Hi Bubba,
de bulldog is verkocht ja.
uiteindelijk 3700 voor gekregen, niet slecht voor een model 2002. weliswaar met een speciale uitlaat, dynojet kit en gespoten tank.
hij stond 2 weken op marktplaats met een vraag prijs van 4000. veel biedingen gehad via de mail, en ik heb een keer gevraagd aan een vriend om een bod uit te brengen zodat een bod via de mail ook op marktplaats kwam (3500 euro). dat heeft weer op nieuwe biedingen geleid en weer nieuwe mails. mensen doen toch eerder een bod via de mail in de hoop dat je toehapt, als een bekende dan hetzelfde bod op marktplaats zet kun je zien of er misschien nog mensen overheen willen.
uiteindelijk had ik 2 kopers voor 3700 en de eerste heeft hem ingeladen en meegenomen naar Leeuwarden.
nu wacht ik op Bart die de Schotse motor klaar maakt, dan kan ik daar een proefrit op maken. de andere MT's zijn me nog wat te kostbaar, en het gaat mij vooral om een technisch goede motor, de looks kan ik in de loop van de tijd wel fixen. eerst maar eens wat KM's maken.
voor marktplaats: veel foto's maken van alle kanten, en niet te hoog inzetten. de prijs gaat wel omhoog en je kunt altijd nee zeggen. als je te hoog inzet dan heb je gewoon veel minder bekijks en dat wil je niet.
dit waren uiteindelijk mijn foto's:
http://www.flickr.com/photos/nielsgroen/sets/72157629202308560/