Hier effe een impressie van de dag door Friede Groenendijk van het StarVmax.com-forum:
De burn-out op het end met 3 Vmaxen beschadigde de starting grid van de baan nogal

en Jarno van Osch van Motor Magazine kreeg ze breed uitgemeten van een lid van de DHRA, begrijpelijk. Niet bekend met de etiquette op een dragbaan had hij er geen kwaad in gezien. Het waren redelijk diepe putjes waar de banden het rubber en het asfalt hadden weggevreten. Ik ben benieuwd of we nog wat terug zien van de foto's van de fotograaf die Jarno van Osch bij zich had. Hij heeft er voldoende gemaakt.
Mijn prestaties waren gemiddeld, de eerste run verknalde ik door een schakelfout tussen 1 en 2, de tweede ging in een mooie 11,6 sec (25e plek overall). De snelsten waren een seconde sneller. Zie results:

Fijne dag, helaas geen (beloofde) rondrit vanwege vergunningsproblemen, maar wel daardoor een tweede run kunnen doen. Goed georganiseerd en een goeie promotie voor dit bakbeest van een motor. Helaas, voor mij te duur in aanschaf en gebruik, maar als de Duivel nog eens op 1 hoop schijt...

Greetz, kowalski.