...Maar ik vind groen niet mooi
Nou, 't is niet alleen 't groen...
Ik weet 't, je hebt maar 1 gek nodig, maar waar halen die mannen het lef vandaan om een dergelijke prijs te vragen, terwijl je weet dat een originele misschien 1/8 of 1/9 van die prijs doet
. Zoveel kunnen die spullen toch niet kosten? Of moet elk uur werk er ook uitkomen? Da's onbegonnen werk bij dit soort projecten, dat haal je er nooit uit. Bovendien weet je met dit soort spuitwerk dat het zelden de smaak is van een mogelijke koper.
Mijn minpunten: de kleur dus, het zitje met de uitlaten (een R1-zit met seat-pipes zou mooier staan, als je persé wat anders wilt), de kleur, de achterbandpartij (showpiece, maar ik vind dat je er mee moet kunnen rijden en dat lijkt me minder prettig bij deze), de kleur, de koplamp, de kl.. nee dat had ik al
, het stuk onder de luchthapper en het spuitwerk
.
Maar er zal vast wel een klant voor zijn.
BART!!!!! Zo dus niet, hè, alstublief nie! Er zijn mooiere keuzes te maken voor een make-over, zeker qua kleur c.q. spuitwerk.
If money were no object: Ik zou een SP als basis nemen met een S2-kit + ingekorte singleseat, zoals Bart laatst liet zien, een belt-drive en een Yamaha Factory paint-job, zoals op de jubileum M1's van dit seizoen. Motorisch aangevuld met een PC5 met K&NGreetz, kowalski.