Algemeen > Stel je voor...

ff voorstellen

(1/3) > >>

fastronnie:
Na 29 jaar xs 650 toch maar eens wat anders...... na zoeken op de MT-01 uitgekomen.... en dus nu op zoek... uiteraard lid van het MT01 forum (net zoals lid eerste uur xs650 twin Klub (met een K)... heb er 1 gevonden, 43K op de teller met dyno kit en Dam uitlaten... maar nog niet besloten. Heb er nog niet op mogen rijden, maar wel op gepast.... wat een super fiets... leeft iets minder dan een xs maar dat is ook wel prettig.... loopt mooi.

Vind alleen de mt-01 met Acrapovic er mooier uit zien. En dan nog de keuze P12 of P18..... en een Stage 2 is helemaal super.... lastig lastig lastig.... ik ben er nog niet uit..... alleen dat het een MT gaat worden.... en verheug me op de eerste proefrit.

Ik ga het laten weten wanneer ik er uit ben..... (en ja de xs 650 (2,8 stuks.. die ik heb gaan er niet uit....  :)

Zap:
Welkom,
Suc6 met je zoektocht.
Laat maar snel iets weten wat je vond van je proefrit.

eliminator 44:
Welkom en succes met de zoektocht.

--- Citaat van: fastronnie op 05 juni 2016, 13:21:24 ---.. leeft iets minder dan een xs maar dat is ook wel prettig.... loopt mooi

Ik ga het laten weten wanneer ik er uit ben..... (en ja de xs 650 (2,8 stuks.. die ik heb gaan er niet uit....  :)

--- End quote ---

Je bedoeld trilt een stuk minder.
Heeel lang geleden heb ik ook overwogen een xs650 te kopen. Een vriend had er ook een, een prachtige motor maar alles eraan trilde kapot. Het is toen een Kawasaki 750b geworden, een 2 cilinder paralleltwin.

fastronnie:
Ik kon me niet inhouden, heb hem gekocht MT-01 P12 met Dam uitlaten en Dynojet.... wat een heelijk geluid en heerlijk soepel onderin vanaf zo'n 1000 rpm....
zitten ook nog een paar andere extraatjes op .... plaatje volgt...

vrijdag ga ik hem halen.......

robv:
Pfiesjat met je aankoop :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Go to full version