Auteur Topic: kalender  (gelezen 3501 keer)

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
kalender
« Gepost op: 09 november 2009, 22:11:28 »
Hallo, ik heb wat datums van buitenlandse MT meetings, die wou ik in de kalender invullen.

Alleen invullen gaat blijkbaar niet, je moet een item openen/schrijven in bv toertjes dan kun je 1 datum invullen in de kalender.
Bij een meerdaags evenement zou je dan al 2-3-4 dezelfde items moeten openen, dat lijkt me wat te veel van het goede.
Het beste zou zijn dat als je op de datum zou klikken je direkt doorgelinkt zou worden naar het organiserende MT forum.

Iemand een suggestie voor de digibeet?


With blonds more fun.

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: kalender
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2009, 10:48:32 »
Ik het topic je berichtschrijven en dan linken aan de data aan de kalander met het tabje onder je bericht
{link kalander}

Als het evenement meerder dagen telt dan moet je de link dus aan aantal keren maken.  ???
Je hoeft je post maar één keer te schrijven!
(alleen de poster van het topic kan dit trouwens!)

Je wordt in de kalender dus doorverwezen naar je topic waar je de link kan plaatsen naar een het buitenlandse forum.
Je moet hier wel mee oppassen want als je geen lid bent van dat forum werkt de link vaak niet correct.

Vergeet onder {extra opties} niet je vinkjes te plaatsen wanneer je een post maakt! Zodat je terugkeert naar het topic en een berichtje ontvangt!