Algemeen > Overig

Gopro mounts

(1/2) > >>

robv:
Heb mezelf een Gopro Hero 5 black kado gedaan  8)

Nu heb ik er een chest harnas mount dingetje bijgedaan.... Maar wat zijn nog handige accessoires om dat ding om leuke plekken van de MT te mounten...stuur, voorvork?! (andere plekken?!)

Thanks,
Rob

Big Smile:
Niet goedkoop (Gopro Karma Grip €349,-), maar dit werk fantastisch als je stabiele opnames wilt hebben! Deze kan je ook aan je harnas bevestigen.



Het is eigenlijk heel jammer dat ze de drone uit de verkoop hebben moeten nemen wegens ernstige tekortkomingen, want hierin zit de gimbal plus Hero5 camera ook bij.



Voordeel van deze grip, natuurlijk stabiele opnames, maar de batterij in de grip kan de hero 5 ook opladen zodat je langer kunt filmen!

Een andere Mount op je MT kan ik niet aanbevelen omdat onze MT meestal veel te veel trilt. Nu schijnt de hero 5 nu ook een elektronische beeld stabilisatie te hebben, maar ik weet niet of die wel goed genoeg is om het trillen van de MT op te vangen. De beste (meest trilling vrije plaats) is het midden van je stuur.  ;)
En ik vond de opnamen achter op het kontje achter mijn mono zadel ook nog redelijk, maar deze plaats is wel gevaarlijk wat je bent geneigd hem te vergeten bij het afstappen.

robv:
Thanks voor de tips Wouter!  :)

Lavillastrangiato:

--- Citaat van: Big Smile op 28 januari 2017, 12:37:27 ---Niet goedkoop (Gopro Karma Grip €349,-), maar dit werk fantastisch als je stabiele opnames wilt hebben! Deze kan je ook aan je harnas bevestigen.



Het is eigenlijk heel jammer dat ze de drone uit de verkoop hebben moeten nemen wegens ernstige tekortkomingen, want hierin zit de gimbal plus Hero5 camera ook bij.



Voordeel van deze grip, natuurlijk stabiele opnames, maar de batterij in de grip kan de hero 5 ook opladen zodat je langer kunt filmen!

Een andere Mount op je MT kan ik niet aanbevelen omdat onze MT meestal veel te veel trilt. Nu schijnt de hero 5 nu ook een elektronische beeld stabilisatie te hebben, maar ik weet niet of die wel goed genoeg is om het trillen van de MT op te vangen. De beste (meest trilling vrije plaats) is het midden van je stuur.  ;)
En ik vond de opnamen achter op het kontje achter mijn mono zadel ook nog redelijk, maar deze plaats is wel gevaarlijk wat je bent geneigd hem te vergeten bij het afstappen.

--- End quote ---

Kijk ook eens naar de gimbal van Removu, echt een wereld ding.

Zap:
Mijn koop zou zijn de Kumbacam
Iets goedkoper, kleiner en veelzijdiger.

Hier een filmpje gemaakt door vlogger Mic Bergsma met mounts en gebruikersvoorbeelden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Go to full version