Auteur Topic: Een voorstel...  (gelezen 9623 keer)

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Een voorstel...
« Gepost op: 04 maart 2012, 13:05:38 »
N.a.v. de sfeer, de diverse discussies en het doel van het forum wil ik het volgende voorstel inbrengen. (Let wel: een voorstel! Dat mag dus afgewezen worden).

Mijn gevoel is dat het 'anonieme' internet, wat dit forum toch ook is , er toe leidt dat we nét wat makkelijker dingen tegen elkaar zeggen die we in real life voor ons zouden houden of wel zouden slikken. Een iets te heftig berichtje naar een 'onbekende' is snel getypt zullen we maar zeggen.

De forum meetings helpen wel mee,om net wat meer van elkaar te accepteren, simpelweg omdat je elkaar kent. Nu is het volgens mij lastig om altijd iedereen bijelkaar te krijgen. Waarbij mijn eigen agenda een treffend voorbeeld is. ;)

Ik zou dus willen proberen om op een andere manier de anomimiteit wat weg te nemen. Kunnen we niet ergens een 'hernieuwd' voorstelrondje gaan doen?
Wat mij betreft met persoonlijke details (echte naam, woonplaats, leeftijd, werk, foto(?)).

Iedere geregistreerd lid krijgt via mail het verzoek om zich opnieuw voor te stellen (want ik gok dat er -net als ik- meer leden zijn die zich hier gezien de ontwikkelingen wat minder laten zien de laatste tijd).

Ik wil zelfs wel zover gaan dat we over een bijvoorbeeld een maand alle leden die zich nog niet correct voorgesteld hebben, afsluiten van dit forum en een email sturen met uitleg waarom ze afgesloten zijn. Ze kunnen zich dan ook vanzelfsprekend hernieuwd aanmelden (mits wel correct voorgesteld).

Enne...voor wat betreft die foto...ik ben ook niet moeders mooiste...dus dat mag de pret niet drukken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Kododododododododododo

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Een voorstel...
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2012, 13:07:44 »
Goed idee Ullie ! Hetzelfde dus als op het Donnermeister forum  :D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Re: Een voorstel...
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2012, 13:09:44 »
Hmm...is dat een hint Bart? Misschien moet ik me daar dan ook eens netjes voorstellen;)

Grtz,
Jarno
Kododododododododododo

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Een voorstel...
« Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2012, 13:13:31 »
Krijgen we ook een indentitijds number op ons polsbandje ;D
Ik ben voor verplicht voorstellen nieuwe leden, ik heb dat alleen ooit eens MOETEN doen op zijn Duits, voelt als een praatkringetje iel...
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Re: Een voorstel...
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2012, 13:18:15 »
We zijn allemáál dupe van de malaise die al een paar maanden gaande is.
Kododododododododododo

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Een voorstel...
« Reactie #5 Gepost op: 04 maart 2012, 14:54:57 »
We zijn allemáál dupe van de malaise die al een paar maanden gaande is.

Kijk Ullie hier zat ik ook al even over na te denken, ik ben hier nog niet zo lang actief op dit forum, en vanaf mijn aanmelding volg ik alles redelijk op de voet. Ik heb nog niet eens een MT, maar heb serieus de twijfels of ik er wel één moet kopen >:(  Voor mij is de keuze van welke motor ik wil rijden, misschien wel net zo belangrijk als wat voor mensen er nog meer op zo éénzelfde motor rijden, en wat er in een club / op een forum allemaal gebeurd, georganiseerd word enz.
Ik ben niet iemand die snel alleen gaat rijden of toeren, en graag het gezelschap hierin opzoekt ;).
Maar vanaf mijn inschrijving heb ik nog niet echt het gevoel gekregen dat de saamhorigheid (ja weer een spelfout of een minnetje :P) hier heel groot is, en het gevoel dat je welkom word geheten als nieuw lid.
Kortom ik ben heel benieuwd of dit beter zal gaan worden nu. Ik stel me graag nog een keer voor ;)

grtzz Marcel
"Silence is better than Bullshit"


Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Een voorstel...
« Reactie #6 Gepost op: 04 maart 2012, 15:14:19 »
Hoe kan de keuze van je motor te maken hebben met het selective groepje die op forum actief is. :o De groep is zoiezo groter dan dat, gebruikelijk is dat je pas op dit forum komt als je de motor it self heb ???
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Re: Een voorstel...
« Reactie #7 Gepost op: 04 maart 2012, 15:26:34 »
Mooie aanvulling op het voorstel, in je voorstelrondje toevoegen: "Waarom rijd je de MT?"

Zoals alweer blijkt uit de laatste paar posts, is dat dus ook voor iedereen anders en blijkbaar is voor de één de forumgroep wel belangrijk in die keuze en voor de ander overduidelijk niet.

Voordat de boel weer ontploft: In mijn beleving maakt het niet uit of je de motorfiets nou wel of niet in je bezit hebt. Iedere MT01 enthousiasteling, heeft hier wat te zoeken of te vinden.
Kododododododododododo

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Een voorstel...
« Reactie #8 Gepost op: 04 maart 2012, 15:26:55 »
Hoe kan de keuze van je motor te maken hebben met het selective groepje die op forum actief is. :o De groep is zoiezo groter dan dat, gebruikelijk is dat je pas op dit forum komt als je de motor it self heb ???

Tja warom, geen idee, misschien een kronkel, zalwel. Ik denk meld me vast aan als liefhebber, om vast zoveel mogelijk kennis en wetenswaardigheden te weten te komen over de motor, een leuke groep mensen te leren kennen waardoor de beslissing tot aanschaf van een MT waar ik dan HEEEEL lang voor heb moeten sparen wat makkelijker word. Duss zoiets ;)
"Silence is better than Bullshit"


MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Een voorstel...
« Reactie #9 Gepost op: 04 maart 2012, 15:27:38 »
Mooie aanvulling op het voorstel, in je voorstelrondje toevoegen: "Waarom rijd je de MT?"

Zoals alweer blijkt uit de laatste paar posts, is dat dus ook voor iedereen anders en blijkbaar is voor de één de forumgroep wel belangrijk in die keuze en voor de ander overduidelijk niet.

Voordat de boel weer ontploft: In mijn beleving maakt het niet uit of je de motorfiets nou wel of niet in je bezit hebt. Iedere MT01 enthousiasteling, heeft hier wat te zoeken of te vinden.

 ;) psies
"Silence is better than Bullshit"


Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Een voorstel...
« Reactie #10 Gepost op: 04 maart 2012, 15:30:03 »
Hoe kan de keuze van je motor te maken hebben met het selective groepje die op forum actief is. :o De groep is zoiezo groter dan dat, gebruikelijk is dat je pas op dit forum komt als je de motor it self heb ???

Tja warom, geen idee, misschien een kronkel, zalwel. Ik denk meld me vast aan als liefhebber, om vast zoveel mogelijk kennis en wetenswaardigheden te weten te komen over de motor, een leuke groep mensen te leren kennen waardoor de beslissing tot aanschaf van een MT waar ik dan HEEEEL lang voor heb moeten sparen wat makkelijker word. Duss zoiets ;)
Ik zat op dit forum toen ik nog moest beginnen aan mijn eerste motorles ;) En ja had al een MT01 ::)
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Re: Een voorstel...
« Reactie #11 Gepost op: 04 maart 2012, 15:31:47 »
Zullen we weer ontopic gaan?  ;)
Kododododododododododo

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Een voorstel...
« Reactie #12 Gepost op: 04 maart 2012, 15:32:47 »
Dit is toch voorstellen melkaar leren kennen :D
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: Een voorstel...
« Reactie #13 Gepost op: 04 maart 2012, 15:50:04 »
hallo daar allemaal

op een mooie zondag middag..........
jongens wat zijn we nu allemaal aan het doen , in plaats dat we het hebben over onze verschrikkelijk mooie ,brute lekkerkloppend , herriemakende monster allias kodo en wat daar bij hoort , drank ,vrouwen (onze vrouwen ;)) , uitjes
auto's ,boten , horloges , muziek en wat al niet meer bij mannen  hoort.
wat is het leven toch mooi hé krijgen we er weer zin in mannen!!!!!!!!!!!!

we lijken wel een stel wijven. :-\
geloof dat iedereen nu wel wat er over heb gezegd.
Zal zeggen laten we lekker door gaan met lol maken , even opnieuw voorstellen ,goed plan, met de eerste zonnestralen met ze alle naar Bloemendaal aan zee ,naar strandtent woodstock (vallen wij ouwe hippies niet op) en lekker losgaan.
Ben natuurlijk 1 van de laatste tot de groep maar heb tot nu alleen maar lol  ;D met de motor en de mensen die ik tot nu toe heb ontmoet (nu maak ik altijd lol want nogmaals leven is te mooi)
deze hebben hun yamaha hart op de goede plek als ik het wel begrijp gaat het om 1 stoorzender........... lekker laten ,
niet reageren gewoon er overheen lullen ::)

marcel even goed luisteren nu .....kopen dat ding en snel een beetje die van mij is ook bijna klaar denk nog een klein maandje dus even doorzoeken en lekker knallen vind je een toffe peer (heb ik je maar 1 keer gezien bij bart moet je nagaan)
,en met mij zeker meer dus komt allemaal goed.
en die plusjes en minnetjes ...ook zo iets !!!!!!!!!!!!!  misschien gewoon weglaten  :-X

nogmaals voorstellen geen probleem ...........heb zo meteen als het goed is weer een totaal andere motor
dus een mooi moment ook een foto van me vrouw en kinderen? :D

jongelui een fijne zondag middag
groetjes rene (bubbadog)







zo iets.........