Auteur Topic: Asiel aanvraag...  (gelezen 27479 keer)

The Lowrider

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 16
  • "No risk, no life"
    • Bekijk profiel
Asiel aanvraag...
« Gepost op: 21 oktober 2011, 14:50:55 »
Hallo iedereen,

Eerst zal me een beetje voorstellen, mijn naam is Arjan Schenkel, 40 winters jong, ben woonachtig in Assen, woon samen met mijn vriendin en we hebben een dochter van 3.
Toen ik 18 was wou ik eerst mijn motorrijbewijs halen. Op advies van de rijschoolhouder ben ik eerst voor mijn autorijbewijs gegaan. Waarom? De rijschoolhouder: Als jij je motorrijbewijs hebt gehaald, dan ga jij een motor kopen en ga jij vervolgens niet verder met je autorijbewijs! Dus... En zo geschiedde... Ik ging voor mijn autorijbewijs, kocht een auto en ging NIET verder voor mijn motorrijbewijs. Als student heb je het nu eenmaal niet zo breed! Heb in 2003 eindelijk alsnog mijn motorrijbewijs gehaald.
Sindsdien eigenaar van 1, en later 2, Yamaha XJ 750 Maxim X, (een)(twee) wol(f)(ven) in schaapskleren. Ik vind het fantastische motorfietsen. 4 cilinder in lijn met 20 kleppen onder een chopper zo uit de racestal van yamaha met 98 pk op het achterwiel. Geweldig!
Zag ca. 2 jaar geleden live een Road Star Warrior... toen ging mijn hart sneller kloppen. De oervader van de MT-01...
Anderhalve maand geleden zag ik een Warrior te koop staan in Hoogeveen, ben een dag later al gaan kijken en heb daar een uur bij die motor staan kwijlen ;D ;D ;D en nu staat ie sinds 2 weken bij mij in de garage... en ben zo blij als een kind ;D
Ik heb dus geen MT-01 gekocht, vind het wel een fantastisch mooie naked bike, maar een chopper/cruiser is meer mijn ding, en al helemaal zo'n power-cruiser als de Warrior.
Wil dus graag asiel aanvragen op dit forum omdat een Warrior-forum in Nederland niet bestaat. :D
Sommigen van jullie kennen mij al wel, ik ben een goeie vriend van Bluedog en ArtstudioG is ook een goeie bekende van mij. Ik ben afgelopen seizoen al met jullie wezen toeren met de Arnhem-Venlo rit en laatst nog met de Randstad-Den Haag-Rotterdam rit. Ik moet zeggen dat jullie een gezellige club mensen zijn. Ik heb mij in ieder geval kostelijk vermaakt tijdens deze treffens.
Ik heb dus wel voornemens om wat vaker met jullie te knallen 8)

Tot de volgende keer.

Een paar pics: http://www.bikepics.com/members/thegent/03xv1700/
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2011, 00:15:02 door The Lowrider »


Grtz. Arjan


I'm not going to be the person I'm expected to be anymore

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2011, 17:00:41 »
Hoi Arjan,

Wat mij betreft, is die asielaanvraag goedgekeurd  ;) , per slot van rekening hebben we je al getolereerd bij diverse ritten  ;) . Je bent al aardig ingeburgerd tijdens die ritten. Ik had al via-via gehoord dat je die Warrior gekocht had, het is hetzelfde blok in oorsprong. Een Nederlands RS-Warrior-forum (deze wel: http://www.rswarrior.com/forums/, maar die zal je wel kennen) is er niet - er is wel een poging tot clustervorming op het Motor-Forum. Deze hebben het al voor elkaar gekregen om bij Promotor - de web-editie dan, zie http://www.promotor.nl/2011/09/16/het-kleinste-motortreffen-van-nederland/ - een artikeltje te krijgen, zie ook http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/245939/yamaha-xv-1700-warrior-1.html. Ik vind het een mooie fiets, ik lees tegenwoordig 'Big Twin' naast de 'MotorMagazine' en daar zie je toch wel mooie dingen (behalve HD's ook Trudy's en Wildstars) voorbij komen. Het zal voor mij - vooral vanwege de rug - geen custom meer worden, maar de Warrior is toch wel een speciale bike. Wat mij betreft een dik welkom hier en op naar de volgende toer.  ;D

Greetz, kowalski (Jan).
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2011, 17:39:12 »
Welkom Arjan en wij kennen elkaar ook al, al uitgebreid over de Warrior gesproken  ;) We zullen die Warrior vast wel in levende lijve ontmoeten......was overigens ooit ook mijn eerste wens toen ik nog D******r reed  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

GJ

  • Gast
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2011, 17:53:12 »
Welkom Arjan! Altijd leuk om een andere mening te horen. Enuh asiel aanvragen, betekent dat ook een inburgeringscursus....?  :P Dan weten de "experts" op dit forum vast wel wat lastige vragen voor je!!  ???
Er is overigens een speciaal restaurant voor asielaanvragers; de InBurger King....  ;)

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2011, 18:30:00 »
Hey Arjan, uiteraard ben je van harte welkom op deze site.
Voor mij absoluut een dikke YES voor jouw asielaanvraag (alhoewel dat niet echt nodig is, iedereen is welkom).
Veel succes met de Warrior.
Greetz
G
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #5 Gepost op: 21 oktober 2011, 22:26:22 »
Wie kan zo'n eerlijke aanvraag nu weigeren.  ;)

Ook welkom op het MT-forum, en dat je nog vaak met ons mee zult rijden!
Er zijn alleen twee beperking/opmerkingen welke hier niet uitgesproken mogen worden (wat mij betreft) en dat zijn de termen Chopper en
Dragggggggggggggg......st........................ r

Maar een Warrior is wat mij betreft welkom op dit forum!

MADMAXMT01

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 304
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #6 Gepost op: 21 oktober 2011, 22:59:12 »
Welkom, maar wel heel erg jammer dat je niet voor een MT hebt gekozen :-\. Ik dacht aan
een z'on ch....  :-[, puch maxi brommertje  ;) moet hij toch wel genoeg hebben.

nogmaals welkom en see you on next tour.

madmaxmt01
See you on next tour MADMAXMT01

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2011, 15:18:39 »
Even snel 't forum op voordat we richting http://www.oktoberfeestsittard.nl/ rijden.....
Veel bier en Dirndls, maar geen motoren......ach we kunnen niet elk weekend rijden als het mooi weer is.

Welkom Arjan, Zo te lezen is je aanvraag goedgekeurd. Hoop je Warrior snel in 't echt te zien. Ik vind de foto's al schitterend.

Groetjes....
I'd rather be riding

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #8 Gepost op: 22 oktober 2011, 16:26:08 »
Mooie foto's, Arjan! Ga je die roeptoeter aan de rechterkant nog vervangen door een paar V&H Slingshots, Big Shots o.i.d.? Want dit kan m.i. echt niet.  ;)
Zie:
of:
of:
of:

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #9 Gepost op: 22 oktober 2011, 16:40:59 »
Dat is geen roeptoeter maar een complete CV ketel  ;D :P Is idd het enige wat ik echt niet vind kunnen...maar daar hebben Arjan en ik het al over gehad  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #10 Gepost op: 22 oktober 2011, 17:52:07 »
Welkom Arjan!
Welkom op dit forum, met een prachtige bike!
Ik ben stiekum reuze benieuwd welke delen uitwisselbaar zijn tussen de Warrior en de MT01.
Past bijvoorbeeld jou koppelingsdeksel op onze MT?
Is jou gearing langer? maw draai je minder toeren met de Warrior?
Dus miss. ook, een andere overbrenging in de versnellingsbak?
Grt,
Eric.

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #11 Gepost op: 22 oktober 2011, 23:20:54 »
 Ook nog welkom hier.

Dat is geen roeptoeter maar een complete CV ketel  ;D :P Is idd het enige wat ik echt niet vind kunnen...maar daar hebben Arjan en ik het al over gehad  ;)

Toen ik het kontje van de 01 voor het eerst had veranderd, was geen plek meer voor de oem uitlaat. De tijd werd krap, dus er moest snel een uitlaat gefabriceerd worden. Achter de exup-klep had ik de bocht veranderd en daaraan een flink ingekorte demper van de warior vastgeschroefd.
De Duitsers gaven 'm de bijnaam "wastrommel". ;D

With blonds more fun.

The Lowrider

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 16
  • "No risk, no life"
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #12 Gepost op: 24 oktober 2011, 01:03:10 »
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties en voor de acceptatie. Ik heb dat warrior forum op motorforum.nl idd. gezien, voorzover je van een forum kunt spreken ;) Ik zal vast wel een keer een treffentje met deze jongens gaan doen, altijd leuk om ideeën/inspiratie op te doen.
@eliminator, ziet er vet uit zo'n warrior pijp aan een MT. Lijkt direct een hele andere fiets.
@erichevy, op jouw vragen durf ik zo geen antwoord te geven. De overbrenging in de versnellingsbak is voor zover ik weet wel anders. Het Warrior motorblok is voor de MT gemodificeerd heb ik me laten vertellen, dus daar zal ongetwijfeld e.e.a. anders zijn dan het motorblok in oorsprong.
Dus dat grote chromen ding aan de rechterzijkant is geen zijkoffer ???
Ik laat hem voorlopig lekker zitten, vind het wel wat hebben :D
Voor de toekomst zat ik te denken aan de Bigshots Staggered van V&H, vind ik errug mooi. De two in one opties vind ik maar niks.
Enne, Big Smile, wat is zo mis met de termen ch....r en dr.. s..r.
Bart, jij hebt toch ook zo'n ding gehad?
Grtz. Arjan


I'm not going to be the person I'm expected to be anymore

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #13 Gepost op: 24 oktober 2011, 07:59:48 »
Enne, Big Smile, wat is zo mis met de termen ch....r en dr.. s..r.
Bart, jij hebt toch ook zo'n ding gehad?
Ja die heb ik ook gehad....maar ik durf er niets meer over te zeggen  :P :-[ ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

erichevy

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 243
    • Bekijk profiel
Re: Asiel aanvraag...
« Reactie #14 Gepost op: 24 oktober 2011, 17:03:48 »
Wat ik weet is dat de krukas lichter gemaakt is voor de MT. Maar verder motorisch?
Ik vindt jouw koppelings deksel veel mooier dan die van de MT. (de rest is ook mooi hoor!:0)


Grt,
Eric.