Auteur Topic: MT-01 vs RSW  (gelezen 10338 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #15 Gepost op: 08 november 2011, 00:24:57 »
Wouter,
Werk je soms samen met Bart?


Zoals Wouter al zei.....voor jou een vraag  ;)


Want je schijnt precies te weten hoe Bart wenst te handelen namelijk...

In ieder geval met mensen die serieus interesse hebben en het geduld opbrengen als ik ff niet gelijk antwoord geef! Meestal doen de echt geinteresseerden het via PB, mail of ze bellen me. En dan krijgen ze gelijk antwoord! Aangezien ik nog geen PB, mail of een belletje van je heb gehad ga ik ervan uit dat je niet serieus interesse hebt en dan ga ik ook geen prijs noemen op het forum! PB en mail staan onder mijn avatar en als je mijn GSM nummer wilt hebben...ik geloof dat je goed contact met Arno hebt, die overigens de laatste tijd opvallend "verborgen" en stil is op het forum  :-\ Arno heeft mijn nummer  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #16 Gepost op: 08 november 2011, 17:10:58 »
Aha,
Je hebt al bepaald dat ik geen geduld, nog interesse heb in de genoemde spullen.
Voor jou informatie, de berichtjes achterelkaar is een "hint" voor jou geweest, Wouter tipte me dat dat hammering heet.
Het kwartje viel blijkbaar niet..
Jij schijnt je hier alles te kunnen permiteren op het forum. EN, je hebt al bepaald dat ik geen "serieuze" interesse heb?
Jongen! Bart je bent zo'n een ...... , maar hebt t zelf nog niet door.
Dit schiet bij mij ZOW in het verkeerde keelgat, ik ben klaar met jou.
Ow, inderdaad heb ik contact met Arno ja, hij heeft me geholpen in het verleden en spreken zo nu en dan wel eens wat af.
Waarom je hem verdenkt van iets is mij een raadsel! En hem erbij betrekt snap ik evenmin.
Kom maar op met je minnen,..
Neemt niet weg dat ik alle andere mensen hier op het forum erg graag mag EN hun passie deel!

Met vriendelijke groet,
Eric.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #17 Gepost op: 08 november 2011, 18:00:04 »
Op je aantijgingen reageer ik niet eens Eric  ;) Wel op het feit dat ik Arno ergens bij betrek or ergens van verdenk... ??? Ik vind het juist jammer dat hij niet op het forum is en ik heb nooit problemen met hem gehad, in tegenstelling, het was en is altijd gezellig met hem.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #18 Gepost op: 08 november 2011, 18:30:30 »
Hey Eric,

Het is niet verwonderlijk als je met een klein groepje bent, dat je na een poos weet hoe de reacties van de anderen zullen zijn. Ondanks dat je hier nog niet lang vertoefd ,kan men wel zeggen dat jij je nogal snel in de wiek geschoten voelt en eigenlijk gaat het dan om niks.
Mij lijkt het gewoon, dat je een pb stuurt om de prijs van een onderdeel te weten komen en dan maar effe afwachten, want die ander zal best wel reageren, anders verkoopt ie niks.

En Bart, de opmerking dat ie opvallend "verborgen en stil is ", had ik niet vermeld, want die doet er niet toe.


With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #19 Gepost op: 08 november 2011, 18:36:19 »


En Bart, de opmerking dat ie opvallend "verborgen en stil is ", had ik niet vermeld, want die doet er niet toe.

Heb je gelijk in Jo, had ik beter niet kunnen doen! Maar ik bedoel er niks mee....vind het gewoon jammer en als het aan mij ligt dan mag Arno me gewoon bellen, ik vind het een prima vent  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #20 Gepost op: 08 november 2011, 20:33:46 »
Het zou sommige mensen sieren als ze eens niet met zo'n kort lontje op een post zouden reageren.  8)

Eagle_MT

  • Gast
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #21 Gepost op: 11 november 2011, 15:31:30 »
En anders knipt Big Smile nog wel iets af van het te korte lontje!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #22 Gepost op: 11 november 2011, 23:37:04 »
En anders knipt Big Smile nog wel iets af van het te korte lontje!

Als het een brandend lontje is wel ja!  ;D

Bluedog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 464
  • Big Twin Soul!
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #23 Gepost op: 13 november 2011, 15:43:41 »
't Is wel wat offtopic op mijn topic. >:( Volgens mij zit er een zekere mate van miscommunicatie in.  :-X Woorden op papier kunnen tevens door een andere bril gelezen worden...  8)
De RSW 11/11/'11 op naam laten zetten. Ik verwacht de RSW zo rond de 25e. Vandaag nog even een zeer kort rondje op de MT-01.  :P
Grtz, Bluedog  8)

Always expect the unexpected!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #24 Gepost op: 13 november 2011, 20:15:33 »
Woorden op papier kunnen tevens door een andere bril gelezen worden...  8)


Ben ik volkomen met je eens Henk  ;D

Mooie datum om de RSW op je naam te hebben  8) Ben benieuwd welke straks het meest van stal gehaald word  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Bluedog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 464
  • Big Twin Soul!
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 vs RSW
« Reactie #25 Gepost op: 17 november 2011, 13:56:04 »
't Werd zelfs 11-11-'11 11:12... Er waren meer met hetzelfde idee, daardoor net 12 minuten over.  >:(
Moeder en zoon staan nu lekker warm in de garage. Ik kreeg de RSW net even wat eerder.  :-*
Heel snel een fotootje genomen, later ga ik ze nog een keer echt mooi naast elkaar zetten.  Misschien moet ik er een quad van maken. :P


En ik had nog een oude Guzzi uit '84 en die ging er laatst met een V-MAX vandoor. Da's pas echt een mooi contrast.  ;D
Grtz, Bluedog  8)

Always expect the unexpected!