Auteur Topic: nieuw lid en mter  (gelezen 4510 keer)

jonny bravo

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
nieuw lid en mter
« Gepost op: 08 april 2009, 16:42:44 »
hallo ik ben 50 jaar heb net een mt 01 gekocht een sp model wit van kleur model 2009 ik ben er blij mee heb net een scherm pje besteld via termaat yamaha dealer zo als jullie wten kost 190 euro en ziet er wel goed uit nou ik hoor of zie jullie wel een keertje waneer is er een meeting van alle mt ers ik heb wel zin in een ontmoeting met alle mt uit nederland gr jonny uit de zuid oostbeemster :oops:


jonny bravo

MELKERWORMS

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
nieuw lid en mter
« Reactie #1 Gepost op: 08 april 2009, 17:48:45 »
He hallo er komen gezellig meer 50 ers bij ,geniet van je fiets en veel veilige km tjes man
Lekker knallen

willem

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
nieuw lid en mter
« Reactie #2 Gepost op: 09 april 2009, 10:13:27 »
goede keus in het wit, staat de motor prachtig.

Welkom in de wondere wereld van de mt01!!!!!!!!!!

GJ

  • Gast
Hallo Johnny
« Reactie #3 Gepost op: 09 april 2009, 17:07:34 »
Welkom bij de club. Leuk dat er eentje in "mijn" buurt zich aanmeldt. Ik woon een dorp verder, Purmerend dus. Kunnen we bij de volgende meeting samen rijden! Heb je het kunststof schermplje met stalen beugel besteld? Ik hoop voor je dat het schermpje nog leverbaar is en dat 'ie heel blijft ......! Bij mij zijn er al drie beugels gebroken en ik ben ermee gestopt! Stond inderdaad wel erg leuk. Mijn laatste aanwinst zijn 4 heldere kleine Rizoma knippertjes.

See You!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
nieuw lid en mter
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2009, 00:00:09 »
Hé......een witte[/size]

Welkom op dit forum en leuk dat er eindelijk een forum lid met een witte MT rond rijdt. Ik heb die witte alleen nog op een beurs zien staan. 8)

Maar een witte 2009? of heb je de MT01 SP gekocht, maar daar zit ook een boel rood in!  :?



of jij zo'n speciale MT01 kando gekocht? :shock:



Prachtig!

En dat schermpje (flyscreen) kun je wel vergeten, dat is niet meer te leveren.

Maar we werken aan een betere!

Groetjes,

Big smile  :)