Vandaag dan toch eindelijk m'n zwarte op mogen halen! Heel veel dank aan Bart, Berry en Goedhart Motoren, die het mogelijk maakten de motor binnen budget te voorzien van nieuwe en gebruikte onderdelen.
De linker vorkpootbeschermer was ook na twee dagen wachten nog niet binnen, dus die moet van de week nog gemonteerd worden.
De schuifschade aan spiegel, kroonplaat, handle en knoppenarmatuur is bijgewerkt, al hoop ik die te zijner tijd nog wel te vervangen door nieuw (m'n vrouw gelijk weer op de kast, want nog meer geld uitgeven aan dat ding is een no go area

). Wie weet vervang ik die korte glimmende handles wel door de standaard, die liggen tenslotte nog nieuw in een doos. Passen wat beter bij m'n grote
kla.. handen.
Oh ja, en die tankpad gaat er zeker af. Heb ergens nog een witte MT-01 tankpad, maar die is nooit meer op de witte gegaan en om die hier nou op te doen, nee. Dus daar komt nog een mooie effen zwarte op, als ik die kan vinden.
Verder zijn de custom beugels voor het fly screen hersteld, zodat ik die kon blijven gebruiken. En er was ook nog een meevaller: het wiel had geen deuk of slag, dus na controle kon die gewoon gemonteerd worden. Scheelde weer geld.
Vanavond na een niet zo succesvolle klusdag effe het hoofd leeggemaakt met een klein rondje. Juiste keus gemaakt! Niets zo fijn dan rijden op deze MT-01! Nietwaar, GJ? Die van jou gaat ook nooit meer weg.
Als het me nu nog eens gegeven zou zijn om een nieuwe baan te vinden, hoef ik hem na m'n uitkeringstijd ook niet meer te verkopen. Tot die tijd in ieder geval genieten.
En anders stappen we er na gedwongen verkoop gewoon uit, tenslotte is 57 dan best een mooie leeftijd.Greetz, kowalski.