Hallo iedereen,
Eerst zal me een beetje voorstellen, mijn naam is Arjan Schenkel, 40 winters jong, ben woonachtig in Assen, woon samen met mijn vriendin en we hebben een dochter van 3.
Toen ik 18 was wou ik eerst mijn motorrijbewijs halen. Op advies van de rijschoolhouder ben ik eerst voor mijn autorijbewijs gegaan. Waarom? De rijschoolhouder: Als jij je motorrijbewijs hebt gehaald, dan ga jij een motor kopen en ga jij vervolgens niet verder met je autorijbewijs! Dus... En zo geschiedde... Ik ging voor mijn autorijbewijs, kocht een auto en ging NIET verder voor mijn motorrijbewijs. Als student heb je het nu eenmaal niet zo breed! Heb in 2003
eindelijk alsnog mijn motorrijbewijs gehaald.
Sindsdien eigenaar van 1, en later 2, Yamaha XJ 750 Maxim X, (een)(twee) wol(f)(ven) in schaapskleren. Ik vind het fantastische motorfietsen. 4 cilinder in lijn met 20 kleppen onder een chopper zo uit de racestal van yamaha met 98 pk op het achterwiel. Geweldig!
Zag ca. 2 jaar geleden live een Road Star Warrior... toen ging mijn hart sneller kloppen. De oervader van de MT-01...
Anderhalve maand geleden zag ik een Warrior te koop staan in Hoogeveen, ben een dag later al gaan kijken en heb daar een uur bij die motor staan kwijlen
en nu staat ie sinds 2 weken bij mij in de garage... en ben zo blij als een kind
Ik heb dus geen MT-01 gekocht, vind het wel een fantastisch mooie naked bike, maar een chopper/cruiser is meer mijn ding, en al helemaal zo'n power-cruiser als de Warrior.
Wil dus graag asiel aanvragen op dit forum omdat een Warrior-forum in Nederland niet bestaat.
Sommigen van jullie kennen mij al wel, ik ben een goeie vriend van Bluedog en ArtstudioG is ook een goeie bekende van mij. Ik ben afgelopen seizoen al met jullie wezen toeren met de Arnhem-Venlo rit en laatst nog met de Randstad-Den Haag-Rotterdam rit. Ik moet zeggen dat jullie een gezellige club mensen zijn. Ik heb mij in ieder geval kostelijk vermaakt tijdens deze treffens.
Ik heb dus wel voornemens om wat vaker met jullie te knallen
Tot de volgende keer.
Een paar pics:
http://www.bikepics.com/members/thegent/03xv1700/