Auteur Topic: stel me voor  (gelezen 10409 keer)

dikkertje

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Re: stel me voor
« Reactie #15 Gepost op: 16 november 2009, 16:06:24 »
Ja.bedankt voor de uitleg.
Het glas, van de koplamp is inderdaad helder kunststof  ,je zou dan een verschil kunnen hebben in de reflector of spiegel achter de lamp , bij een bmw gs zit ook in de engelse versie een andere spiegel. maar het zou kunnen dat yamaha maar een uitvoering maakt ,de teller heeft al de keuze km of mile ,dit is bij de bmw ook niet het geval.
Groet Antoine   

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: stel me voor
« Reactie #16 Gepost op: 16 november 2009, 18:15:35 »
Als er al een NL kenteken op zit of hij is al ingevoerd, dan zal de koplamp, mocht er een verschil in zitten, al wel aangepast zijn  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: stel me voor
« Reactie #17 Gepost op: 16 november 2009, 18:37:37 »
Ja.bedankt voor de uitleg.
Het glas, van de koplamp is inderdaad helder kunststof  ,je zou dan een verschil kunnen hebben in de reflector of spiegel achter de lamp , bij een bmw gs zit ook in de engelse versie een andere spiegel. maar het zou kunnen dat yamaha maar een uitvoering maakt, de teller heeft al de keuze km of mile ,dit is bij de bmw ook niet het geval.
Groet Antoine

Voor motoren mogen koplampbundels gewoon recht naar voren schijnen. (In tegenstelling tot auto's)
Dat die BMW's nu van die asymetrichekoplamp units bouwen dat dit niet gebeurt..... ???
Waarom zouden ze hier ook rekening mee houden, want welke Engelsman wil er nu op een Duitse motor gezien worden..... ;)

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: stel me voor
« Reactie #18 Gepost op: 17 november 2009, 08:01:52 »
Koplamp hoeft idd niets aan te gebeuren.
Met betrekking tot de kilometerteller. Daar kun je, behalve een harde reset. Op 0 dus. niets aan doen.

Ik liep ook met die vraag en heb werkelijk ieder teller terugdraai bedrijf in Nederland. Deed me voor als klant en geen kon me helpen met een MT-01 Teller.

Uiteindelijk komt mijn motor uit Duitsland, van Yamaha Dusseldorf. Ik heb daar gesproken met een technische man van Yamaha en hij vertelde mij dat aan de teller niets te doen is mbt de kilomterstand.

Groetjes Mark
I'd rather be riding