Auteur Topic: Weer zo'n vooroordeel :-(  (gelezen 4606 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Weer zo'n vooroordeel :-(
« Gepost op: 19 maart 2013, 22:03:13 »



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: Weer zo'n vooroordeel :-(
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2013, 22:10:59 »
Dat "DEZE" motorrijder een aso is, zeker.

Dat de journalist die dit stukje geschreven heeft, helemaal niet spoort, blijkt wel uit de rest van de tekst :-\

Wat een pedante, belerende en vooringenomen, ............

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Weer zo'n vooroordeel :-(
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2013, 22:25:59 »
Ja, dat komt automatisch bij koekblikkende journalisten en ander gespuis, die policor-houding en het wegzetten van een complete groep weggebruikers als ware het allemaal drugsgebruikende, alles negerende, levensgevaarlijke idioten/Easy Riders aan de hand van 1 extreme aso/eikel. Met die krullenkopkabouter van SBS6' Wegmisbruikers voorop (en die Veluweboer in z'n regenjas en refokop). >:(

Ik zie het bij dat soort programma's ook al heel vaak bij de wetshandhavende koekblikkers in binnen- en buitenland. Niet gespeend van enige kennis van motorrijden wordt er allemaal commentaar de ether in kabel opgeslingerd, waar de honden geen brood van lusten. Ik zie ook genoeg idioten op een motor elk jaar, maar zolang de koekblikkers numeriek én procentueel nog steeds de kroon spannen, vind ik het meewarig wegzetten van de motorrijder als niet goed snikke would-be Easy Rider/Valentino Rossi etc. etc. een staaltje idiotie van de eerste orde. Ik heb al genoeg van dat soort figuren in mijn familie en op mijn werk.... ::) >:(

Frustratie Jan? Ja, frustratie, om elke keer maar weer grimlachend dat soort koekblikhumor aan te moeten horen.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Weer zo'n vooroordeel :-(
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2013, 22:33:34 »
Weer een super reactie van je Jan  ;D het blijft telkens weer een genot om je niets verhullende mening en verhalen te lezen  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Weer zo'n vooroordeel :-(
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2013, 13:19:04 »
Weer een super reactie van je Jan  ;D het blijft telkens weer een genot om je niets verhullende mening en verhalen te lezen  8)
Ja, soms draaft-ie wel eens door, niet, Bart? Berry vond de Veluwe-connectie in mijn rant ook niet zo geweldig. Zeker omdat die Spee blijkbaar niet eens van de Veluwe/Staphorst vandaan komt, volgens hem. Ik heb er - nadat ik dat getikt had - nog even naar gekeken of ik dat zo wilde posten, maar het zat dermate hoog dat 'verzenden' toch ingeklikt werd 8) . Als ik iemand tussen de schenen heb geschopt, mijn excuses daarvoor.  :-[ :-*

Als je je elke keer op je werk - ik ben nu nog de enige die motorrijdt, op de baas na die ééns in het jaar twee weken vakantie doet op zijn Guzzi - en in de schoonfamilie maar weer moet verdedigen en moet verklaren waarom je zo'n gek bent op twee wielen, dan ben je het wel eens zat. Altijd die vooroordelen en voorbeelden van mafketels op een motor - alsof jezelf ook zo rijdt - het gezeik over filerijden, doorrijden in de winter en, zoals berry zegt, pedante, belerende en vooringenomen meningen van betweters. Ik heb er m'n zakken van vol.

Stoppen Jan, anders wordt weer zo'n stuk. ;)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: Weer zo'n vooroordeel :-(
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2013, 19:02:17 »

GJ

  • Gast
Re: Weer zo'n vooroordeel :-(
« Reactie #6 Gepost op: 21 maart 2013, 10:13:54 »
Een woord in dit topic is VOOROORDEEL. Kennelijk weten we elkaar hier te vinden en zijn we het met elkaar eens. Het raakt ons als echte motorrijders. Hou dit in gedachten en ga dan nog eens terug naar het topic waar het gaat over een BMW K1600 in bezit van een overheidsdienst......!  ???