Auteur Topic: Motorbeurs 2012  (gelezen 22974 keer)

lage giering

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: Motorbeurs 2012
« Reactie #15 Gepost op: 27 februari 2012, 21:33:44 »
niet op reageren man dan is er niks aan voor dit soort personen

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 27 februari 2012, 22:02:04 »
Jezus Bart jij bent echt zielig!

Wat een domme opmerking en het slaat ook nog nergens op.

Ik heb het verdacht dat iemand met meerdere nicknames in het forum zit en zo de boel verziekt/probeert leuk te zijn.  Hij heeft blijkbaar niet het lef dat onder zijn eigen nickname te doen.
Ik zal Marco vragen 'm (eagle) eruit te kieperen, dat zal  wel effe duren. Misschien kan ie ook erachter komen of ie ook met een 2de nickname aanwezig is in het forum, mag ie die lolbroek ook gelijk eruit kieperen.
Tevens zou het niet gek zijn als iemand zich eerst in het forum moet voorstellen en dan pas toegang krijgt, zoals in het Donnermeisterforum. Dan weten we gelijk of ie wel bestaat en krijgen "spookleden" geen toegang.
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2012, 22:30:07 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 27 februari 2012, 23:03:37 »

Tevens zou het niet gek zijn als iemand zich eerst in het forum moet voorstellen en dan pas toegang krijgt, zoals in het Donnermeisterforum. Dan weten we gelijk of ie wel bestaat en krijgen "spookleden" geen toegang.

Mee eens Jo !
Op het Franse forum hebben ze ook al ervaring met zo'n idioot die zich telkens opnieuw onder een andere naam registreert  >:(
Gelukkig hebben ze daar een admin die alles nauw gezet in de gaten houd en op het Donnermeister forum hebben ze diverse moderators.

niet op reageren man dan is er niks aan voor dit soort personen

Je kunt wel altijd proberen alles te negeren Martijn, maar de waarheid mag best wel eens verteld worden! Het gaat ten koste van het forum en de ECHTE  forum gebruikers!
Laatste tijd is er weinig interessants meer te lezen omdat alles via PB, mail en GSM gaat. 

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

BigBuLL

• Stage 1 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 27 februari 2012, 23:15:51 »
Volgens mij heeft dat ventje een oogje op jou  Bart....
Kijk maar eens in zijn "bijdrage" de meeste  zijn aan jou gericht....YAK!! > :o

lage giering

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2012, 23:19:15 »

Mee eens Jo !
Op het Franse forum hebben ze ook al ervaring met zo'n idioot die zich telkens opnieuw onder een andere naam registreert  >:(
Gelukkig hebben ze daar een admin die alles nauw gezet in de gaten houd en op het Donnermeister forum hebben ze diverse moderators.

aangezien we die hier niet hebben heeft het geen zin je druk te maken. :-\

Eagle_MT

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 27 februari 2012, 23:51:55 »
Bart maakt helaas vriendjes op dit forum met zijn handeltje. Hij is erg erg simpel en heeft totaal geen toevoeging aan dit forum, slap ouwehoeren dat is waar hij goed in is. Ik heb vaker met zulke mannetjes te maken gehad heel aardig, maar overal hun verhaaltje willen doe, triest is het en buitengewoon vervelend.

Voorstellen is totaal niet toevoegend aan een forum wat enkel gericht zou moeten zijn voor vragen over deze motor.

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 27 februari 2012, 23:57:16 »
Bart maakt helaas vriendjes op dit forum met zijn handeltje. Hij is erg erg simpel en heeft totaal geen toevoeging aan dit forum, slap ouwehoeren dat is waar hij goed in is. Ik heb vaker met zulke mannetjes te maken gehad heel aardig, maar overal hun verhaaltje willen doe, triest is het en buitengewoon vervelend.

Voorstellen is totaal niet toevoegend aan een forum wat enkel gericht zou moeten zijn voor vragen over deze motor.

Vertel eens wat jouw toegevoegde waarde aan dit forum is  ???

En je zelf netjes voorstellen is een fatsoensnorm waar tot nu toe geen enkel nieuw forumlid problemen mee heeft gehad!
En degenen die dat niet hebben gedaan hebben ook nog geen berichten geplaatst....

wat betreft dat handeltje...dat oordeel laat ik aan anderen over   :-X
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2012, 00:19:01 door Baci »

kowalski

• Heavy weight poster
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2012, 07:27:11 »
Heren, als dit het niveau is, waarop we met elkaar gaan communiceren, is dit forum ten dode opgeschreven. Voor mij hoeft het al helemaal niet meer, ik ben er klaar mee.
Ik kan me ook heel goed voorstellen, dat mensen zich dan alleen nog maar met elkaar in contact stellen via PB e.d. Het gaat mijn voorkeur ook krijgen zo. :'(

Als mensen zich al gelijk via een vooroordeel laten verleiden tot uitspraken over mensen, die ze niet kennen, waarvan ze niet weten hoe de onderlinge verhoudingen liggen, noch hoe die met elkaar omgaan, dan moeten die misschien maar tot de conclusie komen, dat dit forum niet iets voor hen is. Als je op elke slak zout gaat leggen, dan is het einde zoek.  >:(

Bart is, wat dat betreft, toch al vaak de gebeten hond vanwege zijn 'handeltje'. Je kan er ook de positieve kanten van zien: er is in ieder geval iemand - en hij is niet de enige hier - die weet wat er allemaal te koop is/was/is geweest om je MT-01 te pimpen en - ook niet onbelangrijk - weet waar je dit nog te pakken kan krijgen of het zelf te koop heeft. En - voor zover ik het hier vandaan kan bekijken - voor prijzen die je niet het vel over je oren trekken (in Jip-en-Janneke-taal: niet voor woekerprijzen), zoals elders wel gebeurt. Als je daar jaloers op bent, get a life! Zolang je Bart of anderen ook niet in 'real life' bent tegengekomen, keep your big mouth shut, until you know wtf you're talkin' about! :o

Iedereen is gerechtigd op een mening, maar baseer die op je ervaringen en feiten en niet op vooroordelen en jaloezie. En als je niet van plan bent, om de fatsoensnormen op dit forum - zoals je gewoon netjes voorstellen, normale omgangsvorm als je ergens voor het eerst komt - kun je net zo goed wegblijven. Daar - en dat heb je al gemerkt - zijn we niet van gediend. Ik stem wat dat betreft ook in met de 'Donnermeister'-eis, zoals Jo al verwoordde.

En nu weer on topic, please!  8)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

BartjeV

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2012, 09:17:05 »
Jezus Bart jij bent echt zielig!

Wat een domme opmerking en het slaat ook nog nergens op.

Ik heb het verdacht dat iemand met meerdere nicknames in het forum zit en zo de boel verziekt/probeert leuk te zijn.  Hij heeft blijkbaar niet het lef dat onder zijn eigen nickname te doen.
Ik zal Marco vragen 'm (eagle) eruit te kieperen, dat zal  wel effe duren. Misschien kan ie ook erachter komen of ie ook met een 2de nickname aanwezig is in het forum, mag ie die lolbroek ook gelijk eruit kieperen.

Alle toegang tot het forum is of kan worden gelogd op IP adres.
Het is dus niet zo moeilijk om uit te vinden of er meerdere logins (onder verschillende nicknames) vanaf hetzelfde IP adres komen.

@Bart, niet reageren (ook als is dat moeilijk) op dit soort aanvallen. Dan bloed het vanzelf dood.
Mag Eagle eigenlijk wel een MT rijden of uberhaubt motor, dat zijn toch altijd gezellige kerels (of vrouwen)  8)

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 28 februari 2012, 10:35:54 »

@eagle  Neem eens de moeite om al je berichten te lezen.

Alvorens het bericht te schrijven en te verzenden aan Marco heb ik me de moeite genomen om al jouw berichten door te lezen. Ik kan daarin nergens een positieve bijdrage aan dit forum ontdekken, integendeel, blijkbaar is het een hobby van jou om mensen zomaar in de zeik te zetten. Was er nog iets voorgevallen, zodat je een reden kon hebben om zo te reageren, kon ik er nog begrip voor opbrengen, jij gaat echter af op vooroordelen.
De meesten hier leveren een positieve bijdrage door hun kennis, handeltje of gewoon een aardig stukje te schrijven en zo is er een aardig clubje ontstaan.
Tenslotte, voor vragen over deze motor kun je ook terecht bij de Yamaha dealer, die heeft ook een grotere handel met betere prijzen.
With blonds more fun.

Eagle_MT

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 28 februari 2012, 17:34:41 »
Positieve bijdrage? Ouwehoeren om bij jullie clubje te mogen? Het meeste is terug te vinden in verscheidende topics tussen het geleuter.

lage giering

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 28 februari 2012, 17:44:45 »
ja eagle nou weten we wel dat dit boven jou standaard is.

BigBuLL

• Stage 1 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 28 februari 2012, 21:24:18 »
Denk dat het een gevalletje van eenzijdige liefde en een schreeuw om aandacht is: :'(

ik citeer:

Eagle MT zegt:

"Tjonge Bart,
Je bent geweldig.

"Jeetje Bart,
Wat moet de MT clan toch zonder jou

"Dat is pech hebben Bart, misschien had je beter op safe kunnen spelen en niet afwachten.
Je zult het altijd zien

"Ik denk dat Bart het daar helemaal mee eens is.

"Zo heeft elk nadeel toch weer een voordeel.
Ga je weer verder zoeken naar een schade fiets Bart? heb je dr al 1 op het oog?

"Er staat een mooi setje dempers te koop op marktplaats, nieuw, voor 395 euro. En het is niet ver bij Bart vandaan!

"Ik begin ook te twijvelen aan mijn accu, zal Baci ook nog accu's verhandelen voor de MT01

"Zeker Bart, Xenon geeft een bak licht!

"Joh Bart, ik dacht de ponden veul meer waard waren!
En weet je wat de verzendkosten zijn?

"Leuk om dat te weten, Bart!   

"Terug bij wat gaat Bartje doen van de winter...

"Bart, wat zie ik? Parket in je sleutelruimte? Dat is luxe!

Bart, geef dat ventje af en toe een beetje aandacht joh....

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 28 februari 2012, 21:33:26 »
Denk dat het een gevalletje van eenzijdige liefde en een schreeuw om aandacht is: :'(

Bart, geef dat ventje af en toe een beetje aandacht joh....

;D ;D ;D Pas als ie zijn luier niet meer nodig heeft en op het potje kan plassen  :P

Eagle_MT

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 28 februari 2012, 21:36:15 »
Haha Dank je voor de samenvatting BigBull!