Hi folks,
Ik ben Gie, 54 lentes jong en kom uit Wuustwezel, België
Ook ik ben een ex-Bulldogger maar draag deze motor nog steeds diep in mijn hart. Na jaren van chopper-rijden (Yamaha Virago's, Honda Shadows) ben ik overgestapt op de BT-1100 Bulldog. Vier jaar later heb ik de stap gezet naar de MT-01. Helaas door wijziging van job was ik genoodzaakt om een motor te kopen met iets meer luxe en met bagage-capaciteit: het werd een Yamaha FJR 1300 ABS. Deze heeft twee jaar zomer en winter perfect dienst gedaan maar toen kwam een extra autootje in het gezin voor de winter-periodes en begon het Kogo-gevoel terug te knagen. Met als resultaat: terug een MT-01, dit keer met toeters en bellen (carbon-parts, mono-seat, stage2, enz). Waarschijnlijk zal dit 'm ook wel blijven maar zeg nooit nooit!
Mijn hobbies zijn muziek luisteren en maken, ons gezin en sinds kort onze kleinzoon Mil. Ook computeren en pc-problemen oplossen is één van mijn hobbies.
Ik werk full-time bij ING Bank België als flying doctor in het kantorennet. Ik ga vervangen in 8 verschillende kantoren (waar nodig uiteraard) en daar komt de motor uitsekend van pas. In bijberoep heb ik al 15 jaar een reclame-bureau (enkel ontwerpen, geen productie).
Van de technische kant van de motor heb ik geen kaas gegeten maar ik hou wel van een mooie motor (zonder poetsmaniak te zijn) zoals zo vele hier op de site.
Mocht ik het geld hebben en de keuze om nog een motor bij te kopen, dan zou het zeker een classic HD zijn. Maar ja, dromen mag ook wel, hé.
Nu nog een portretje en dan is het aan de volgende!

Greetz from Belgium and ride safe !!
Gie