Auteur Topic: Gereedschap  (gelezen 3014 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Gereedschap
« Gepost op: 03 november 2009, 19:09:13 »
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in gereedschap, onderhoudsmiddelen, smeermiddelen etc.
Ik ben werkzaam bij een technische groothandel die in principe alleen met debiteuren uit de grond, weg en waterbouw werkt maar ook particulier levert, en kan dus vaak voor een schappelijke prijs gereedschap, zowel hand als elektrisch, werkplaatsinrichting, onderhouds en smeermiddelen leveren.
Denk aan Bosch, Metabo, Panasonic, Teng Tools, Kroon Oil, Metal Works, Belzer, Bahco, Facom, Balma (compressoren), Wera, Stihl, Husqvarna, Pramac etc etc. Het gaat hierbij wel om proffessionele spullen, dus verwacht geen Gamma prijzen  :-\

Voor info kun je me altijd mailen  ;)

« Laatst bewerkt op: 03 november 2009, 19:18:22 door Baci »



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: Gereedschap
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2009, 14:14:52 »
HOi Baci,

Zie ik net dat alle prijzen ex BTW zijn.......met de korting kom je dan iets boven de ex btw prijs.
Prijzen zijn wel scherp.

Ik heb wel interesse in de doppenset met momentsleutel en een losse momentsleutel van 5 tot 25 Nm.
Doppenset: MR3849
momentsleutel: 3892 als ik het goed heb. Deze moet ook passen op de dopjes van de doppenset.

Ik wacht tot mijn Kodo zijn kenteken heeft  :P :P :P :P. Ik hoop volgende week zaterdag. Kan ik hem mooi inrijden richting Amsterdam.

OEF.......Heerlen - Amsterdam binnendoor en niet boven de 2800 RPM....... moet ik vroeg vertrekken. :)
« Laatst bewerkt op: 04 november 2009, 17:31:32 door Zapflex »
I'd rather be riding

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Re: Gereedschap
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2009, 19:38:27 »
Baci, bedankt voor het aanbod. Wellicht goed (zoals Baci zelf ook al aangeeft) om verder 'de zaken' mbt koop/verkoop via Private Messages/email te voeren.

Groeten,
Marco