Algemeen > Over dit forum...

forum

<< < (2/2)

fastronnie:
Nou......, deze winter ..... Olie en filter vervangen.....Koppeling vervangen (Barnett)....  Ketting en kettingwielen....... Hyperpro veren (laten) installeren..... N setje banden..... Ook nog leuk appeltjes groene tank, spatbord en seat setje op de kop getikt..... Dus werk genoeg.....
Op de andere een nieuw stuurslot installeren....
(alleen nog ff tijd vinden voor dit alles)

BertusV:

--- Citaat van: fastronnie op 12 december 2017, 07:18:31 ---Nou......, deze winter ..... Olie en filter vervangen.....Koppeling vervangen (Barnett)....  Ketting en kettingwielen....... Hyperpro veren (laten) installeren..... N setje banden..... Ook nog leuk appeltjes groene tank, spatbord en seat setje op de kop getikt..... Dus werk genoeg.....
Op de andere een nieuw stuurslot installeren....
(alleen nog ff tijd vinden voor dit alles)

--- End quote ---

Lees zeker de volgende thread even door m.b.t. kettingwielen vervangen  ;)
http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=700.0

fastronnie:
Dank je die heb ik al gelezen, zeker handig. Ik herken het vastzittende kettingwiel voor
, had ik ook al problemen mee met mijn xs-je, ik ga eerst even op zoek naar een krachtvermeerderaar, en oppassen met de moeren van her achterwiel...

BertusV:

--- Citaat van: fastronnie op 12 december 2017, 14:30:08 ---Dank je die heb ik al gelezen, zeker handig. Ik herken het vastzittende kettingwiel voor
, had ik ook al problemen mee met mijn xs-je, ik ga eerst even op zoek naar een krachtvermeerderaar, en oppassen met de moeren van her achterwiel...

--- End quote ---

Krachtvermeerderaar heb je nodig als je geen stevige lange pijp voorhanden hebt  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Go to full version