Auteur Topic: Join the club  (gelezen 3569 keer)

gompie

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
Join the club
« Gepost op: 01 oktober 2006, 22:43:28 »
Hi "collega's",

Sta ik vandaag in Zandvoort (A1 GP gekeken) kom er na afloop een man naast mn motor staan met de vraag "of deze van jou is". Dat was zo  :shock: . (Is overigens niet de eerste keer dat ik aanspraak heb sinds ik hierop rijd. LOL).  Of ik al lid was van het forum. Welk forum :( . Stelde zich voor als Emiel (DE eMT01iel weet ik nu  :D ) en vertelde over dit forum. FF googelen en ik was snel op de plaats van bestemming :arrow: .

Bij deze dus. Naam is Arnold, woon in Uithoorn en sinds een maand of 4 trotse bezitter van een zilveren MT01. Inmiddels 3500 ZEER tevreden kilometers verder. Sinds 2001 mn rijbewijs en na een CBR600, R1, Hornet 900 nu met aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid mn droommotor gevonden. WAT een heerlijke fiets!! Alles overigens nog als uit de krat. Ben om eerlijk te zijn niet zo gecharmeerd van het carbon. Ook van de akra's weet ik het nog niet. (Nog) meer geluid zou zijn waar ik dat voor zou doen. Meer vermogen en/of koppel sluit ik in de toekomst zeker niet uit. Kga eens goed studeren op het forum....

Ik groet u


There is no substitute for cubic inches...

em(t01)iel

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Join the club
« Reactie #1 Gepost op: 02 oktober 2006, 14:49:46 »
Ha Gompie,

Welkom aan board! Het wereldje is maar klein en het MT01-wereldje helemaal  :D

Als je de 14-de naar Doorn komt, kun je gelijk een vergelijkend warenonderzoek doen..

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Join the club
« Reactie #2 Gepost op: 02 oktober 2006, 16:43:19 »
Gompie welkom en wie weet tot de 14e?

Groet,
Marco