Heren, als dit het niveau is, waarop we met elkaar gaan communiceren, is dit forum ten dode opgeschreven. Voor mij hoeft het al helemaal niet meer, ik ben er klaar mee.
Ik kan me ook heel goed voorstellen, dat mensen zich dan alleen nog maar met elkaar in contact stellen via PB e.d. Het gaat mijn voorkeur ook krijgen zo.

Als mensen zich al gelijk via een vooroordeel laten verleiden tot uitspraken over mensen, die ze niet kennen, waarvan ze niet weten hoe de onderlinge verhoudingen liggen, noch hoe die met elkaar omgaan, dan moeten die misschien maar tot de conclusie komen, dat dit forum niet iets voor hen is. Als je op elke slak zout gaat leggen, dan is het einde zoek.

Bart is, wat dat betreft, toch al vaak de gebeten hond vanwege zijn 'handeltje'. Je kan er ook de positieve kanten van zien: er is in ieder geval iemand - en hij is niet de enige hier - die weet wat er allemaal te koop is/was/is geweest om je MT-01 te pimpen en - ook niet onbelangrijk - weet waar je dit nog te pakken kan krijgen of het zelf te koop heeft. En - voor zover ik het hier vandaan kan bekijken - voor prijzen die je niet het vel over je oren trekken (in Jip-en-Janneke-taal: niet voor woekerprijzen), zoals elders wel gebeurt. Als je daar jaloers op bent, get a life! Zolang je Bart of anderen ook niet in 'real life' bent tegengekomen, keep your big mouth shut, until you know wtf you're talkin' about!

Iedereen is gerechtigd op een mening, maar baseer die op je ervaringen en feiten en niet op vooroordelen en jaloezie. En als je niet van plan bent, om de fatsoensnormen op dit forum - zoals je gewoon netjes voorstellen, normale omgangsvorm als je ergens voor het eerst komt - kun je net zo goed wegblijven. Daar - en dat heb je al gemerkt - zijn we niet van gediend. Ik stem wat dat betreft ook in met de 'Donnermeister'-eis, zoals Jo al verwoordde.
En nu weer on topic, please!

Greetz, kowalski.