YAMAHA MT-01 FORUM

Algemeen => Overig => Topic gestart door: kowalski op 09 november 2009, 10:37:28

Titel: CR&S Duu.
Bericht door: kowalski op 09 november 2009, 10:37:28
Als opvolger van mijn Bulldog ben ik eigenlijk al om voor de MT-01, maar als ik in de tussentijd nog eens wat win, gaan we maar even langs in Italië.
(http://www.motorfreaks.nl/images/stories/nieuws/algemeen%20nieuws/2009/11/2009-11-02_DUU/CR-S_DUU_1.jpg)
(http://www.motorfreaks.nl/images/stories/nieuws/algemeen%20nieuws/2009/11/2009-11-02_DUU/CR-S_DUU_4.jpg)
(http://www.motorfreaks.nl/images/stories/nieuws/algemeen%20nieuws/2009/11/2009-11-02_DUU/CR-S_DUU_5.jpg)

Ik vind hem erg mooi, een streetfighter's wet dream, maar da's mijn mening. En als ik naar de uitlaten die uit het blok komen kijk, zie ik de MT-01 terug.
Wat vinden jullie?

Greetz, kowalski.
Titel: Re: CR&S Duu.
Bericht door: Acom op 09 november 2009, 10:40:45
Mis een breede achterband (ander spaken), maar voor de rest is hij wel heeel erg gaaaf! :P 

wel voor kleine mensen ben ik bang, groetjess
Titel: Re: CR&S Duu.
Bericht door: Baci op 09 november 2009, 10:54:58
Exact hetzelfde open S&S filter heb ik nog nieuw liggen, was de bedoeling om hem op de Dragstar te monteren. Nee ik vind deze bike niet zo mooi  :-\
Titel: Re: CR&S Duu.
Bericht door: Big Smile op 10 november 2009, 23:29:32
Tja wat Amerikanen met Italianen weer eens voor Europa kunnen verzinnen :o

Ze bouwen leuke 1 cylinder racertjes de 'VUN' die je na eigen inzicht op kan bouwen en laten verbouwen.

Dit zijn ze ook van plan met de 'DUU' (  ??? ), dus geen standaard machine maar een handgemaakte machine op maat en naar de wens van de klant.
zie http://www.crs-motorcycles.com/Motorcycles.htm (http://www.crs-motorcycles.com/Motorcycles.htm) en de voorbeelden van de 'VUN'.

Maar is die 'DUU' nu echt mooi?

(http://www.crs-motorcycles.com/res/DUUfoto/crsduu10.jpg)

(http://www.crs-motorcycles.com/res/DUUfoto/crsduuambient39.jpg)

(http://www.crs-motorcycles.com/res/DUUfoto/crsduuambient501.jpg)

Ik vind hem een te lange wielbasis hebben en deze uitvoering is een mengelmoesje van verschillende stijlen.
En waarom die vrachtwagen tankdop  :o

Het blok van S&S is wel mooi; 1910cc met drie nokkenassen per cyliderkop, welke worden aangedreven door een riem en niet door stoterstangen.

Maar het zal nog wel een paar jaar DUU-ren voordat deze motor eindelijk op de markt komt  ;)