Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - eliminator 44

Pagina's: 1 ... 55 56 [57]
841
MT01 nieuws / koopje
« Gepost op: 25 januari 2007, 17:36:45 »
Hallo,

Ik ben een koopje tegengekomen op ebay. Stage 3 voor 2700 euro.
http://cgi.ebay.de/Yamaha-MT-01-Akrapovic-Stufe-III-Performance-MT01_W0QQitemZ170073896229QQihZ007QQcategoryZ49781QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Iemand geinteresseert in de uitlaat, ecu en de aanzuigkelken?

842
Overig / uitlaat
« Gepost op: 05 januari 2007, 15:08:49 »
Plaats eens een fotoke, dan kunnen we zien wat je gedaan hebt en waarom die uitlaatgassen toch in die grijze kappen terechtkomen. Zou wel oppassen dat het niet te warm wordt binnenin, anders geen ze vervormen.

843
Overig / foutmelding
« Gepost op: 04 januari 2007, 20:41:56 »
Hoe kunnen nou de uitlaatgassen terecht komen in de zwarte kappen? Heb je soms de klemmen waarmee de dempers vastzitten aan het y-stuk niet goed aangedraaid? Of hebben ze zo hard geflext dat ze door de wand van de dempers zijn gegaan?

844
MT01 nieuws / Duits forum
« Gepost op: 28 december 2006, 21:42:17 »
Vrienden,

Het Duits forum gaat 31 december ter ziele. Echter niet getreurt,  de pret wordt voortgezet op www.donnermeister.de.
Het probleem zat 'm in het slakke tempo van de server. Server crashte diverse malen. Vele donaties  hielpen  ook niet. De systeembeheerder kreeg het maar niet voor elkaar. En uiteindelijk haden de leden de neus ervan vol en gingen lopen. Dus , Marco let op uw "zaak". Gelukkig hebben we hier die problemen (nog) niet.

845
Overig / code 63
« Gepost op: 17 december 2006, 21:12:56 »
Hee nooitgenoeg,

Hij heeft het waarschijnlijk te warm gekregen. De temperatuurvoeler die naast de rechteruitlaatpijp zit heeft een te hoge temperatuur gemeten. Waarschijnlijk heb je 'm wat te veel laten stijgeren. Toen je stil stond bij het stoplicht is de temperatuur flink opgelopen in de plastik kappen rond de dempers, meer dan 120 graden. Of heb de de stekker losgetrokken van de voeler ? Dan krijg je ook deze foutmelding.    Jo.

846
Overig / wedstrijdje
« Gepost op: 26 november 2006, 20:21:03 »
Hallo nooitgedacht,

Ik voel met je mee.
Bij een wedstrijdje op het rechte stuk, komt onze MT01, 2 cylinders  en 70 paardekrachten te kort.  Maar daarom hebben we 'm net gekocht.
In een bochtig trajekt is het anders. Hier komt het meer op de stuurmanskunst, durf en verstand aan.Zie je heel goed als je met een groepje MT's op stap gaat. Zelfde brommer en toch zijn er mensen die zo weg rijden (stuurmanskunst, durf of verstand op nul?) en anderen die de middenmoot niet bijbenen (rijden weinig?, durf of te veel verstand?).
We hebben onze brommer heel bewust gekozen. Als we hadden gekozen voor 4 cylinders en meer pk's hadden we waarschijnlijk nog euro's overgehouden.We hebben gekozen voor  2 cylinders, zijn beperkte paardekrachten, maar ook om z'n perfekt stuurgedrag en "karakter". En gelukkig zie je 'm niet op elke straathoek. Sleep ze maar eens mee naar de Ardennnen.    Jo.

847
MT01 nieuws / belt
« Gepost op: 13 november 2006, 18:09:38 »
Hallo Kurt,

Is niet echt een koopje. Voor dat geld koop je 5 kettingsets en daar kom je minstens 125.000km mee. Met een kettingset moet je wel bussen smeer kopen, maar jij zult ook af en toe de belt moeten vervangen. Tevens moet een stuk uit je achterbrug gezaagd worden om de riem erin te krijgen. Hiervan zal de wegligging ook niet beter worden.   Jo.

848
MT01 nieuws / pc
« Gepost op: 10 november 2006, 22:35:38 »
we zouden eigenlijk een nieuwe thread moeten openen voor "".power commander". Hier zitten we er ver naast.

849
MT01 nieuws / power commander
« Gepost op: 10 november 2006, 20:37:21 »
Hallo nooitgenoeg,

O2 sensor is de lamdasonde, deze zit in de uitlaat, ongeveer ter hoogte van de voorkant  van je rechter voetsteun. Daar komen enkele draden (geloof 4 of 5 ) uit de uitlaat. Als je een pc aansluit, moet deze sonde uitgeschakeld zijn. Dat zou in handleiding moeten staan.Je kunt een voorgeprogrammeerde map kiezen, maar voor een optimaal resultaat, moet je een custom map laten maken. Dit moet op een vermogensbank gebeuren. Kun je het beste laten doen als je zeker weet dat je niks meer aan je brommer verandert wat het vermogen kan beinvloeden, anders moet je weer een nieuwe custom map laten maken. Kost  wel enkele euro's. Ik ben toevallig ook bezig om te kijken waar ik een pc het beste kan kopen. Ik zag op ebay een staan voor 274,- + 15 ,- verzendkosten.
Ik denk niet te duur of wel?    Jo.

850
MT01 nieuws / u;time mt01
« Gepost op: 05 november 2006, 17:34:02 »
Hallo Emiel,

101 acherwiel pk's of krukas pk's ?Normaliter bij vermogensbanken wordt het vermogen aan het achterwiel gemeten. In dat geval zou je 21 pk meer hebben dan origineel.  Maar ze kunnen het ook omgerekend hebben naar krukas pks. Dan heb je 11 pk meer.  Jo

851
MT01 nieuws / Vermogenscurve
« Gepost op: 05 november 2006, 12:31:16 »
Hallo,

Als je op " Mt01 spezial" klikt zie je de vermogenscurve duidelijker.
Als ik goed zie, zit de rode lijn  (zonder bolletjes) duidelijk boven de 130 pk bij 5200 toeren. De blauwe lijn zonder bolletjes zou dan de originele 90 pk zijn. Een legenda erbij  zou niet gek zijn. Tevens de vermelding of het krukas-pk's zijn of aan het achterwiel gemeten.  Zo te zien krukas-pk's., want de originele 90 zijn 80 achterwiel pk's.Tot zo'n 3000 toeren is het verschil niet schokkend. Ik weet niet hoe jullie er mee rijden , maar ik beweeg me voornamelijk tussen 2000 en 3200. toeren. Met af en toe een eruptie richting begrenzer. Het piekerige vermogen zou de brommer wel levendiger maken, maar dan moet je wel je bankrekening plunderen.  Jo.

852
Over dit forum... / verbouwing
« Gepost op: 20 mei 2006, 20:44:57 »
Hallo,

Ik vond de achterkant te breed. Dempers, zwarte plasic omhulsels, achterlicht, spatbord en nog wat delen heb ik verwijderd. eerst een mal gemaakt en van polyester een nieuw kontje om de electronica onder het zadel te beschermen. Daarna de originele uitlaat bij het 2-1 deel doorgeflext en na de Exup klep, alles naar buiten gedraaid en laten lassen. De demper is van een warrior. Uit mekaar geflext, 20 cm ingekort, dikkere pijpen erin en weer in mekaar laten lassen. Helaas, is het geluid als origineel en ik was al bang dat ik oordopjes moest gebruiken. Dus waarschijnlijk wordt ie nog eens geopereerd. Inmiddels heb ik ook een idee voor een uitlaat a la Buell. Ik zal nog eens kijken voor duidelijkere foto's, op deze zie je nog niks.

Groet Jo.

853
Over dit forum... / verbouwing
« Gepost op: 19 mei 2006, 22:14:33 »


854
Overig / back fire
« Gepost op: 07 mei 2006, 19:46:45 »
Hallo Jozwi,

Klopt , de eerste Mt01's zijn april 2005 uitgeleverd.
Ik vind  super wat uit de utlaat komt  als je het gas dicht draaid. Laat hem maar flink knallen.

Pagina's: 1 ... 55 56 [57]