Auteur Topic: Schade motor  (gelezen 43402 keer)

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #15 Gepost op: 06 september 2011, 22:30:20 »
Stuur staat niet recht? zit dat in stuur of in de poten? Al is het klein beetje zie je het nu niet maar als je er op rijd is het zometeen niet recht?! :-\
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #16 Gepost op: 06 september 2011, 22:32:04 »
Ok. je hebt er zelfs al op gereden?
De boel ziet er zo "scheel" uit namelijk op de 3e foto.
Bedriegelijk zo'n foto dan...

Grt,
Eric.

 

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #17 Gepost op: 06 september 2011, 22:43:35 »
Die foto bracht me ook aan het twijfelen Eric  :-\ Toen ik erop ging zitten stond echt alles scheef! Vervolgens voorwiel tussen de benen en stuur recht gezet. Stond al beter maar waarschijnlijk is de bout van 1 riser krom. Stelt niet zoveel voor....heb ik nog een paar liggen  ;)
Vooralsnog zijn we het nog niet eens over de prijs. Aanbod wat ik kreeg is op zich niet verkeerd maar ik moet er wel de opbrengst van een bochtenset en tank bij optellen  :-X Zit nog een paar honderd verschil in aanbod en bod. We zullen zien  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #18 Gepost op: 06 september 2011, 23:05:55 »
Is de cockpit nog heel?


Grt,
Eric.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #19 Gepost op: 06 september 2011, 23:21:08 »
Ja, is verder niks mis mee, alleen een kleine schaafplek op de achterbrug en op het remcylindertje aan het stuur.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #20 Gepost op: 07 september 2011, 17:57:09 »
Ok,
Gaaf, ben benieuwd of het je 2e bike wordt.  :0)
Euhh betaal je minder dan 4000 uien voor deze fiets?... volgens mij mogen "we" het wel horen van je, toch?

Grt,
Eric.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #21 Gepost op: 07 september 2011, 18:08:38 »
Ik WIL minder dan 4000 uien betalen  ;D Maar voorlopig blijft het nog iets meer dan 4000 uien  :(

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #22 Gepost op: 07 september 2011, 18:14:51 »
Ok, leuk dat je dit deelt met ons.
Mn gevoel vertelde me al zoiets van dat zou een nette prijs zijn op of net onder de 4 mille...


Eric.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #23 Gepost op: 07 september 2011, 18:58:04 »
Ik wacht wel af Eric  ;) Voor iemand die de onderdelen niet heeft liggen word ie alsnog vrij duur. Tank zat een gat in en is gelast, bochten zijn duur en hij moet helemaal gespoten worden. Voorspatbord heeft remvloeistof op gelekt. Hij heeft van mij al een aantal dingen over genomen, ring, kapje, remhendel en stuur gewicht. Tank en bochten had hij natuurlijk ook interesse in......... ;)

Bochten is ie bezig op Ebay en ik hoop voor frans dat hij ze voor dat geld kan krijgen. Dan heeft ie straks een mooie motor te koop voor een mooie prijs. Lukt het niet dan kan hij altijd nog mijn bochten kopen of op mijn bod ingaan  ;D
« Laatst bewerkt op: 07 september 2011, 19:02:18 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Schade motor
« Reactie #24 Gepost op: 11 september 2011, 10:02:40 »
Deze misschien

http://link.marktplaats.nl/477134006

Heb je waarschijnlijk wel al gezien, maar evengoed. Het lijkt wel op de motor van Job http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=992.0.

grt Marcel
"Silence is better than Bullshit"


eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #25 Gepost op: 11 september 2011, 11:15:06 »
Ja, is de motor van Job.
Een opkoper heeft 'm te koop aangeboden. Daar waar de bochten bij mekaar komen is het verzamelstuk plat gedrukt en achter is het framepje afgebroken. Ik denk dat de uitlaat daardoor ook achter verbogen is. 1 van de 2  dempers is ook beschadigd.
De voorvork (en misschien frame) zal ook wel een knauw meegekregen hebben, die auto stond dwars ervoor.
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #26 Gepost op: 07 oktober 2011, 19:46:57 »
Het y-stuk van de Akra uitlaat is krom, zit een scheur in de OS kit en een deuk in de rechter demper. Frame en vork zijn nog ok  ;)
Reactie was leuk toen ik aangaf dat ik wist wat zij ervoor betaald hebben....door de telefoon: "Hey Peer, wat moet die MT opbrengen? Hij weet wat we er voor betaald hebben"  ;D ;D ;D
Ze kunnen nauwelijks zakken....met het voorstel wat ze mij gedaan hebben verdienen ze precies 89,-  ......met het bod wat ik gedaan heb moeten ze 511,- toeleggen :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Schade motor
« Reactie #27 Gepost op: 09 oktober 2011, 18:58:50 »
Het y-stuk van de Akra uitlaat is krom, zit een scheur in de OS kit en een deuk in de rechter demper. Frame en vork zijn nog ok  ;)
Reactie was leuk toen ik aangaf dat ik wist wat zij ervoor betaald hebben....door de telefoon: "Hey Peer, wat moet die MT opbrengen? Hij weet wat we er voor betaald hebben"  ;D ;D ;D
Ze kunnen nauwelijks zakken....met het voorstel wat ze mij gedaan hebben verdienen ze precies 89,-  ......met het bod wat ik gedaan heb moeten ze 511,- toeleggen :P

toch gelukt denk ;), advertentie is van mp af. ben benieuwd.
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Schade motor
« Reactie #28 Gepost op: 09 oktober 2011, 19:05:39 »
Of de advertentie is verlopen  ;) Op hun site staat ie nog steeds... http://www.opheijmotoren.nl/index.php?option=com_hexon&task=show&id=142

Als je die moet gaan repareren en je hebt de onderdelen niet, dan word het een duur geintje  :o Compleet uitlaatsysteem, subframe,tank.
OS kit moet eraf want die is gescheurd en je krijgt dan dus een standaard 2005 met ruim 30ooo km...die zijn er genoeg te koop  ;)
« Laatst bewerkt op: 09 oktober 2011, 19:09:49 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Schade motor
« Reactie #29 Gepost op: 09 oktober 2011, 19:18:16 »
aha, zover had ik ook nog nie gekeken :-[  Met die os kit word toch die stuurkuip bedoeld, ben nog niet zo thuis in de termen en beschikbare accesoires vor de mt. ??? Een standaard mt uit 2005 zijn er inderdaad zat, ben ook nog steeds hard op zoek, maar op mp bijvoorbeeld komt er weinig nieuws bij. maare rustig aan, mij geduld word uiteindelijk vast beloond, en tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk wijzer te worden over de MT 8). Ben ook wel een sleutelaar en behoorlijk handig, dus iets met werk is ook wel interessant, mits het finacieel natuurlijk wel zin heeft om ergens aan te beginnen als je voor hetzelfde of minder geld gewoon een rijdende fiets kan kopen.  :-\

"Silence is better than Bullshit"