Auteur Topic: Nieuwe MT-01 eigenaar  (gelezen 6719 keer)

Turboy6

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Gepost op: 22 januari 2008, 10:37:41 »
Hoi allemaal, ben Dimitri en ben volgende week maandag 29j. Zit al tijdje in de wat eerst brommerwereld was motowereldje. Aankoop in cronologische volgorde: Puch brommer, Honda MTX (65cc), Honda Camino, Yamaha Blaster (200cc quad), Yamaha Wr450f (enduro), Yamaha R6, Suzuki Z-400 (quad), Suzuki LT-R 450 (quad), Yamaha Raptor 700 (quad) en dus nu trotse eigenaar van een spiksplinternieuwe Mt-01 model 2006.
Heb die op het auto- en motosalon te Brussel kunnen kopen aan wat zij (Yamaha) zeggen liquidatieprijs.
Prijsverschil met 2008 model was zo groot dat je er bijna nog een Mt-03 kon bijkopen voor die prijs  :wink:
Heb dan ook geen seconde getwijfeld om mijn handtekening te zetten op de bestelbon
Hoop dan ook op dit forum veel bij te leren over het nieuwe beestje en misschien ook forumleden in het echt te mogen leren kennen.
Ik kijk er in ieder geval naar uit.

Grtz Dimi



andre

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
welcom
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2008, 16:49:47 »
hallo dimitri welcom  bij de mt 01 forum club  grt andré
mt01

kappie

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 60
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2008, 20:39:49 »
hoi dimitri

welkom hier op de site,

je kan hier veel leren over je brommert  :wink:

enne ts nog verslaafd ook  :?,ik mot elkedag ff kijken of er wat nieuws is geschreven.  sjee

nou tot meetings misschien he  :?:

Turboy6

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2008, 22:09:05 »
Kan het goed geloven dat het verslavend is, ben nu al verslaafd aan de moto en heb hem nog niet eens  :mrgreen:
Zullen in de zomer toch eens moeten afspreken met zoveel mogelijk forumleden. Zou wel leuk zijn denk ik.

Grtz

mt01nijmegen

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 139
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2008, 20:16:27 »
welkom.let wel op deze brommer heeft maar 2 wielen  :wink:  :wink: .
maar goed toch heel veel plezier met je aan koop .je krijgt er zeker geen spijt van. :!:  :lol:  :lol:[/b]
ernst

Turboy6

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2008, 21:49:37 »
Citaat van: "mt01nijmegen"
welkom.let wel op deze brommer heeft maar 2 wielen  :wink:  :wink: .
maar goed toch heel veel plezier met je aan koop .je krijgt er zeker geen spijt van. :!:  :lol:  :lol:[/b]


Heb al '2-wielers' enduro maar dat was ni zo mijn ding. In de modder was is veel straffer op 4 wielen. Mijn R6 heb ik weg gedaan omdat ik daar mijn grenzen niet kende en altijd volgas reed.
MT-01 is meer mijn ding, koppel en toch beperkt qua snelheid.
Als ik dan dit forum lees denk ik hiermee veel meer plezier te beleven.
We zien het wel.
Zou het geen goed idee zijn om een meeting te organiseren laat ons zeggen deze zomer. Met heuse barbeque en slaapgelegenheid en zo voor de mensen die van ver komen.
Moet in ieder geval te organiseren zijn

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #6 Gepost op: 25 januari 2008, 22:30:30 »
Hallo Turboy6,

Welkom op dit forum en dat we nog veel van je mogen horen!

En dat van die barbeque lijkt me best een goed idee!

Groetjes

Big Smile  :)

Turboy6

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #7 Gepost op: 16 februari 2008, 18:02:32 »
Gisteren de MT-01 gaan halen en moet zeggen dat ik na de eerste meters al was verkocht.
Ik was samen met mijn vriend met SV1000 van Suzuki opgereden naar Vichte, toch een 100 km van waar ik woon. Omdat mijne maat zijn voorlopig rijbewijs had moest ik met zijne brommer rijden en moet zeggen het verschil is enorm.
Ben er nu al van overtuigd dat ik heel veel plezier ga beleven aan de Kodo. Ondertussen zijn er al ideetjes om een Stage I of Stage II aan te schaffen maar ga hem eerst nog wa inrijden. Morgen zijn we weer weg, goed weer dus motoweer  :wink:

andre

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
mt01
« Reactie #8 Gepost op: 16 februari 2008, 19:34:55 »
hallo dimitri  ik wens je zeer veel rij plezier met je nieuwe mt01  en ja het is zeer mooi weer om te gaan toeren    maar er lilgt te veel zout op de weg  dus als je ga rijden  kuis je motor maar goed   de groetjes andré :lol:  :wink:
mt01

Turboy6

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Nieuwe MT-01 eigenaar
« Reactie #9 Gepost op: 17 februari 2008, 09:18:27 »
Da kuisen is geen probleem hoor. Heb mijn vorige moto's en quads ook altijd tot in de puntjes onderhouden en dat zal bij deze ni anders zijn.  :wink: