Auteur Topic: Video met DV8 Nano Cam.  (gelezen 3412 keer)

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Video met DV8 Nano Cam.
« Gepost op: 13 augustus 2011, 23:03:35 »
Sinds enige tijd heb ik een DV8 Nano Cam, 720p, 30FPS. Stelt niet zoveel voor vergeleken bij Arno's camera, maar ik vond deze betaalbaar genoeg voor mij. Sound is shit, microfoon zit ingebouwd en ik moet nog even experimenteren om hem af te plakken. Geluid wil ik proberen op te nemen op een separate MP3-speler met opnamecapaciteit. Pinnacle Video moet dat dan maar voor me combineren.  ;)
Link:
't Is maar 10 minuten uit een rit van drie kwartier en ik zit vrij vast achter wat langzamer verkeer, maar 't is een experiment om te zien hoe het beeld is. De camera zit nu op de plek van de standaard linkerspiegel met dubbelzijdig plakband op een stoelhoek vastgebout en is goed trillingsvrij zo te zien.
Ritje is van afgelopen vrijdagmiddag en is het eerste ritje na de reparatie. No problems so far, fingers crossed!

Greetz, kowalski.


State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Video met DV8 Nano Cam.
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2011, 23:10:22 »
Die heb ik ook even gehad althans ook met gele letters onderin, als het niet zonnig is zie je niet veel op video.
Key chain camera HD nieuwe verse van die ik had is goede kwaliteit video voor 30euro uit hongkong.
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Video met DV8 Nano Cam.
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2011, 22:51:03 »
Beeld is nog redelijk in de zon.
Maar die digitale stabiliteits correctie is om zeeziek van te worden.
Dat gaat niet lekker samen met een MT01.
Als je heel langzaam rijdt is het nog om aan te zien maar kom je boven de 50 km/h dan gaat het beeld dansen en verspringen.  :'(

Ik wacht op een betere.....

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Video met DV8 Nano Cam.
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2011, 07:02:48 »
BS, ben ik volledig met je eens, maar voor de kosten van deze camera kun je niet meer verwachten. Dat van die stabiliteitscorrectie wist ik al, heb genoeg filmpjes met die dingen gezien voor de koop. I'll live with it. Ik ga er ook geen grote films mee maken, ik pik er de opmerkelijke dingen uit die ik meemaak op m'n ritjes. En zeker na m'n reparatie :-[ ga ik geen 300 euro uitgeven voor een HD GoPro o.i.d. uitgeven. Dat vind ik het niet waard. Ik heb ook geen flatscreen HDTV thuis, want ook al zie je het in HD, shit blijft shit. En zeker 90% op TV krijgt van mij die kwalificatie ::) en om daar een HDTV voor te kopen... Dan kijk ik wel naar m'n computerscherm, daar zit ik sowieso de meeste tijd achter. En zo kijk ik ook naar mijn filmgefröbel op de motor. Ik maak geen hoogstaande dingen ;), dus waarom dat in hoogstaande kwaliteit filmen?  ???

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?