Auteur Topic: even mezelf voorstellen  (gelezen 4259 keer)

MELKERWORMS

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
even mezelf voorstellen
« Gepost op: 14 januari 2008, 19:12:09 »
He Hallo ,even voorstellen(had ik al gedaan maar helaas niet goed.
Ja zelfs ik rij nu op een MT tje.
Doe al wel een paar jaartjes een beetje rond pruttelen met wat brommertjes .... Duc 160 cc,suus 500,Bol d or,kawa z1000,vfr,V-max,Blackbird,en nu een MTtje.
Ben ook al een beetje 53 jaartjes maar dat doe de pret niet drukken op het Cirquit.
Ben ook een beetje bezig geweest voor een goed kopere oplossing voor de Akra s veel te duur en te weinig vermogen .   sorry...
Wat ik graag kwijt wil als je de standaatd dempertjes een beetje goed verbouw je het zelfde resultaat berijkt als de Akra s  maar gelukkig geen GOOD look want dan zegt de overheids diender ......He Akra s stage 1,2,3
mag dat wel......................ben ik allang weg..........beetje shillen met mijn MT tje   .......met redelijk wat deci...en wat extra pk tjes....
           Groetjes uit Hellevoetsluis//   :idea:


Lekker knallen

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
even mezelf voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2008, 18:38:39 »
Hallo Melkerworms,

Welkom op het forum. Ik lees dat je al driftig aan het zagen bent aan je MT. Je kan wat foto's posten!
En ik zou me maar niet zo druk maken over de Akra's 99% van de dienders weten niet eens wat een MT-01 is, laat staan of ze weten wat de standaard uitlaten zijn!
Alleen als je aangehouden wordt voor een dB- meting komen ze er achter dat er geknoeid is met de uitlaten en wedden dat jouw prent dan net zo hoog is. :wink:

Groetjes,
Big Smile

MELKERWORMS

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
even mezelf voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2008, 20:03:04 »
iK HOOP DAT JE GELIJK HEBT,IK GEEF LIEVER DE CENTJES UIT AAN EEN BEETJE  pimpen van het brommertje.....toch.

En O ja SORRY..... daar bedoel ik mee aan te geven dat niet iedereen voor een vet bedrag de Akra s mooi vind......

Maar dat is voor een ieder anders, ik koop er liever een beetje benzine voor....... dan blijf ik nog even rijden.............
Lekker knallen

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
even mezelf voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2008, 00:42:52 »
Citaat van: "MELKERWORMS"
IK GEEF LIEVER DE CENTJES UIT AAN EEN BEETJE  pimpen van het brommertje.....toch.

Nu dacht ik toch begrepen te hebben dat jij dit nou juist niet deed :?
Dat jij aan een boormachine en een ijzerzaag genoeg had :?:  :roll:  

 :lol:

MELKERWORMS

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
even mezelf voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2008, 16:01:59 »
Ja daar heb ik inderdaad meer lol van .
Lekker knallen