Auteur Topic: Advertenties  (gelezen 107868 keer)

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Advertenties
« Reactie #30 Gepost op: 28 november 2011, 07:02:43 »
sjees afgrijselijk, voor 6000 zou ik em nog nie een willen :P
"Silence is better than Bullshit"


kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #31 Gepost op: 28 november 2011, 07:34:11 »
...Maar ik vind groen niet mooi   ;D
Nou, 't is niet alleen 't groen...  ;D

Ik weet 't, je hebt maar 1 gek nodig, maar waar halen die mannen het lef vandaan om een dergelijke prijs te vragen, terwijl je weet dat een originele misschien 1/8 of 1/9 van die prijs doet  ??? . Zoveel kunnen die spullen toch niet kosten? Of moet elk uur werk er ook uitkomen? Da's onbegonnen werk bij dit soort projecten, dat haal je er nooit uit. Bovendien weet je met dit soort spuitwerk dat het zelden de smaak is van een mogelijke koper.

Mijn minpunten: de kleur dus, het zitje met de uitlaten (een R1-zit met seat-pipes zou mooier staan, als je persé wat anders wilt), de kleur, de achterbandpartij (showpiece, maar ik vind dat je er mee moet kunnen rijden en dat lijkt me minder prettig bij deze), de kleur, de koplamp, de kl.. nee dat had ik al ;), het stuk onder de luchthapper en het spuitwerk  ;D .

Maar er zal vast wel een klant voor zijn.

BART!!!!! Zo dus niet, hè, alstublief nie! Er zijn mooiere keuzes te maken voor een make-over, zeker qua kleur c.q. spuitwerk.

If money were no object: Ik zou een SP als basis nemen met een S2-kit + ingekorte singleseat, zoals Bart laatst liet zien, een belt-drive en een Yamaha Factory paint-job, zoals op de jubileum M1's van dit seizoen. Motorisch aangevuld met een PC5 met K&N

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #32 Gepost op: 28 november 2011, 19:53:48 »


BART!!!!! Zo dus niet, hè, alstublief nie! Er zijn mooiere keuzes te maken voor een make-over, zeker qua kleur c.q. spuitwerk.

Ik vind groen best mooi Jan .....maar dan alleen op een Kawa  :P

If money were no object: Ik zou een SP als basis nemen met een S2-kit + ingekorte singleseat, zoals Bart laatst liet zien, een belt-drive en een Yamaha Factory paint-job, zoals op de jubileum M1's van dit seizoen. Motorisch aangevuld met een PC5 met K&N


Met SP als basis bedoel je de Öhlins neem ik aan  :-\ Want verder is er buiten de kleur weinig anders aan de SP tov een nieuw type RP18  ;)
En wat bedoel je met die Factory paint job? Die zwarte met dat Kodo logo?

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #33 Gepost op: 28 november 2011, 21:18:21 »


BART!!!!! Zo dus niet, hè, alstublief nie! Er zijn mooiere keuzes te maken voor een make-over, zeker qua kleur c.q. spuitwerk.

Ik vind groen best mooi Jan .....maar dan alleen op een Kawa  :P

If money were no object: Ik zou een SP als basis nemen met een S2-kit + ingekorte singleseat, zoals Bart laatst liet zien, een belt-drive en een Yamaha Factory paint-job, zoals op de jubileum M1's van dit seizoen. Motorisch aangevuld met een PC5 met K&N


Met SP als basis bedoel je de Öhlins neem ik aan  :-\ Want verder is er buiten de kleur weinig anders aan de SP tov een nieuw type RP18  ;)
En wat bedoel je met die Factory paint job? Die zwarte met dat Kodo logo?
SP inderdaad alleen voor de Öhlins, en met die Yamaha Factory paint job bedoel ik deze:
de 50 jaar racen versie, de klassieke beschildering van de fabrieks-race-Yamaha's. Oftewel de Kenny Roberts beschildering in de oorspronkelijke kleuren.  :-*

Zo zonde dat Yamaha hier niet altijd mee rijdt en dat sponsors dat ook niet begrijpen. Fiat had dan wel een mooie paintjob op de M1, maar daarna was het mooie toch wel voorbij. Die HRC-Repsol bij Honda is op zich wel fraai, maar de HRC-kleuren zelf zijn veel fraaier. Alleen Ducati heeft het goed begrepen...

Zijkanten zijn moeilijk haalbaar op een MT, hooguit op kunststoffen luchthappers of de kit van de MT-0S, maar zonde om dat op carbonnen te doen. De tank, zoals hier bij de M1 en eventueel een zitje van de R1 zal mooi zijn in deze kleurstelling. Ik zou er mijn witte tank en spatbord voor inruilen, denk ik.

En groen zou inderdaad alleen toegestaan moeten worden voor de green meanies, de Kawasaki's, en dan ook alleen die tint van Kawasaki.  8)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #34 Gepost op: 28 november 2011, 21:33:28 »
Deze ziet er ook wel gaaf uit  8)


Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #35 Gepost op: 29 november 2011, 04:00:51 »
Ja, die ziet erg gaaf uit  ;)

maar ik vond € 27.000,- nog erg veel geld.  :(

Maar was het wel waard.  ::)

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #36 Gepost op: 29 november 2011, 08:26:27 »
Ja, ga ik in mee, ziet er gaaf uit. De achterkant is precies zoals ik hem zou willen hebben. Al zou ik het frame en het grijze aan het blok gewoon zwart hebben gelaten/gemaakt. En toch voor die M1-paint-job kiezen  8) . Trouwens, niet echt bandjes om mee in de regen te rijden, of heb ik het mis?  ???

Laten we eerlijk zijn, een schreeuwerige paint-job maakt veelal de details van een bike onzichtbaar, omdat het zo ontzettend je aandacht afleidt van de bike zelf. Dan is een fraaie kleur, zoals deze, of een rustiger thema een beter canvas om de beauty en details van je bike uit te laten komen.

Dit vind ik dus doodzonde van zo'n fiets:

En dan daarbij, echt lijken op een luipaardprint doet het nog niet eens. Maar ieder z'n meug...

Eigenlijk jammer dat Yamaha geen 50 Years Of Racing Limited Edition heeft gemaakt van de MT-01 ;D en die in plaats van de SP op de markt had gezet, compleet met Öhlins en Brembo Monoblocks  :-* . Zal geen verkooppiek hebben opgeleverd, maar wel een mooie fiets.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #37 Gepost op: 29 november 2011, 18:20:54 »
Ja, ga ik in mee, ziet er gaaf uit. De achterkant is precies zoals ik hem zou willen hebben. Al zou ik het frame en het grijze aan het blok gewoon zwart hebben gelaten/gemaakt.

Ik denk dat er aan het frame en het blok niks gedaan is Jan...is waarschijnlijk een Rock Slate geweest. Die heeft een frame en blok in die kleuren  ;)
En die achterkant....is zo te zien gewoon een solokit, met een nummerplaat die diep onder het carbon kontje geplaatst is.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #38 Gepost op: 29 november 2011, 19:02:40 »
Bij die rode hebben julie hebben de B-One velgen over het hoofd gezien. Ik vind ze nog steeds prachtig.
Wat me ervan weerhoudt ze te kopen is dat de Wave-remschijven voor vastzitten met een soort nieten. Je kunt de schijven niet zelf verwisselen.
Ik heb ook al gekeken of ik ze niet veranderen kan, zodat ik er schijven in vastschroeven kan, maar dat is denk ik onmogelijk.

Ja dat groen past bij een Kawasaki. Door die hoge prijs wordt er wel over gepraat, misschien is dat de opzet om zo toch een of andere klant aan te trekken voor een ombouw/verbouw. Er lopen nog altijd mensen rond met een dikke beurs, weinig tijd en wensen voor een individuele motor.
« Laatst bewerkt op: 29 november 2011, 19:05:21 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #39 Gepost op: 29 november 2011, 19:12:19 »
Die velgen had ik wel gezien Jo. Zijn zeker mooi maar gezien de prijs vind ik ze niet mooi genoeg ten opzichte van de originele velgen   :-\
Ik vind de originele velgen sowieso niet lelijk  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #40 Gepost op: 02 december 2011, 19:49:51 »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #41 Gepost op: 02 december 2011, 20:04:14 »
Ik hoop niet dat er mensen zijn, die hier in trappen. Zou toch een beetje zonde zijn ten aanzien van het intelligentieniveau van de gemiddelde bezitter  ;) . Zeker weer die vuilbekkende bekende van je van het Franse forum?  ::)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #42 Gepost op: 02 december 2011, 20:16:27 »
Nee deze ken ik niet  ;) Kreeg vandaag wel weer een reactie van hem...verzendkosten voor die 2 dingen die nog geen 500 gram wegen zijn 45,-  :o Mafkees !!!!

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #43 Gepost op: 22 maart 2012, 19:51:15 »
In Duitsland durven ze weinig te veranderen aan uitlaten, en alles wat met TÜV te maken heeft! Daar leggen ze zich dan vaak meer toe op andere extreme veranderingen  :o

http://www.autoscout24.de/Moto/Details.aspx?id=cbkpdysv1qpu

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Advertenties
« Reactie #44 Gepost op: 22 maart 2012, 20:00:35 »
Ieder z'n smaak, maar om dan meteen zo'n prijs te vragen  ??? ? Je hebt maar 1 gek nodig, maar dan nog...
Ik zou hem liever zien in zwart of wit met een Yamaha-streep, met deze kleur roze-rood-paars krijg ik meer een meisjeskamer-gevoel  ::).

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?