Zoals eerder in mijn voorstel topic vermeld, zal ik hier wat praatjes en plaatjes achterlaten. Voor degene die het leuk vinden kun je mijn kleine opknaptopic volgen.
In eerste instantie had ik het plan om het frame in een ander kleur te gaan spuiten, na wat uitpluiswerk, ben ik erachter gekomen dat het toch best veel werk is. Wellicht in de toekomst...... Ik moet zeggen dat het bij de Mt-01 van Rene wel erg mooi staat, ach ja je moet wat te wensen overhouden toch?
Vorige week zaterdag dus de handtekening gezet en officieel eigenaar van een Mt-01 uit oktober 2005, 24.000 kilometers. Als een kind zo blij, natuurlijk gelijk op zoek gegaan naar andere spiegels, knipperlichten, luchtinlaatplaatjes met Mt-01 erin en wat stickers.
Afgelopen donderdag hebben de mensen van Roadrunner in Velp, voor mij de verschillende onderdelen gedemonteerd incl. de uitlaatbochten. Deze heb ik gelijk door mijn oom op laten polijsten, man ze zien eruit als nieuw.
Vandaag een begin gemaakt met wat klein demontagewerk en wat schuurwerk. De bedoeling is dat de onderdelen volgende week zaterdag gespoten gaan worden. Uiteindelijk heb ik gekozen voor parelmoer wit i.c.m. wat zwarte en carbonaccenten. Ik heb voor wit gekozen omdat dit de motor een wat frisser en groter uiterlijk geeft, daarnaast zie je zwart al zoveel (natuurlijk wit ook wel steeds meer)
Hieronder wat kiekjes, suggesties natuurlijk van harte welkom.