Heeeeele mooie fiets Marcel
, je hebt het schermpje er al afgehaald zie ik. Ga je nog meer veranderen ofwel heb je nog een verlanglijstje met onderdelen?
Het wordt weer tijd voor een MT samenzwerinkje dan kunnen we de nieuwe brommers en alle projectjes van van de winter, in het echt zien, lekker een stukje rijden met z'n allen. De randstad tour van vorig jaar zit nog vers in mijn hoofd.
Waren we toen niet met 22 MT01's? Dus de volgende tour met 60 cilinders?
Dank je wel martijn(toch), schermpje inderdaad meteen er af gehaald, ziet er niet uit, en kreeg precies de wind recht in een werveling voor me bakkes

.
Heb al een paar andere bar-end spiegels besteld, in deze zie ik alleen mijn armen maar, en bovendien vind ik ze ook niet echt fraai

. Een flyscreen komt er ook nog op, en ben verder nog bezig met een setje DAM dempers te bestellen, maar krijg geen reactie / respons op mijn mailtjes en telefoontjes, wat dat betreft zijn ze niet echt klantvriendelijk bij DAM, wel jammer
Dus dat was het wel voorlopig dan, de bodem raakt wel aardig in zicht ook

En voor de eerste tour die 60 cylinders bij elkaar krijgen, ga ik uiteraard ook aan meewerken, kan niet wachten om met een groeppie lekker te gaan kokooooen

grtzz marcel