Auteur Topic: MMT ers  (gelezen 4421 keer)

Peter

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
MMT ers
« Gepost op: 24 juni 2007, 13:05:52 »
Mede MT ers,

Ik rij nu al maanden een MT, en kom jullie site met verrekte leuke info nu pas tegen.
Waarom? of je zoekt wat, of je hebt veel plezier met het ding en wil kijken of er nog meer liefhebbers zijn. Beide dus.
De achtergrond. Na bijna 30 jaar motorrijden gelijk vanaf mijn 18 e, heb ik het vorig jaar in november met mijn WRF250 een vette crash gemaakt. Verbrijzelde borstwervel, gebroken nekwervel en ribben en dus maanden ik het gips. Dit was voor mij ( en mijn zoon) het einde van crossen en enduro. Dus op zoek naar een rustige motor. De MT kende ik alleen van plaatjes. Geweldig ding om te zien. Maar waar laat je 3 motoren? Gelukkig vond ik een dealer die mijn XJR 1300 en de YZF 250 inruilde op een Demo van 2005. De WR zo verkocht. Zonder proefrit ( lastig in het gips) heb ik de MT gekocht. Maar hij was meteeen vertrouwd. Stuurt en rijdt lekker. Iets zwaar als je last van de rug hebt met wegzetten enzo.
Na enkele weken rijden vond ik de MT wat braaf.... Dus op zoek naar uitlaten enzo. Alles te vinden op jullie site. Geweldig. Ook liet hij me staan: andere brandstofpomp (garantie) enz.
Als klusser wil ik zelf wel de standaard uitlaat veranderen. Dus als iemand nog originele uitlaten heeft liggen hoor ik het graag. Om ca 1200€ uit te geven voor een paar AKRAS krijg ik niet over mijn hart. Besteed ik liever aan een oude XT 500 of mijn eerste liefde een FS1.
Tot horens
Groeten van Peet uit Limburg.



Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
MMT ers
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2007, 20:05:05 »
Hi Peet,

Welkom op dit forum van trommelaars,
en zo te koren weer een echte sleutelaar erbij.
Ik hoop dat je op dit forum iets voor je ombouw kunt vinden. (en anders vragen?)
In iedergeval foto's maken en plaatjes uploaden!

Groetjes

Big Smile :D

Snelle snip

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
MMT ers
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2007, 07:33:48 »
Hallo Peet
Veel plezier met je MT. En wat die FS1 betreft, in mijn kelder staat er één want dat was ook mijn eerste liefde.  :wink:
België ligt dicht bij Nederland en Duitsland

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
MMT ers
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2007, 07:43:29 »
Welkom en goed te horen dat de site zo goed besteed wordt  :wink:

Groeten,
Marco

Ronald mt

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
MMT ers
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2007, 16:53:21 »
Hoi Peter,

Veel plezier met je MT. Ik las dat je op zoek bent naar orginele uitlaten. Ik heb nog een paar nieuwe liggen aangezien er onder mijn nieuwe MT Akra's zijn gekomen.
Als je nog belangstelling hebt laat dit dan even weten.
Groeten Ronald mt