Hallo allemaal,
Ik zal mezelf ff voorstellen, ik ben Nico, 43 jaar, en ik woon in Zuid Holland.
Na 3 kawa's (ZL 900 Eliminator, ZXR 750, Z1000 Nico Bakker) en een Gixxer 1100 (oliekoeler) werd het tijd voor een wat "lauwere" fiets.
Het moest maar eens een twee cylinder worden, dus een proefritje gemaakt op SV 1000.
Fijne fiets maar, niet helemaal wat ik zocht. KTM superduke, leuke fiets maar ik denk dat je daar alleen maar mee op je achterwiel kan rijden.
MT 01 leuke fiets, maar miste iets....hmmmm geen twee cylinder dus.
Toch blijven kijken en 3 jaar geleden uiteindelijk toch een MT gekocht gewoon omdat hij mooi is.
Daar heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van zullen we maar zeggen.
Na diverse tripjes in oa De Eiffel, Schotland, Zwarte Woud, ging het van de zomer een "beetje" mis.
Beetje enthousiast op een bocht af en !@#$*!......
Ernaast dus....., voorkant krom, achterkant eraf, sleutelbeen in twee, deuk in ego en wat al niet.
Dat ding in de hoek getrapt, kleed erover en klaar.
Maar ja, bloed stroomt waar het niet gaan kan he...dus rond de kerst toch ff kijken wat die doet.
Na wat losse onderdelen verwijderd te hebben en een draadje aangesloten.....poem dikke klappen !!!! Lopen dus.
Inmiddels is hij gericht, en ga ik hem weer opbouwen.
Het gaat een 1 zitter worden, en dus een DIKKE streetfighter.
Nou loop ik allen tegen een aantal uitdagingen aan.
Kan ik bv 1 acra gebruiken in plaats van twee ? dus zeg maar twee in een.
En kan ik die exup klep er tussen uit halen ?
Ik wil er ook een power commander tussen zetten, wie heeft hier ervaring mee?
Ook heb ik nieuwe binnenpoten gekocht en Hyperpro progressieve veren.
Is een Hyperpro achterveer ook aan te raden ?
Zo dat lucht op...haha

Ik hoop op veel reakties, alvast bedankt hiervoor.
Gr Nico.