Auteur Topic: Karma  (gelezen 19068 keer)

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #15 Gepost op: 09 januari 2012, 20:40:54 »
Wat loopt iedereen toch telkens te zeuren over spelfouten kom op zeg...
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #16 Gepost op: 09 januari 2012, 20:56:41 »
Volgens mij heeft niemand in de gaten dat GJ dit cynisch bedoelt  ;)
Er worden wel meer cynische opmerkingen de laatste tijd geplaatst...heeft met name te maken omdat er hier een paar het forum lopen te verzieken  >:(
De ene is meer bezig met plusjes en minnetjes, de ander heeft niet eens het fatsoen om zich netjes voor te stellen. Vandaar dat steeds meer actieve en enthousiaste MT bezitters nauwelijks meer iets van zich laten horen!

Goed gedaan jongens  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #17 Gepost op: 09 januari 2012, 21:01:52 »
De actieve en enthousiaste forumgebruikers niet meer zoveel van zich laten horen komt denk ik eerder omdat er veul geouwehoerd word en er nog maar weinig technische informatie word gepost ;)
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: Karma
« Reactie #18 Gepost op: 09 januari 2012, 21:12:10 »
Volgens mij heeft niemand in de gaten dat GJ dit cynisch bedoelt  ;)
Er worden wel meer cynische opmerkingen de laatste tijd geplaatst...heeft met name te maken omdat er hier een paar het forum lopen te verzieken  >:(
De ene is meer bezig met plusjes en minnetjes, de ander heeft niet eens het fatsoen om zich netjes voor te stellen. Vandaar dat steeds meer actieve en enthousiaste MT bezitters nauwelijks meer iets van zich laten horen!

Goed gedaan jongens  ;)

Je hebt gelijk bart, aan deze  :P smiley kan je dat wel herleiden, ik vind alleen wel dat je moet oppassen voordat je cynische (zal wel verkeerd gespeld zijn :P) opmerkingen plaatst. Iemand kan wel heel dislekties (ook weer verkeerd waarschijnlijk :P) zijn en met heel veel moeite een bericht typen. Dan zit je gewoon niet te wachten op zulke opmerkingen.  ;)
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #19 Gepost op: 09 januari 2012, 21:13:13 »
Oneens Arno ! Als er technische info gepost word dan word je afgebrand....want dan weet je alles beter! Volgens mij werd dit BS met name verweten....door iemand die nog geen enkele nuttige bijdrage aan dit forum geleverd heeft  >:(

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #20 Gepost op: 09 januari 2012, 21:13:35 »
Precies Marcel! Ik zie je spelfouten niet btw ;D ;)
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #21 Gepost op: 09 januari 2012, 21:15:07 »
Volgens mij heeft niemand in de gaten dat GJ dit cynisch bedoelt  ;)
Er worden wel meer cynische opmerkingen de laatste tijd geplaatst...heeft met name te maken omdat er hier een paar het forum lopen te verzieken  >:(
De ene is meer bezig met plusjes en minnetjes, de ander heeft niet eens het fatsoen om zich netjes voor te stellen. Vandaar dat steeds meer actieve en enthousiaste MT bezitters nauwelijks meer iets van zich laten horen!

Goed gedaan jongens  ;)

Je hebt gelijk bart, aan deze  :P smiley kan je dat wel herleiden, ik vind alleen wel dat je moet oppassen voordat je cynische (zal wel verkeerd gespeld zijn :P) opmerkingen plaatst. Iemand kan wel heel dislekties (ook weer verkeerd waarschijnlijk :P) zijn en met heel veel moeite een bericht typen. Dan zit je gewoon niet te wachten op zulke opmerkingen.  ;)

Wat ik al eerder aangaf Marcel.....als je de mensen persoonlijk kent weet je wat ze ermee bedoelen  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #22 Gepost op: 09 januari 2012, 21:20:44 »
Mare Bart jij mag niks zeggen over plusjes en minnetjes uitdelen ;)
BS houd trouwens ook niet van vriendjes maken  ???
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #23 Gepost op: 09 januari 2012, 21:28:28 »
Jij hebt het overzicht Arno  ;) Leg eens uit waarom sinds dit topic dat karma systeem volledig ontkracht is en wie al die minnetjes en plusjes de laatste weken heeft uitgedeeld ??? Waren er voorheen problemen met het systeem? is volgens mij begonnen toen iemand bijna begon te huilen omdat hij een minnetje kreeg  :'(
Ik vind het in ieder geval kinderachtig gedrag, heeft niks meer met MT hobby te maken! Ik heb het al vaker gezegd, zal mij een zorg zijn of ik een minnetje of een plusje krijg...maar sommige zit het nog steeds dwars en is het eerste waar ze naar kijken als ze on-line komen.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #24 Gepost op: 09 januari 2012, 21:31:56 »
Bart mag ik je der even op wijzen dat jij elke keer weer terug valt op het karma systeem ::)
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #25 Gepost op: 09 januari 2012, 21:47:14 »
Je hebt gelijk Arno  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #26 Gepost op: 10 januari 2012, 07:19:04 »
Hey Arno, goed om weer eens iets van je te horen! Te lang geleden, man.

Ik denk dat we dat hele karmagedoe maar moeten laten voor wat het is. Het gaat hier de saamhorigheid niet verbeteren, integendeel, en om hier nu een splitsing te krijgen binnen de toch al kleine groep bewonderaars van onze fijne MT-01, daar zit niemand op te wachten. Het Bulldog-forum is indertijd gesplitst vanwege de discussie over een bijdrage voor het in stand houden van het forum en nu zijn er twee fora - Gie en Bluedog weten er alles van, denk ik - die allebei nu niet bepaald floreren. Grofweg een splitsing in nationaliteiten (BE/NL) is het resultaat, al zijn er nog die van allebei de fora lid zijn. Ik hoop toch oprecht dat dit hier niet toe zal leiden. Een beetje verdraagzaamheid naar elkaar toe kan toch geen kwaad  ??? ? Om die korte tijd dat we hier zijn, me ook nog druk te moeten maken om dit soort futiliteiten? Je hoeft niet met iedereen hier vrienden te zijn - gaat je niet lukken ook of zijn jullie ook allemaal de beste vrienden met al je collega's? - maar mekaar verdragen gedurende een forumrit en de tijd dat je hier online bent, moet toch wel op te brengen zijn. Ik ben het ook niet altijd eens met wat hier te berde wordt gebracht - en jullie (waarschijnlijk) ook niet altijd met wat ik te zeggen heb - maar om me daar nou zo druk over te maken om iedereen af te zeiken of te 'smiten'.... Om je nou om alles gelijk in je wiek geschoten te voelen of - à la Koot en Bie - in je kruis getast te voelen...  ::) Als dat je drijfveer moet zijn om hier te reageren, zoek een leven.


Just my two cents...

Greetz, kowalski.

State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

BartjeV

  • Gast
Re: Karma
« Reactie #27 Gepost op: 10 januari 2012, 08:52:42 »
Ik wilde eigenlijk m'n bek houden en niet reageren op dat karma geneuzel, maar doe het toch :o
Het forum gaat op deze manier naar de kloten.
Met 1 klik is de karma optie uitgeschakeld
Beloon de leden die veel posten op de manier van ledengroepen, bv nieuweling, junior, volwaardig etc.

Je wilt toch de regelmatige posters belonen voor het actief houden van het forum?  :)
Posters die zich te buiten gaan kunnen door een moderator gecorrigeerd worden.

Ik hoop dat we het nu weer over leuke dingen kunnen hebben die met onze hobby te maken hebben bijvoorbeeld  8)
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2012, 11:20:42 door BartjeV »

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #28 Gepost op: 10 januari 2012, 13:24:27 »
Hey Jan, ik had het even helemaal gehad met dit forum en dan met namen met sommige personen.
Techinische intressante leuke dingen werden ook niet meer echt gepost heb het forum tijdje uit mijn favorieten weggegooid.
Dit forum valt mee, het soort motor, prijskaartje aan de motor, komt heel ander volk op af.
Het motorforum bijvoorbeeld is een grote chat site, met een hoop mensen zonder echte kennis, wil je iets weten moet je eerst door 20pagina's slappeouwehoerders heen voor dat je eruit gevist hebt wat je weten wilt.

Bartje "Beloon de leden die veel posten op de manier van ledengroepen, bv nieuweling, junior, volwaardig etc." dit moet er zker niet inkomen :o
Dan gaan sommige leden het zien als een computer spelletje, zonder echt iets toetevoegen overal op reageren om zo hogere status te krijgen.

- en + tegen elkaar wegstrepen, dan komen de echte helpers naar voren. Het hele systeem is nu alleen beetje overhoop geholpen.

The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Karma
« Reactie #29 Gepost op: 11 januari 2012, 11:16:01 »
Wat loopt iedereen toch telkens te zeuren over spelfouten kom op zeg...

Misschien moeten we een "spelfoutencommissaris" benoemen voor het forum, die zou het taalniveau zeker omhoog krikken. De benoeming op zich, en zijn ingrepen (- uitdelen) zou zeker flink wat stof doen oplaaien en zo het forum weer door de winter helpen. ;D
With blonds more fun.