Auteur Topic: En ik ben Rob  (gelezen 3388 keer)

MTnuléén

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
En ik ben Rob
« Gepost op: 15 mei 2006, 21:40:44 »
Ik ben Rob, 40 jaar en ben in de brommertijd Yamaha fan geworden. Eerst een enduro, daarna een DT, met "snelle" onderdelen. Leuk.

Na een Kawasaki Z650 (die ik plat heb gereden, althans, die een automobilist met mij erop heeft plat gereden, heb ik een XT600 gehad een TDM850 (nieuw) weer een XT600 erbij (want wat zijn ze leuk, die XT's!) heb ik vorig jaar een MT-01 gekocht. Paars, nog helemaal orgineel. Meestal houd ik niet zo van die fratsen (TDM was ook nog helemaal orgineel).

Ik vind de MT-01 helemaal geweldig, een motor die je continue uitdaagt om ermee te "spelen".  Ik heb er vorig jaar 5000 km mee gereden.

Dit jaar heeft mijn vrouw een nieuwe Dragstar 1100 gekocht en ik moet zeggen dat ik het ook wel eens lekker vind om een rondje relaxt te chopperen... Deze week krijgt die Dragstar zijn eerste (1000 km) beurt.



marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
En ik ben Rob
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2006, 10:39:42 »
Hey Rob, mooi dat je er bij bent.... leuke motor-CV   :)

Wat betreft de fratsen en origineel laten kan ik wel bij je aansluiten.... mijn SM was ook niet erg toegetakeld. Maar... ik moet zeggen dat sommige aanpassingen op de MT-01 wel erg verleidelijk zijn... zoals een ander kontje...

Groet,
Marco