Auteur Topic: Mijn naam is haas, ehhh Klaas  (gelezen 14726 keer)

KlaasH63

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
    • Fotopagina
Mijn naam is haas, ehhh Klaas
« Gepost op: 11 juli 2011, 19:56:55 »
Mijn vrouw zag graag dat ik een wat geciviliseerdere motor ging rijden en dat is een MT01 geworden. Altijd al mooi gevonden en in het verleden al eens wat TR1's versleten als pekelfiets. Met deze motor zal ik wat zuiniger omgaan.
Den Helder is de plaats waar ik woon en de MT01 heb ik in Zeeland opgehaald want mijn moeder zei altijd; 'wat je van ver haalt is lekker'.
Het is een echt 2007 model (vaak zie ik ze staan als bouwjaar 2007 en zelfs 2008 in de oudere uitvoering) in de kleuren lava rood en zwart.
De aanpassingen die er al op zaten zijn een DAM uitlaat, carbon inlaten en van die dingetjes voor een paddock stand. Zelf heb ik een tas gekocht voor op de duo plek zodat ik af en toe wat mee kan nemen zoals mijn camera. Fotografie is namelijk mijn hobby en daarom sluit ik nu maar af met twee foto's van de motor:

PS: Iemand nog interesse in een ongeciviliseerde motor?
motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/463263742-te-koop-suzuki-1400-intruder-chopper-bobber.html

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: Mijn naam is haas, ehhh Klaas
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2011, 20:10:54 »
Welkom Klaas en mooie kleur...mijne was ooit ook zo. En je vrouw heeft het goed gezien  ;D
Deze stond vorig jaar ook al te koop, Krabbendijke toch ? Nooit begrepen waarom hij zo lang te koop heeft gestaan...   :-\

Ziet er prima uit en weer 1 bij in N-H  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

ArtStudioG

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2011, 20:25:32 »
Hey Klaas, welkom op het forum en inderdaad een zeer mooie fiets met een supermooi geluid (DAM's).
Veel plezier en vele, vele veilige km's.
Nu nog de Mikey Mouse-oren eraf en stuureindspiegels, zo zie je ook gelijk wie je achterlaat.
De pure pret kan beginnen !!!
Greetz,
Gie
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2011, 20:27:15 door ArtStudioG »
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Acom

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2011, 21:28:41 »
Welcome, idd hele mooie MT echt een plaatje!
Wie weet zien we elkaar ooit rijden Den Helder is redelijk in de buurt ;D
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

erichevy

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2011, 21:52:12 »
Van Harte welkom Klaas,
En een hele mooie MT!
Mag ik vragen of je de foto's hebt bewerkt?

Grt,
Eric.

kowalski

• Heavy weight poster
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2011, 22:07:12 »
Welkom Klaas, mooie kleur ennuh, net te laat voor de prachtige toer van gisteren  ;) . Maar het zal de laatste niet zijn dit jaar. Zeeuwse waar is altijd mooi en goed om te kopen, nietwaar? Misschien tot de volgende toer?

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

MADMAXMT01

• Stage 3 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2011, 22:14:27 »
Welcome see you on next tour ! 8)

MADMAXMT01
See you on next tour MADMAXMT01

Big Smile

• Global Moderator
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2011, 23:08:49 »
Welkom op het forum klaas, en we zien je graag op een van de komende toertjes!

KlaasH63

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
    • Fotopagina
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2011, 09:28:06 »
Welkom Klaas en mooie kleur...mijne was ooit ook zo. En je vrouw heeft het goed gezien  ;D
Deze stond vorig jaar ook al te koop, Krabbendijke toch ? Nooit begrepen waarom hij zo lang te koop heeft gestaan...   :-\

Ziet er prima uit en weer 1 bij in N-H  8)

Volgens mij staan MT-01's uberhaupt lang te koop als ik Marktplaats een beetje volg. Deze komt inderdaad uit Krabbendijke en was niet de goedkoopste die ik kon vinden. In Den Helder stond er een te koop voor minder met minder kilometers. Maar ja, dat is een kleurtje wat je vaker ziet en niet met een zwart blok.
Maar goed, ik vindt dat niet erg, nu heb ik een vier jaar oude motor die er uit ziet als nieuw en heeft een ander het belangrijkste deel van de afschrijving gedaan.

KlaasH63

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
    • Fotopagina
« Reactie #9 Gepost op: 12 juli 2011, 09:31:33 »
Hey Klaas, welkom op het forum en inderdaad een zeer mooie fiets met een supermooi geluid (DAM's).
Veel plezier en vele, vele veilige km's.
Nu nog de Mikey Mouse-oren eraf en stuureindspiegels, zo zie je ook gelijk wie je achterlaat.
De pure pret kan beginnen !!!
Greetz,
Gie

Bedankt.
Werken stuureindspiegels beter? De Mickey Mouse oren werken uitstekend, als ik de koppeling inknijp. Zo niet dan is het beeld erg wazig. Ik vraag me ook af of de motor meer trilt met DAM uitlaten dan met originele.

KlaasH63

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
    • Fotopagina
« Reactie #10 Gepost op: 12 juli 2011, 09:34:04 »
Van Harte welkom Klaas,
En een hele mooie MT!
Mag ik vragen of je de foto's hebt bewerkt?

Grt,
Eric.

Hallo Eric,
De foto's zijn inderdaad bewerkt en wel met een zogenaamde HDR (High Dynamic Range) en Tonemapping techniek. In het kort komt het erop neer dat je 3 of meer foto's neemt met verschillende belichtingen, deze samenvoegt tot 1 foto en dan speelt met de kleurverzadiging en dat soort dingen. Je kunt meer voorbeelden zien op mijn fotosite: www.flickr.com/klaash63

KlaasH63

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
    • Fotopagina
« Reactie #11 Gepost op: 12 juli 2011, 09:36:27 »
Welkom Klaas, mooie kleur ennuh, net te laat voor de prachtige toer van gisteren  ;) . Maar het zal de laatste niet zijn dit jaar. Zeeuwse waar is altijd mooi en goed om te kopen, nietwaar? Misschien tot de volgende toer?

Greetz, kowalski.

Bedankt voor de uitnodiging en inderdaad misschien tot ziens. Ben wel al bestuurslid van een motor club (www.cma-nl.org)) wat me de nodige tijd kost en misschien eerst maar eens een Corbin zadel bestellen want dit zadel is nog oncomfortabeler dan de chopper.

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 12 juli 2011, 10:36:23 »

Bedankt.
Werken stuureindspiegels beter? De Mickey Mouse oren werken uitstekend, als ik de koppeling inknijp. Zo niet dan is het beeld erg wazig. Ik vraag me ook af of de motor meer trilt met DAM uitlaten dan met originele.

Ik denk niet dat hij meer trilt met DAM, ECU is niks aan veranderd. Stuureindspiegels werken idd een heel stuk beter. met name Rizoma is absoluut trillingsvrij en je hoeft je ellebogen niet meer in te trekken  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 12 juli 2011, 11:57:53 »
Welkom hier en veel plezier met je Mt01.
Je intruder ziet er prachtig uit, ik zou er tranen in de ogen van krijgen als ie weg moest.
With blonds more fun.

GJ

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 12 juli 2011, 19:13:11 »
Welkom Klaas. Mooie fiets man en erug mooie foto's! Mijn brommertje staat in Purmerend, dus op weg naar de volgende samenzwering kunnen we meeten. En die tas, die is geweldig, ook in de "omhoog" stand! Veel plezier en dat over die stuureindspiegels is zonder dollen een waarheid!