijnlijk wat handiger.
-
nu vraag ik me eigenlijk iets af, daar hier zoveel kennis op het forum geaccumuleerd is.
weet er iemand (bart?) hoeveel mt01s er in totaal geproduceerd zijn? hoeveel ervan in belgie/nederland ongeveer rondrijden?
welke yamaha fabriek juist?
-
nu vraag ik me eigenlijk iets af, daar hier zoveel kennis op het forum geaccumuleerd is.
weet er iemand (bart?) hoeveel mt01s er in totaal geproduceerd zijn? hoeveel ervan in belgie/nederland ongeveer rondrijden?
welke yamaha fabriek juist?
http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=861.msg8165#msg8165 (http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=861.msg8165#msg8165)
helemaal onderaan staat zelf een berichtje van jezelf.....! ;D
-
nu vraag ik me eigenlijk iets af, daar hier zoveel kennis op het forum geaccumuleerd is.
weet er iemand (bart?) hoeveel mt01s er in totaal geproduceerd zijn? hoeveel ervan in belgie/nederland ongeveer rondrijden?
welke yamaha fabriek juist?
http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=861.msg8165#msg8165 (http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=861.msg8165#msg8165)
helemaal onderaan staat zelf een berichtje van jezelf.....! ;D
Uups sorry. Slecht geheugen. merci!
-
Ik vind deze Remus dempers erg mooi klinken. http://www.youtube.com/watch?v=glrV84adRCU
Zijn dit soort dempers net zo moeilijk aan te komen als de Akrapovic's?
Remus uitlaat:
http://www.ebay.nl/itm/REMUS-Revolution-GP-Auspuff-Sportauspuff-silencers-Yamaha-MT-01-05-06-Black-NEW-/261081960526?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc9b2904e#ht_3097wt_1219
-
FRANZ heeft ze er ook op zitten,klinken geweldig en staat goed! gr eddy
-
Bram77 is zo te lezen ook nog bezig met een Bulldog - volgens MF http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23594143#23594143 (http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23594143#23594143) tenminste - en de genoemgde advertentie is er al niet meer. ;) Of toch nog twijfel: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23636603#23636603 (http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23636603#23636603) ??? Ach, 't is in ieder geval een Yamaha twin.
Greetz, kowalski.
-
Ik twijfel inderdaad nog tussen de twee. Ik had in eerste instantie besloten voor een Bulldog te gaan. Omdat ik op veschillende plaatsen lees over het toch wat tam zijn van de motor ben ik verder gaan zoeken naar een alternatief met wat meer vermogen. Vanzelfsprekend en automatisch kom bij ik dan bij de MT uit :). Omdat de MT toch een in een wat andere prijscatagorie valt twijfel ik nog.
bubbadog heeft nog een Bulldog te koop staan, een hele mooie! Ik probeer natuurlijk zo veel mogelijk te leren over de aankoop voordat ik hem ga doen. Misschien is het niet voor iedereen zo, maar voor mij is 5000,- toch redelijk wat geld :).
-
:P Aangaande de Remus, dat waren de orginele uitlaten, waarmee mijn MZ geleverd werd :P
Het geluid was niet verkeerd, alleen zonder killers was de buurt niet blij ;)
Met de killers leverde ik wel 12pk in :(
-
Ik twijfel inderdaad nog tussen de twee. Ik had in eerste instantie besloten voor een Bulldog te gaan. Omdat ik op veschillende plaatsen lees over het toch wat tam zijn van de motor ben ik verder gaan zoeken naar een alternatief met wat meer vermogen. Vanzelfsprekend en automatisch kom bij ik dan bij de MT uit :). Omdat de MT toch een in een wat andere prijscatagorie valt twijfel ik nog.
Ik heb voor de MT ook 4 jaar met de Bulldog gereden en dat is ook niet verkeerd! Prachtige bike qua wegligging en uitstraling en ... een grote tank (20 l.). Heeft iets minder pk's maar is helemaal niet "tam" en zoals de MT een koppelbeest. Ik heb geen spijt dat ik eerst BT en pas daarna MT ben gaan doen. En het prijskaartje, natuurlijk niet onbelangrijk. Af en toe heb ik toch heimwee naar de Bulldog omdat dit in alle opzichten een lekkere motor is, zeker wanneer we met het Bulldog-forum op uitstap gaan. En na enkele jaren met de Bulldog komt toch die kriebel en als je een buitenkansje vindt zolas ik, dan hap je toe en rij je Kodo.
Greetz, Gie.
-
Ik twijfel inderdaad nog tussen de twee. Ik had in eerste instantie besloten voor een Bulldog te gaan. Omdat ik op veschillende plaatsen lees over het toch wat tam zijn van de motor ben ik verder gaan zoeken naar een alternatief met wat meer vermogen. Vanzelfsprekend en automatisch kom bij ik dan bij de MT uit :). Omdat de MT toch een in een wat andere prijscatagorie valt twijfel ik nog.
Ik heb voor de MT ook 4 jaar met de Bulldog gereden en dat is ook niet verkeerd! Prachtige bike qua wegligging en uitstraling en ... een grote tank (20 l.). Heeft iets minder pk's maar is helemaal niet "tam" en zoals de MT een koppelbeest. Ik heb geen spijt dat ik eerst BT en pas daarna MT ben gaan doen. En het prijskaartje, natuurlijk niet onbelangrijk. Af en toe heb ik toch heimwee naar de Bulldog omdat dit in alle opzichten een lekkere motor is, zeker wanneer we met het Bulldog-forum op uitstap gaan. En na enkele jaren met de Bulldog komt toch die kriebel en als je een buitenkansje vindt zolas ik, dan hap je toe en rij je Kodo.
Greetz, Gie.
Ik ben het helemaal met ArtStudioG eens. Als je de motor gebuikt voor het toeren, zit er niet zoveel verschil tussen BT1100 en MT01. (Ik heb ze alletwee in de garage staan). Maar het verschil in rijden en sturen tussen deBT1100 en de FZX750 is des te groter. Bedenk ook dat je op een MT01 heel moeilijk bagage mee kunt nemen en op een BT1100 juist wel.
En voor €5000,- heb je nog een redelijk goede BT1100 en bijna totalloss exemplaar van de MT01 ;-)
-
zit er niet zoveel verschil tussen BT1100 en MT01 ??? ::) :P ;D whoehahahahaha en nu met droge ogen zeggen...
-
Is denk ik ook afhankelijk van het feit waar je de motor voor wilt gaan gebruiken. Woon/werk verkeer ?.....dan zou ik voor de Bulldog gaan!
Budget is natuurlijk heel erg belangrijk! Maar als het puur voor hobby is zou ik als ik in jou schoenen stond nog ff door sparen en voor de MT gaan 8)
-
Ik twijfel inderdaad nog tussen de twee. Ik had in eerste instantie besloten voor een Bulldog te gaan. Omdat ik op veschillende plaatsen lees over het toch wat tam zijn van de motor ben ik verder gaan zoeken naar een alternatief met wat meer vermogen. Vanzelfsprekend en automatisch kom bij ik dan bij de MT uit :). Omdat de MT toch een in een wat andere prijscatagorie valt twijfel ik nog.
Ik heb voor de MT ook 4 jaar met de Bulldog gereden en dat is ook niet verkeerd! Prachtige bike qua wegligging en uitstraling en ... een grote tank (20 l.). Heeft iets minder pk's maar is helemaal niet "tam" en zoals de MT een koppelbeest. Ik heb geen spijt dat ik eerst BT en pas daarna MT ben gaan doen. En het prijskaartje, natuurlijk niet onbelangrijk. Af en toe heb ik toch heimwee naar de Bulldog omdat dit in alle opzichten een lekkere motor is, zeker wanneer we met het Bulldog-forum op uitstap gaan. En na enkele jaren met de Bulldog komt toch die kriebel en als je een buitenkansje vindt zolas ik, dan hap je toe en rij je Kodo.
Greetz, Gie.
Ik ben het helemaal met ArtStudioG eens. Als je de motor gebuikt voor het toeren, zit er niet zoveel verschil tussen BT1100 en MT01. (Ik heb ze alletwee in de garage staan). Maar het verschil in rijden en sturen tussen deBT1100 en de FZX750 is des te groter. Bedenk ook dat je op een MT01 heel moeilijk bagage mee kunt nemen en op een BT1100 juist wel.
En voor €5000,- heb je nog een redelijk goede BT1100 en bijna totalloss exemplaar van de MT01 ;-)
Dit kan ik alleen maar beamen. Ik heb ruim drie jaar met de Bulldog gereden en pakweg 48k km (het meeste woon-werkverkeer het hele jaar door) en dan is het een hele fijne motor. Ik gebruikte de Engage Sport Quick Lock tanktas van SW Motech op de Bulldog al en nu op de MT-01. Da's genoeg voor mijn werkspullen (kleding, helmtas, schoenen, extra paar handschoenen, reservebril e.d.) en voor de grotere dingen heb ik nog een zadeltas van SW Motech en die past precies over de uitlaten van de MT-01. Ga je voor een topkoffer, dan is een BT 1100, denk ik, wat gemakkelijker.
Is denk ik ook afhankelijk van het feit waar je de motor voor wilt gaan gebruiken. Woon/werk verkeer ?.....dan zou ik voor de Bulldog gaan!
Budget is natuurlijk heel erg belangrijk! Maar als het puur voor hobby is zou ik als ik in jou schoenen stond nog ff door sparen en voor de MT gaan 8)
Financiëel is een BT wat aangenamer in het gebruik, zeker bij woon-werkverkeer. In dat opzicht denk ik ook zeker met plezier aan de BT terug. Geen kettingzorgen, ietewat zuiniger in gebruik, veel bandenvriendelijker en heus leuk om te rijden....totdat je één keer een MT-01 hebt gereden. Sindsdien probeer ik m'n budget toch telkens weer te verklaren richting mijn boekhoudster, ondanks dat ik me ook af en toe achter de oren krab bij weer een setje banden na 10k km ??? ::) ;) . It's all in the wrist...
Wijsheid bij de keus, Bram!
Greetz, kowalski.
-
Ik vind deze Remus dempers erg mooi klinken. http://www.youtube.com/watch?v=glrV84adRCU
Zijn dit soort dempers net zo moeilijk aan te komen als de Akrapovic's?
Remus uitlaat:
Nou...ik zou zeggen doe een goed bod en ik schroef ze eraf voor je!! ;)
Persoonlijk ben ik niet zo kapot van het ovale model, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk....het geluid echter is echt waanzinnig( zonder Db-killers ,n echte ''nekkendraaier'') :)
groet, Franz.
http://www.ebay.nl/itm/REMUS-Revolution-GP-Auspuff-Sportauspuff-silencers-Yamaha-MT-01-05-06-Black-NEW-/261081960526?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc9b2904e#ht_3097wt_1219
-
Dank je voor het aanbod franz, maar ik moet eerst maar eens een keus maken qua motor :)
-
Nou Bram...dat lijkt me niet zo moeilijk!! ;)
Groet, Franz.
-
Het is een MT geworden! Ik heb vandaag de motor van BigBull overgenomen. Wat een genot, zo'n MT.
-
:'( :'( ;) veel plezier ermee Bram.!
(ill be Back!! 8))
-
Dank je! Gaat helemaal goedkomen :)
-
Veel plezier Bram :D
-
WELKOM
Veel plezier, met je wijze keuze :P
-
Na een paar maanden ben ik nog zo enorm blij met mijn keuze en de aankoop. Het liefst zou ik de hele dag door niets anders doen dan van hot naar her rijden. Ik zit dan ook vrijwel elke dag op de motor, behalve als het potentieel glad is door vorst. Kou en regen kan me er niet van weerhouden om hem de sporen te geven. Hij ligt zo veel beter op de weg dan mijn FZX750 deed. De schokbrekers, het goed te doseren vermogen, de banden en de remmen zijn fantastisch. Ik zou er bijna nog een willen kopen omdat ze er niet zo veel zijn. Zodat ik er zeker nog een heb als deze zo veel heeft gelopen (duurt nog wel even met pas +/- 16dkm op de teller :-p) dat hij op is.
Ik heb jaren een hele fijne en mooie BMW E30 325i cabrio gereden (diamant zwart, creme leren interieur, shadownline, met Wiesmann hardtop). Nadat ik die verkocht had ben ik altijd op zoek gebleven naar dat gevoel, van iets bijzonders rijden. Met genoeg vermogen, geluid en identiteit. Het was een heerlijke auto maar wat te onpraktisch. Ik heb dit in de MT weer gevonden. Ik snap niet dat deze motor geen enorme hit is geworden (al ben ik er nu wel blij om). Hij heeft een wat onconventioneel uiterlijk, misschien niet voor iedereen weggelegd, maar als je er op gereden hebt kun je toch eigenlijk niet anders meer dan hem willen!?
-
Weer 1 besmet door het virus 8) Is geen medicijn voor :P
-
Ik snap niet dat deze motor geen enorme hit is geworden (al ben ik er nu wel blij om). Hij heeft een wat onconventioneel uiterlijk, misschien niet voor iedereen weggelegd, maar als je er op gereden hebt kun je toch eigenlijk niet anders meer dan hem willen!?
Dat wisten wij allang, maar vertel dit niet te veel aan anderen, zo blijft ie exclusief. ;)
-
Hij is gelukkig niet meer te koop !!!!
Maar het is idd een Virus. Zomers rijden (sorry Ko) en in de winter stallen in je woonkamer !
-
Ik houd die tweede er lekker bij 8) genoeg tijd om om te bouwen, maakt niet uit hoe lang het duurt ;)
-
Maar het is idd een Virus. 4 Seizoenen rijden (sorry ZAP) en altijd stallen in m'n garage !
;) ::)
Greetz, kowalski.