Auteur Topic: Moderator  (gelezen 11723 keer)

lars

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 241
    • Bekijk profiel
    • COURAGE architecten
Re: Moderator
« Reactie #15 Gepost op: 04 maart 2012, 23:26:25 »
...ik dacht een paar weken geleden nog...'leuk, ik ga wat actiever worden op het MT-forum'. Echter, vele mails, topics of hoe ze ook wilt noemen later moet mij iets van m'n hart.
Dit forum begint een aardig 'ajax-feijenoord'-gehalte te krijgen... Ook een spel wat niet meer om het voetbal gaat....! ( en ik heb er al niets mee).

De ingreep van Marco spreekt boekdelen, maar geeft een redelijk groentje op dit forum toch een dubbel en onbestemd gevoel dat deze ogenschijnlijke kleuterschool tot de orde geroepen moet worden. Nog meer van dit kleuterachtig gedrag en ik stap verder naar een Tsjetsjeense MT site...daar snap ik ook geen hol van, maar verwaht dat ook niet.

Ik rij motor, om het gevoel, de kameraadschap, de lol, het wij gevoel en niet uit egostrelerij of geschrijf uit verveling. Waar is bij sommigen de reden gebleven om uberhaupt motor te rijden en deel te nemen aan dit forum? Heren, neem je verantwoordelijkheid, blijf en voeg constructief iets toe of heb plezier maar dan elders. Maak elkaar het leven niet zo zuur.

Het motorhart spreekt nu bij menigeen minder dan dat mijninziens zou moeten. Een kwestie van te veel tijd en vervelng? Zeg het maar...

Ben ik nu wel of niet bij het goede forum beland?

Aan de reacties te zien van het opnieuw voorstellen, lees ik hoop te lezen, van een hernieuwde start. Ik ga ervoor, maar wel alleen met echte MT liefhebbers.

Lars
Black is not a colour, it's a way of life....

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #16 Gepost op: 04 maart 2012, 23:53:06 »
Forumleden

Nu moest ik dit weekend helaas werken (Brugje A27), dus ik had niet veel tijd om te reageren.
Maar ik hoop dat iedereen nu gezegd heeft wat hij op zijn hart heeft, want ik ben niet van plan om al dit geruzie te gaan modereren.
Vanaf nu wou ik iedereen met een schone lei laten beginnen.
Laat iedereen maar bij zichzelf te raden gaan of je deze discussies nu echt zo leuk vindt en of dat dit nu is wat je wil van een MT forum wil.
Ik vind het voorstel van Jarno een goed idee, en stel je nog een keer uitgebreid voor. Dan weet iedereen weer wie wie is mede doordat alle forum foto's nog steeds ontbreken.
Hoewel ik Jan z'n opmerking over het Internetprofiel ook terecht vind, moeten in dit geval de goeden maar onder de kwaden lijden.
Dus aan jullie de keuze.

Als we nu eerst alle tenen even laten slinken, dan kunnen we weer gezellig over onze MT kletsen.

Groetjes,
Big Smile



M2eland

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #17 Gepost op: 05 maart 2012, 08:10:21 »
We zouden het ook gewoon over motorfietsen kunnen hebben op dit forum...meer specifiek MT-01's.
Heb je behoefte aan een roddel of ellende, doe de rest een plezier en koop een Story of Prive (zo'n damesblad) en leef je uit. Zit je jezelf in de weg zoek professionele hulp maar val ons er niet mee lastig. In dat geval zit je namelijk op het verkeerde forum. Veel moeilijker kan het toch niet zijn....
Voor de rest laten we het leuk houden. Dit is een hobby mensen en hoort fun te zijn. Die ene persoon die zich niet kan gedragen (om het even wie dat is) gewoon negeren en laten zien dat jij wel volwassen bent.
Je hoeft immers niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn, toch?

Gr. Ron 





BigBuLL

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #18 Gepost op: 05 maart 2012, 10:07:35 »
Mennekes:

Dat we na een topic over een accu, al zo snel een moderator hebben....... ;)

Moderators(rechtvaardige) zijn voor een forum onmisbaar.
Moderator Big Smile veel "wijsheid" toegewenst.

Maak een grote schoonmaak in de topics en een frisse start.
Dan blijft deze site nog wel even bestaan.

Verders dat geklier met dubbele namen: dat gebeurd overal...lekker belangrijk.

Maar vergeet 1 ding niet: de Vmax club.....de ducati club..enzenz....die lachen zich kapot om dit soort kinderachtig gezever..

MT-01 ers zijn apartelingen en moeten ook een beetje maf zijn om op een wasmachine van 1700 cc rond te scheuren.
Laten we die naam hoog houden .... 8)

Laterzzz