Auteur Topic: CR&S Duu.  (gelezen 3825 keer)

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
CR&S Duu.
« Gepost op: 09 november 2009, 10:37:28 »
Als opvolger van mijn Bulldog ben ik eigenlijk al om voor de MT-01, maar als ik in de tussentijd nog eens wat win, gaan we maar even langs in Italië.




Ik vind hem erg mooi, een streetfighter's wet dream, maar da's mijn mening. En als ik naar de uitlaten die uit het blok komen kijk, zie ik de MT-01 terug.
Wat vinden jullie?

Greetz, kowalski.


State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: CR&S Duu.
« Reactie #1 Gepost op: 09 november 2009, 10:40:45 »
Mis een breede achterband (ander spaken), maar voor de rest is hij wel heeel erg gaaaf! :P 

wel voor kleine mensen ben ik bang, groetjess
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S Duu.
« Reactie #2 Gepost op: 09 november 2009, 10:54:58 »
Exact hetzelfde open S&S filter heb ik nog nieuw liggen, was de bedoeling om hem op de Dragstar te monteren. Nee ik vind deze bike niet zo mooi  :-\

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: CR&S Duu.
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2009, 23:29:32 »
Tja wat Amerikanen met Italianen weer eens voor Europa kunnen verzinnen :o

Ze bouwen leuke 1 cylinder racertjes de 'VUN' die je na eigen inzicht op kan bouwen en laten verbouwen.

Dit zijn ze ook van plan met de 'DUU' (  ??? ), dus geen standaard machine maar een handgemaakte machine op maat en naar de wens van de klant.
zie http://www.crs-motorcycles.com/Motorcycles.htm en de voorbeelden van de 'VUN'.

Maar is die 'DUU' nu echt mooi?







Ik vind hem een te lange wielbasis hebben en deze uitvoering is een mengelmoesje van verschillende stijlen.
En waarom die vrachtwagen tankdop  :o

Het blok van S&S is wel mooi; 1910cc met drie nokkenassen per cyliderkop, welke worden aangedreven door een riem en niet door stoterstangen.

Maar het zal nog wel een paar jaar DUU-ren voordat deze motor eindelijk op de markt komt  ;)