@ GJ, ja de R9T lijkt klein maar is het niet, want ergonomisch past hij mij perfect als ik er op rijdt!
En als ik een oude Norton Commander zie lijkt hij ook klein! Maar is ergonomisch lang niet zo goed.
Het blok en het frame zijn in principe hetzelfde als van een R1200R, maar door de voorvork van de S1000R te gebruiken en door een kortere en stuggere achter veer te gebruiken en een lagere tank toe te passen lijkt hij kleiner, maar is het in wezen niet! De motor is alleen iets lager geworden. De R1200R is 1273mm hoog en de RnineT is 1265mm hoog (zonder spiegels).
@ELTimm Tuurlijk ga ik naar de EOD!
@fujin Ik wil nooit meer een 190/50 achter, omdat ik met mijn Pilot Road 3 (190/55) gemerkt hebt dat die lang niet zo snel vierkant rijdt/slijt als de 190/50. De Piro 4 die ik er nu om heb (4000km), blijft ook mooi rond. Zodat je later, als je band wat gaat slijten minder last hebt dat je hem (MT01) de bocht in moet drukken. De snelheid gaat wel iets afwijken, je gaat zo'n 3-4% harder rijden dan aangegeven. Wat je wel erg gaat bevallen is dat je met deze band in de regen onwaarschijnlijk hard kan rijden!

Voor wat het waard is; Predator van het Duitse forum is dezelfde mening toegedaan

Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat de voorband (voor mijn rijstijl+gewicht

in de bergen

) eigenlijk te licht is.
Vandaar dat ik twee voorbanden op één achterband verslijt.