Auteur Topic: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.  (gelezen 12317 keer)

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #15 Gepost op: 01 september 2010, 21:09:02 »
helemaal mee eens BS  ;D
Maar Ducati heeft eigenlijk geen V-blok maar een L-blok...90 graden  ;)

Je hebt Lijn-motoren, V-motoren en boxer-motoren en dat ze bij Ducatie een 90 graden V-blok als marketing gimmik graag L-blok willen noemen moeten zij weten.  ;)

Precies zoals ze bij VAG graag spreken over een VR6, een W12 of een W16.  ???

Volgend jaar loopt mijn lease contract af en moet ik een nieuwe uitzoeken. Enige eis die mijn werkgever tot nu toe stelt is dat ie wit of blauw moet zijn en al het materieel moet kunnen trekken wat we verhuren. 2 ton moet ie dus kunnen trekken. Voor mezelf is de bijtelling natuurlijk belangrijk, dus ik denk dat ik de Chevrolet Avalanche maar eens ga voor stellen  ;)

Eén grooooóóót voordeel heeft die Avalanche je hoeft nooit meer met je vrouw (of vriendin) in de stad te gaan shoppen.  :)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #16 Gepost op: 01 september 2010, 21:17:59 »


Eén grooooóóót voordeel heeft die Avalanche je hoeft nooit meer met je vrouw (of vriendin) in de stad te gaan shoppen.  :)
Is een heeeel groot voordeel! Scheelt in de parkeer kosten ( 5,- p/u) want we wonen 10 minuten van Amsterdam en de trein van Haarlem naar Amsterdam is aan de andere kant van de weg. Kost 2,20 en 15 minuten later zit je midden in het centrum van A'Dam  ;).....en toch gaan we altijd met de auto  :-\

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #17 Gepost op: 02 september 2010, 07:22:17 »
Vroeger wilde ik altijd een Golf VR6, GTI vond ik niet bijzonder genoeg. Misschien wordt het ooit nog deze VR6:

Design? Tja, Echt heel mooi is het nog niet, die bruine zadelbekleding mag er meteen af en maak er dan meteen maar een soloseat van. Verder prachtig qua detail, vind ik, zeker alles onder de tank is schitterend gedetailleerd en afgewerkt. Nu nog het produktiemodel...

Qua Mustang was ik altijd een BOSS-aanhanger, maar deze heeft m'n hart inmiddels wel gestolen:

Er rijdt zo'n Eleanor in Nederland - ik zag een artikel in de Autovisie - maar over de prijs zullen we het maar niet hebben. Een standaard Mustang met zo'n kit is al duur, laat staan alle detailaanpassingen die die Eleanor had gekregen. Die naam Ledrie does ring a bell, ik weet nog dat ik vroeger - pre-internet - de zaterdagedities van de Televaag mocht napluizen in de autoadvertenties.
Ik rij nu een Opel Zafira 2.2, maar komende van die Fiat Uno Turbo i.e. via een Seat Ibiza 2.0 GTI (zelfde motor als de Golf GTI) en een Astra Station 2.0 16v, heeft dit natuurlijk niets meer te maken met een beetje sportieve auto. Ondanks 17inch rubber en sportonderstel, is de motor toereikend, maar is de auto gewoon te zwaar. Een OPC is me te duur - en een turbomotor - dus dat wordt hem niet. De volgende Zafira wordt natuurlijk net als de Astra geleverd met downsized motoren. Ach, met 5000km in een jaar en net een halve ton op de klok, houden we deze nog wel even.
GJ, love your Saab! 9.5 vond en vind ik een mooie Saab en zeker de nieuwe. Ik heb meermalen gedroomd over een Estate met 2.8 V6, maar daar zal het wel bij blijven. Een zwager van me heeft z'n BMW X5 met 4.4i V8 Schnitzer blok ingeleverd voor een Porsche Cayenne. Hem kennende zal het wel weer een auto zijn met dik anderhalf tot 2 ton op de klok, maar die gokken durf ik niet te nemen. Laat staan het onderhoud op die bakken. En om nou aangezien te worden voor de plaatselijke pooier c.q. dealer is me het rijden in die lelijke bakken al helemaal niet waard, hoe mooi die motoren ook klinken.

Nee, we houden het voorlopig wel bij m'n 'WOII bommenwerper'. Gisteren m'n stuurgewichtjes  - nu de goeie - weer weggebracht om te laten afdraaien en dan eerst de Rizoma's er op.

Uhm, was dit niet eerst een 'gespot-topic'?  ;)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

PaulC

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 542
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #18 Gepost op: 02 september 2010, 09:05:10 »
Ja hebben we toch een ''Adult and Bitching'' sectie nodig voor de vaste gebruikers ;)
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #19 Gepost op: 02 september 2010, 10:05:11 »
Ja hebben we toch een ''Adult and Bitching'' sectie nodig voor de vaste gebruikers ;)


Zoiets



met zoiets



 ::)

PaulC

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 542
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #20 Gepost op: 02 september 2010, 17:50:29 »
HMMMM soepel in de heupjes.......
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #21 Gepost op: 02 september 2010, 19:46:47 »
Die naam Ledrie does ring a bell, ik weet nog dat ik vroeger - pre-internet - de zaterdagedities van de Televaag mocht napluizen in de autoadvertenties.

Maar Ledrie stond niet bij die zaterdagadvertenties  ;) Die ik ook altijd standaard door keek.
Dit is Ledrie http://www.ledriesales.nl/ ooit is dit bedrijf begonnen door Gerard vd Dries als producent van SM artikelen  ;D Zijn vrouw was paaldanseres en woonde recht achter me....leuk uitzicht elke avond als ze aan het oefenen was, maar was slecht voor mijn nachtrust  ;D
Tot mijn neef het overnam en hij motor accessoires ging produceren. Is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd bekend bedrijf.
« Laatst bewerkt op: 02 september 2010, 19:48:21 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #22 Gepost op: 03 september 2010, 06:58:34 »
Die naam Ledrie does ring a bell, ik weet nog dat ik vroeger - pre-internet - de zaterdagedities van de Televaag mocht napluizen in de autoadvertenties.

Maar Ledrie stond niet bij die zaterdagadvertenties  ;) Die ik ook altijd standaard door keek.
Dit is Ledrie http://www.ledriesales.nl/ ooit is dit bedrijf begonnen door Gerard vd Dries als producent van SM artikelen  ;D Zijn vrouw was paaldanseres en woonde recht achter me....leuk uitzicht elke avond als ze aan het oefenen was, maar was slecht voor mijn nachtrust  ;D
Nou, die link had ik niet gemaakt  :o .
Citaat
Tot mijn neef het overnam en hij motor accessoires ging produceren. Is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd bekend bedrijf.
Of ik het daar van ken? Er staat mij vaag iets bij van Big American Cars, maar dat zal ik dan wel mis hebben.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #23 Gepost op: 03 september 2010, 19:55:02 »
Wat een heerlijke verhalen. Doet me denken aan een mooi bezit wat ik enkele jaren geleden met pijn in het hart weg heb moeten doen; een Buick Estate Wagon uit 1971. 7,2 liter V8 met standaard 375 pk. 2200 kg dik plaatstaal, wat in geen een parkeervak past, heerlijk. Maar niet handig met een gezin omdat er af en toe wel eens wat weigert..... Ook verschillende auto's gehad met V6 blokken, maar niets klinkt mooier dan die dikke V8, zeker een oude is niet te versmaden.
Now we're talkin'  8)
Dat is pas een Big Block! Die Chevelle van mijn oom is "slechts" een 307 Small Block, althans voor USA begrippen  ;) Ruim 5 liter inhoud is natuurlijk niet niks...

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: MT-01 gespot bij de Kyro Verstraeten Memorialrit.
« Reactie #24 Gepost op: 17 oktober 2010, 10:40:27 »
Ik zat op Motorfreaks effe het laatste nieuws te lezen en zag toen bij een verslag van de Kyro Verstraeten Memorialrit deze foto's:

Toevallig iemand van hier? Iemand van onze zuidelijke leden die weet wie het is? Ik vind hem in dit zwart ook wel mooi.  :-* Verder lijkt hij me nog vrij standaard, maar elke MT-01 is er één.

Greetz, kowalski.
Nu weten we gelijk dat het dus niemand van ons is......maar van Motor Freaks zelf  ;D http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=818.0

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!