Auteur Topic: cultstatus!  (gelezen 11450 keer)

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: cultstatus!
« Reactie #15 Gepost op: 17 februari 2010, 14:17:11 »
Pas op hè, ik ben scherpschutter op een verschillende wapens.
En het 45st was een Pa-Inf-Bat, dit betenkende o.a. ook een eigen keuken met ritselkist aan boord. ;)
Aangezien de cadi ons nooit kon vinden, regelde ik op oefening de landrover met chauffeur van de overste om in een Duits dorp boodschappen te mogen doen (en de kroeg te bekijken).
Wat een romantiek (achteraf)  ;D
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2010, 19:16:37 door Big Smile »

Alex

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 18
  • MoTor=vrijheid, beleving en versnelling
    • Bekijk profiel
Re: cultstatus!
« Reactie #16 Gepost op: 17 februari 2010, 17:14:11 »
Die nieuwe tab van BS, Ouwehoeren zonder toeren, ik begrijp opeens waarom dat best een goed idee is... Maar ik heb ook niet in het leger gezeten.
Als dat artikel in de Telegraaf inhoudelijk wat beter was, zou je zweren dat het rechtstreeks van Yamaha afkwam. Alle negatieve punten worden makkelijk omgebogen in voordelen. Ik ben het er wel mee eens, maar of het helemaal objectief waar is...

PaulC

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 542
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
Re: cultstatus!
« Reactie #17 Gepost op: 17 februari 2010, 21:55:43 »

Als dat artikel in de Telegraaf inhoudelijk wat beter was, zou je zweren dat het rechtstreeks van Yamaha afkwam.
Psies!
In meerdere motorbladen heb ik de laatste tijd artikelen gelezen over de MT01,het lijkt erop dat ze bij Yamaha een PR campagne gestart zijn om wat meer MT01,s aan de man te brengen.

Maare wel leuk om onze fietsen in de bladen te zien.....Zalig zijn de onwetenden..........
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.