Auteur Topic: Afschermen forum  (gelezen 25324 keer)

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #30 Gepost op: 21 april 2013, 17:15:43 »
En gallery misschien? kan me voorstellen dat dat ook wat prive is voor sommigen.

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #31 Gepost op: 21 april 2013, 19:24:29 »
@BS: vraag meteen aan Marco of hij de software update. Deze  versie van de Forum software is een RC (Release Candidate) en dus niet eens een officiële release. Het is ook een oude versie en daar zitten altijd wat bugs en beveiligingsgaten in.
Als hij toch aan de slag gaat ... ;)

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #32 Gepost op: 22 april 2013, 09:51:20 »
Klopt, kans is groot dat het dan overal beter werkt. Maar het is wel even een klusje voor Marco hehe.

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Re: Afschermen forum
« Reactie #33 Gepost op: 23 april 2013, 08:51:35 »
Nou... laten we het proberen. Afgeschermd volgens voorstel.

Groet,
Marco

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: Afschermen forum
« Reactie #34 Gepost op: 23 april 2013, 09:28:26 »
Vanochtend op het werk het forum bekeken en hij is afgeschermd !!!   ;D
Diverse categorieën zijn nu natuurlijk niet meer zichtbaar. Ook geen kopje dat maar niet wilt openen als je erop klikt. Als bezoeker weet je nu niet dat er meer is dan alleen de zichtbare categorieën. Wat weer een nadeel is  >:(

Een welkom scherm is nu wel noodzakelijk om duidelijk te maken dat er meer is!
I'd rather be riding

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #35 Gepost op: 23 april 2013, 09:31:59 »

Wat is je doel met al dan niet afschermen? Wat zijn de overwegingen?
Ik ben het denk ik het meeste eens met Bubbadog...persoonlijke (contact)gegevens afschermen, de rest mag wat mij betreft gewoon open blijven.
Voorkomt volgens mij een hoop spookaccounts...

Op dit moment zijn meer dan 80% van de accounts spookaccounts of spookaccounts geworden! (Meer dan twee jaar al niet ingelogd op het forum)  ;)

Dat hebben de Duitsers mooi geregeld, na 1 jaar niet ingelogd, word het account automatisch geblokkeerd  :P

Het is maar goed dat je weer eens inlogt Marco, want als iedereen z'n zin zou krijgen was je account al automatisch geblokkerd!  ::)  ;)

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #36 Gepost op: 23 april 2013, 09:44:23 »
Er zal nu ergens duidelijk moeten worden gemaakt dat er meer is en dat je, om dat te zien, in moet loggen.
Met wat je nu ziet, lijkt het een "zwets" forum.
Nu BS/jullie toch aan het forum aan het sleutelen zijn,  zou ik voorstellen om iedereen die al 1 jaar niet heeft ingelogd eruit te kieperen. De ledenlijst is erg lang met leden die we al lang niet meer gezien of gehoord hebben.
With blonds more fun.

eddy-mt

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #37 Gepost op: 23 april 2013, 16:13:29 »
Dat ben ik met je eens eliminator! Gr eddy
Alles of niets!!!!

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #38 Gepost op: 23 april 2013, 20:43:09 »
Kunnen heel simpel een nieuwe categorie maken onder de categorie 'algemeen' met maar 1 post: de uitleg van het forum?

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #39 Gepost op: 23 april 2013, 22:00:59 »
Kunnen heel simpel een nieuwe categorie maken onder de categorie 'algemeen' met maar 1 post: de uitleg van het forum?

Zou kunnen.
Wat ook een oplossing is, die je bij sommige forums ziet, is dat je ziet dat er meer is, maar dat je het niet kunt lezen.
In dit geval je ziet de hoofdrubrieken: Techniek, Aanbod en Toeren, maar niet wat er verder in die rubrieken staat. Als je op die rubrieken klikt gebeurd er niks. Zo heeft zelfs een digibeet in de gaten dat je moet inloggen.

Citaat
it balletje is al eens een keer opgegooid. leden die zijn MT01 weg doen vergeten om zich af te melden  misschien alle accounts even een reminder geven via een PM mischien een idee

Dit zal bij velen niet lukken, die hebben inmiddels een ander e-mail adres. Gewoon eruit knikkeren, als ze willen blijven meelezen moeten ze zich dan maar weer opnieuw aanmelden. Zo houden we een "up to date" ledenbestand.

With blonds more fun.

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #40 Gepost op: 24 april 2013, 13:22:50 »
Kunnen heel simpel een nieuwe categorie maken onder de categorie 'algemeen' met maar 1 post: de uitleg van het forum?

Zou kunnen.
Wat ook een oplossing is, die je bij sommige forums ziet, is dat je ziet dat er meer is, maar dat je het niet kunt lezen.
In dit geval je ziet de hoofdrubrieken: Techniek, Aanbod en Toeren, maar niet wat er verder in die rubrieken staat. Als je op die rubrieken klikt gebeurd er niks. Zo heeft zelfs een digibeet in de gaten dat je moet inloggen.

Citaat
it balletje is al eens een keer opgegooid. leden die zijn MT01 weg doen vergeten om zich af te melden  misschien alle accounts even een reminder geven via een PM mischien een idee

Dit zal bij velen niet lukken, die hebben inmiddels een ander e-mail adres. Gewoon eruit knikkeren, als ze willen blijven meelezen moeten ze zich dan maar weer opnieuw aanmelden. Zo houden we een "up to date" ledenbestand.

Volmondig akkoord met bovenstaande.
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #41 Gepost op: 24 april 2013, 19:56:48 »
Kunnen heel simpel een nieuwe categorie maken onder de categorie 'algemeen' met maar 1 post: de uitleg van het forum?

Zou kunnen.
Wat ook een oplossing is, die je bij sommige forums ziet, is dat je ziet dat er meer is, maar dat je het niet kunt lezen.
In dit geval je ziet de hoofdrubrieken: Techniek, Aanbod en Toeren, maar niet wat er verder in die rubrieken staat. Als je op die rubrieken klikt gebeurd er niks. Zo heeft zelfs een digibeet in de gaten dat je moet inloggen.

Citaat
it balletje is al eens een keer opgegooid. leden die zijn MT01 weg doen vergeten om zich af te melden  misschien alle accounts even een reminder geven via een PM mischien een idee

Dit zal bij velen niet lukken, die hebben inmiddels een ander e-mail adres. Gewoon eruit knikkeren, als ze willen blijven meelezen moeten ze zich dan maar weer opnieuw aanmelden. Zo houden we een "up to date" ledenbestand.

Volmondig akkoord met bovenstaande.

Jij krijgt een gratis bier bij de volgende ontmoeting.  ;) ;) ;) ;)
With blonds more fun.

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #42 Gepost op: 24 april 2013, 21:13:29 »
Had ik al gezegd dat ik het er ook mee eens ben ;) :) ;)

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #43 Gepost op: 25 april 2013, 21:26:23 »
Had ik al gezegd dat ik het er ook mee eens ben ;) :) ;)

Dan krijg jij er ook een. ;)

Ik ben bang dat de rest het er nu ook mee eens is.
With blonds more fun.

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: Afschermen forum
« Reactie #44 Gepost op: 25 april 2013, 21:39:57 »
Prima zo

Misschien toch een melding of zo iets dat er meer is als je jezelf aanmeld?