...ik dacht een paar weken geleden nog...'leuk, ik ga wat actiever worden op het MT-forum'. Echter, vele mails, topics of hoe ze ook wilt noemen later moet mij iets van m'n hart.
Dit forum begint een aardig 'ajax-feijenoord'-gehalte te krijgen... Ook een spel wat niet meer om het voetbal gaat....! ( en ik heb er al niets mee).
De ingreep van Marco spreekt boekdelen, maar geeft een redelijk groentje op dit forum toch een dubbel en onbestemd gevoel dat deze ogenschijnlijke kleuterschool tot de orde geroepen moet worden. Nog meer van dit kleuterachtig gedrag en ik stap verder naar een Tsjetsjeense MT site...daar snap ik ook geen hol van, maar verwaht dat ook niet.
Ik rij motor, om het gevoel, de kameraadschap, de lol, het wij gevoel en niet uit egostrelerij of geschrijf uit verveling. Waar is bij sommigen de reden gebleven om uberhaupt motor te rijden en deel te nemen aan dit forum? Heren, neem je verantwoordelijkheid, blijf en voeg constructief iets toe of heb plezier maar dan elders. Maak elkaar het leven niet zo zuur.
Het motorhart spreekt nu bij menigeen minder dan dat mijninziens zou moeten. Een kwestie van te veel tijd en vervelng? Zeg het maar...
Ben ik nu wel of niet bij het goede forum beland?
Aan de reacties te zien van het opnieuw voorstellen, lees ik hoop te lezen, van een hernieuwde start. Ik ga ervoor, maar wel alleen met echte MT liefhebbers.
Lars