Auteur Topic: Nieuw  (gelezen 4806 keer)

Baloo1987

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Nieuw
« Gepost op: 03 maart 2020, 15:09:36 »
Hey ik ben kevin aka baloo uit antwerpen. Ik weet het ik ben een belg maar wel ene met smaak. Ik ben nog een beginnende rijder met al wat baanervaring op mijn mt125 en sinds deze zomer mag ik met mijn voorlopig rijbewijs met een full power rijden. Ik ben een enorme fan van de mt01 vooral de mt01sp maar ze zijn moeilijk te vinden. Maar de dag dat ik geslaagd was voor mijn maneuvres zette een clublid zijn 01 te koop omdat hij een nieuwere mt01 had gekocht. Ik twijfelde geen seconde en heb em gekocht dus ik ben sinds midden september eigenaar van  een stage 2 mt01.
Maar het noodlot sloeg een paar weken later toe en mede door het feit dat ik nog aan het wennen was aan de motor ben ik onderuit gegaan en ongelukkig geland met een complexe schouderbreuk als gevolg. De schade viel nog redelijk mee op het eerste zicht. Stuur heeft een slag gehad en de tank gedeukt. Mijn dealer is momenteel aan het horen of de tank nog uitgedeukt kan worden. Zoniet bestel ik een 22l tank via een duitse firma dan wordt mijn radius wat groter. Hopelijk kan ik in april terug de baan op en kan ik mijn baanexamen doen zodat ik ook in het  buitenland kan rijden. Ik was al enorme fan van de 01 voor ik die had maar nu ik die heb is de passue voor het model enkel gegroeid. Het is een zalige motor en hopelijk kan ik er nog vele jaren van genieten.



eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 03 maart 2020, 20:31:58 »
Een welkom in het forum.
. Op deze manier wil je niet de motorcarriere starten. Hopenlijk herstel je weer helemaal.Als de schade zich beperkt tot een stuur en tank heb je veel geluk gehad. Een gebruikte tank staat vaak te koop. Ik wens je een spoedig herstel.
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #2 Gepost op: 03 maart 2020, 22:37:47 »
Welkom Kevin. Motor van Gie gekocht  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

oldfool

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 26
  • mankind pré MT-01 age
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #3 Gepost op: 03 maart 2020, 23:55:04 »
Welkom in deze categorie motorfietsen. Het is nogal een cc stap die je maakte. De smak die je daarna maakte moet je geen gewoonte van maken hoor.Hou de fiets en jezelf heel, wie weet tot op een of ander treffen. :)

Baloo1987

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2020, 14:25:27 »
Welkom Kevin. Motor van Gie gekocht  ;)
Ja maar voor ik die had heeft die nog een andere eigenaar gehad. Ben wel tevreden van mijn  keuze.  De mt07 was leuk maar niste toch iets bij mij en de 10 was te duur qua taks. Als ik geen 01 had dan reed ik waarschijnlijk rond met een mt09sp

Baloo1987

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #5 Gepost op: 04 maart 2020, 14:31:33 »
Welkom in deze categorie motorfietsen. Het is nogal een cc stap die je maakte. De smak die je daarna maakte moet je geen gewoonte van maken hoor.Hou de fiets en jezelf heel, wie weet tot op een of ander treffen. :)
Ja maar daartussen reed ik met de mt07 van mijn broer. Was een licht wendbaar ding maar het miste iets en bij de 01 mis ik het niet.  De val was een combinatie van verschillende factoren. De idioot die overliep, voorliger die alles dichtsmeet en ik als relatief nieuwe rijder op een nieuwe motor zonder abs. De val was het minst erge, de landing was het ergste want ik ben tegen de rand van het voetpad gecrashed waardoor mijn schouder bijna per totale was. Gelykkig had k een goeie chirurg die mijn schouder heeft gefixt in 3 operaties en ben sinds pakweg begin dit jaar aan het revalideren en hopelijk kan k volgende maand terug rijden en gaan werken

Baloo1987

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #6 Gepost op: 04 maart 2020, 14:35:19 »
Een welkom in het forum.
. Op deze manier wil je niet de motorcarriere starten. Hopenlijk herstel je weer helemaal.Als de schade zich beperkt tot een stuur en tank heb je veel geluk gehad. Een gebruikte tank staat vaak te koop. Ik wens je een spoedig herstel.
Thnx is niet mijn 1e val ben ook al met de 125 van de baan gereden door een idioot die zijne gsm belangrijker vond dan de baan. Toen viel alles nog redelijk mee maar nu ben ik verkeerd terecht gekimen met de gevolgen van dien. Zodra ik mijn motor heb laten herstellen ga ik terug beginnen oefenen op mijn noodstop etc want dat deed ik ook met de 125 en dat hielp enorm  bij gevaarlijke situaties.

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #7 Gepost op: 07 maart 2020, 21:30:46 »
Welkom Kevin,

Snel slagen voor het baanexamen en dan een keer een ritje met de roedel doen.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #8 Gepost op: 09 maart 2020, 10:56:52 »
Wij hebben mekaar al ontmoet op het motorsalon in Brussel. Rustig aan revalideren ('t is toch nog geen weer om op den brommer te kruipen) en zorgen dat de MT terug in optima forma is. Succes en we zien/horen mekaar nog in de loop van het jaar. Oh ja, en welkom op dit forum  ;)
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw
« Reactie #9 Gepost op: 04 april 2020, 18:04:51 »

Thnx is niet mijn 1e val ben ook al met de 125 van de baan gereden door een idioot die zijne gsm belangrijker vond dan de baan. Toen viel alles nog redelijk mee maar nu ben ik verkeerd terecht gekimen met de gevolgen van dien. Zodra ik mijn motor heb laten herstellen ga ik terug beginnen oefenen op mijn noodstop etc want dat deed ik ook met de 125 en dat hielp enorm  bij gevaarlijke situaties.

Welkom op het MT01 forum, en veel plezier met je MT en rustig aan met het herstellen want voorlopig kunnen jullie in België toch niet rijden.  :-\   In Nederland kan je bij de KNMV verschillende gevorderde rijopleiding volgen, deze zijn echt aanbevelenswaardig. Krijg je nog korting op je verzekering ook.  ;)