Auteur Topic: Spiegel ???  (gelezen 2831 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Spiegel ???
« Gepost op: 07 februari 2010, 14:31:55 »
Misschien dat iemand dit weet?

Overal waar ik kijk kom ik deze spiegel als standaard tegen?
http://link.marktplaats.nl/319181709

Ik heb echter een spiegel die uit 1 stuk is en waar op de achterzijde een MT logo staat  8) Is dat een extra optie???
Foto van mijn motor en als je goed kijkt zie je het logo. zal deze week ff een foto maken.



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

GJ

  • Gast
Re: Spiegel ???
« Reactie #1 Gepost op: 07 februari 2010, 16:18:19 »
Hallo Baci, de spiegels die jij hebt zijn inderdaad een optie (geweest). Bij intrede van de MT was een hele waslijst aan accesoires beschikbaar, waaronder deze spiegels met logo. Ze waren destijds 75 euro per stuk. Nu niet meer leverbaar zoals zo vele MT extra's. Ik had die spiegels ook en heb ze pas verkocht. Ga stuureindspiegels monteren. De spiegels die jij hebt zijn gemaakt door Rizoma in opdracht van Yamaha. De spiegel die op Marktplaats staat is de tweede standaard spiegel van de MT. Die van mij is uit 2005 en had origineel chrome spiegels.

Groet,
GJ.
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2010, 21:31:05 door GJ »

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Spiegel ???
« Reactie #2 Gepost op: 07 februari 2010, 18:39:55 »
Dank je GJ, dan zal ik er zuinig op zijn  ;D Ik had ook al die Alu covers voor de uitlaat die niet meer leverbaar zijn, maar die zijn inmiddels in Duitsland beland.

Op den duur zullen ze er toch afgaan want ik wil een zwart stuur met zwarte risers en ook stuureindspiegels. Waarschijnlijk alles van Rizoma. Rem en koppelingshendel zijn al onderweg, dat zijn Synto's geworden.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!