Auteur Topic: V-Max  (gelezen 2182 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
V-Max
« Gepost op: 13 juni 2010, 18:32:13 »
Vandaag dus eindelijk toch de V-Max mogen proberen  ;D

Yamaha weekend is voor Bruggeman niet echt een succes geweest denk ik....gister ging het nog wel maar vandaag was er nauwelijks iemand te zien!
Tijdens mijn ritje met de V-Max stond verder niemand ingeschreven  :-\

Was wel prettig, want de voorrijder ging op de MT en achter me een XJ6. Dit keer dus geen last van een Dark Star die niet bij kon houden  :P

Was in het begin ff wennen, maar toen ik de smaak te pakken had.......TERING is dat ding snel  :o :o :o Omdat we maar met z'n drieen waren, en de kerel op de MT zelf een R1 had, gaf ie behoorlijk gas! XJ6 moest continu hoog in de toeren blijven om bij te houden, terwijl ik met de V-Max het gevoel had dat het rustig ging!
Toen we de A44 op gingen gaf de MT vol gas....ik dus ook maar moest echt inhouden want anders ging ik er voorbij! XJ6 was nergens meer te bekennen  ;)

Conclusie:
Nooit met je MT een V-Max uitdagen  :-[

Is abnormaal snel zonder dat je er erg in hebt.
Is ook 10 mille duurder dan een MT, maar al was ie net zo duur dan zou ik nog voor de MT kiezen!
Ik miste toch het Kodo gevoel, trillen en stampen van het blok bij die lage toeren  8) V-Max gaat allemaal soepeler, stiller en zonder gevoel. Vandaar dat je ook nauwelijks in de gaten hebt hoe snel dat ding is!
Uiterlijk vind ik de MT ook mooier.

Was dus net als gister weer blij dat ik op mijn MT naar huis kon  ;D.......al voelde hij dit keer na mijn V-Max ervaring wel een beetje tam aan   :-[



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!