Auteur Topic: Balen!  (gelezen 4181 keer)

Edward

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Balen!
« Gepost op: 02 oktober 2006, 20:17:01 »
8)

Balen? Wat balen?

Dacht ik op de 14e eens anoniem te kijken wat dat nou voor volk is die MT-01 coureurs, moet ik werken! Ik had er graag de ruim 100 kilometer voor over gehad om eens met een groep gelijkgestemden te kunnen rijden.

Nou ja, dan maar niet meer anoniem.

Ik zie dat veel onder jullie een mooie fiets in hebben geruild voor deze nog mooiere. Mijn rijtje: XL500R - CX500C - XV1100 - CBR1000F -
VTR1000SP1. Daarna het licht gezien en een MT-01 aangeschaft in juni 2005.

Ik woon in de buurt van Schagen (West-Friesland) en weet dat er hier in één van de dorpen in de omgeving in ieder geval nog één MT-bezitter rondrijdt.

Ik lees de topics met veel interesse, zal proberen er een bijdrage aan te leveren en hoop in de toekomst een keer mee te kunnen rijden.

Een vraag waar ik al een tijdje mee rondloop (rijd) is, dat ik af en toe wel eens een andere MT-01 zie rijden, maar nog nooit een MT-03 in het wild heb gezien. Jullie?

Greetz



marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Balen!
« Reactie #1 Gepost op: 02 oktober 2006, 21:15:17 »
Hallo Edward, jammer dat je er niet bij bent de 14e.... maar misschien heb je geluk en is het slecht weer (sorry, maar ik hoop het niet!  :lol: )

Goed dat je niet meer anoniem bent en veel plezier!

Groet,
Marco

Arjen

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 86
    • Bekijk profiel
niet balen in de kop van NH
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2006, 13:07:27 »
Hoi Edward, jij uit Schagen en ik uit Den Helder. Dat zijn er 2. Weet alleen dat Motoport Hippo er minstens 3 verkocht heeft... Groet en tot ziens.

Edward

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Balen!
« Reactie #3 Gepost op: 09 oktober 2006, 19:45:47 »
+ tenminste 3 bij Zaanstad in Alkmaar. Je zou haast denken dat we hier over de MT's moeten struikelen.

groet,

Edward