Auteur Topic: Ik stel me ff opnieuw voor  (gelezen 27062 keer)

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #15 Gepost op: 05 maart 2012, 00:08:17 »
op vele verzoek

info vanuit amsterdam
dit is de man
dit is de man en zijn laatste bulldog
dit is de MT opdit moment maar hij zit er aan te komen
naam Rene
leeftijd 51
2 kidz 19 jongen en 23 meisje
1 vrouw
zelfstandig : winkel in slaapcomfort van kinderbedden tot slaapbanken van waterbed tot boxspring
hobby's alles wat een man leuk vind auto's ,motors ,horloges ,boten ,etc.
vakantie's : wintersport
motors te veel om op te noemen maar wat is bij gebleven 1e suzuki 750 watergekoeld waterorgels noemde we die toen
diverse kawa's ,z750 ,z900 ,z1000, gpz 900 , ninja ,honda bold'or , xt 500 en 600
tijdje pauze gehad ivm beginnen gezin en waterbedden zaak af en toe gehuurd weer begonnen met bmw cruiser elfenweiss die uit james bond toen 3 bulldogs 2003 zwart 2005 anvilred nu nog 1 zwart en zins vorig jaar september een MT
auto's :ook te veel om op te noemen heb auto poetsbedrijf met verkoop gehad en later nog groothandel in bestelwagens
op dit moment zelf geen prive auto rij met bestelbus van de zaak me vrouw :rover 75 tourer cdt zwart
bootje : klassieker draco 2000 hardtop uit 1974 130 pk volvo penta 2 jaar geleden geheel gerestaureerd met zwarte top en zwart interieur

genoeg info dacht ik zo
voor alle forum leden ....bedje nodig!! altijd leuke korting voor jullie (wel met MT komen voorrijden :D) www.subliemslapen.nl
auto's nodig ......nog steeds goede contacten in de lease wereld dus vanaf 4 jaar en ouder
problemen thuis!! op werk !!!gestrest!!! .....vrouw is coach in relatie problemen etc. www.inbalanszijn.com

met ze alle op naar een mooie 2012 MT jaar


zo iets.........

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #16 Gepost op: 05 maart 2012, 00:13:19 »
@ Lars

{img width=300 height=400]http://somesite/image.gif[/img}   (Rechte haakjes gebruiken)

Dan kan je de grootte van je foto aanpassen!
Wel even op de hoogte - breedte verhouding van je foto letten, even naar je post terug gaan en op edit drukken dan kun je het zelf veranderen.

lars

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 241
    • Bekijk profiel
    • COURAGE architecten
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #17 Gepost op: 05 maart 2012, 00:22:41 »
@BS

IK HEB MET ] en } geprobeerd. Wat doe ik nog steeds verkeerd?
Black is not a colour, it's a way of life....

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #18 Gepost op: 05 maart 2012, 00:31:34 »
Aan het einde van je link,tussen de g en het ] moet nog [/img staan. Je hele link eindigt dan dus op [/img]. 
Kododododododododododo

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #19 Gepost op: 05 maart 2012, 00:41:08 »
he Lars
misschien je foto's via http://postimage.org plaatsen

gewoon een map maken met foto's die je op het forum kwijt wil je kan natuurllijk ook meerder mappen maken voor andere doeleindes vervolgens tik je op codes , kiezen welke grote je wilt en dan plakken in je antwoord bij je gemaakte tekst

wil niet bijdehand zijn gewoon een optie
zat ook altijd te klooien met die foto's dit gaat een stuk makkelijker

later........


zo iets.........

lars

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 241
    • Bekijk profiel
    • COURAGE architecten
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #20 Gepost op: 05 maart 2012, 01:15:36 »
He he ...bevallen is gemakkelijker ... (denk ik...). Het is gelukt!
@baci haal die loeiers er maar vanaf...mensen zouden zo de indruk kunnen krijgen dat ze op een bolognaise forum beland zijn.

Aan een ieder die mij in deze nood tot laat bijgestaan heeft, hulde!
Black is not a colour, it's a way of life....

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #21 Gepost op: 05 maart 2012, 12:37:13 »
Ik wist van nog geen discussie of forumproblemen af eigenlijk, maar mij eens kort voorstellen vind ik geen enkel probleem.

Mijn naam is Ward, ik ben 24 en oorspronkelijk van belgisch limburg afkomstig, maar nu wonende in Schaarbeek, Brussel.
Voorlopig ben ik nog student (Masters in Business Administration) maar ik werk wel heel wat hier en daar bij, hoofdzakelijk in de industriële en logistieke sector.

Ik ben enkel een motorrijder, het was ook mijn eerste rijbewijs. Auto's boeien me ook wel, maar het is veel exclusiever en betaalbaarder om als late tiener of jonge twintiger een droom van een moto te hebben dan een droom van een auto, plus hier in Brussel staat het verkeer toch altijd vast en is er nergens parking.

Naast motorrijder ben ik ook wel een party-animal, en een fervent reiziger. Net geland vandaag vanuit Praag, 15 -28 maart maak ik een reisje naar Kazakhstan, kyrgyzstan en Turkije. Behalve Turkije heb ik ook een jaar in Argentinie gewoond.

Moto historie:
Veeeeel moto's testgereden (laatste vorige week, een honda integra 700 voor de fun), maar ben begonnen met een GS500, die was total loss na een accident waarbij ik niet in fout was, een 12 tal maanden later. Heb heeft me gelukkig geen schrik bezorgd, een week later stond ik met gips aan een nieuwe moto te zoeken in de winkels.
Daarna een F650CS gekocht die ik nog altijd heb, in 2010 dan een MT-01 erbij.

De MT-01 is van 2006, heeft 35000km, heeft een DAM uitlaat, getint ruitje, GSG valblokken, Speciaal MT-01 zadel, SW quick lock tas, rizoma spiegels en handvaten, voor de rest is hij standaard (en vuil). Ben NIET technisch aangelegd en spijtig genoeg geen poetser. Doe ook geen motorreizen (me te duur) en gebruik moto voor korte funritten en woon-werk nu en dan. Met beide moto's samen maak ik ongeveer 8-10.000 per jaar.



en dit is de BMW (hij ziet er ok uit, maar heeft al 56000 km gedaan en er scheelt heel wat aan, en zoals we van BMW gewend zijn is het te duur om het allemaal te fiksen, maar gebruik hem nog wel).


lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #22 Gepost op: 05 maart 2012, 14:24:09 »
zo! dat is wel een redelijk vierkante band die je er achter op hebt liggen :o
of is dit optisch bedrog ???

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #23 Gepost op: 05 maart 2012, 14:30:53 »
bedoel je het 'schaamrandje' of echt dat de band vierkant is?
ik merk dat laatste alleszins niet. dat ik de randen niet helemaal gebruik klopt wel, ben geen bochtenkoning/kneedowner en al zeker niet met zo een scarver met versleten vering en remmen :-)

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #24 Gepost op: 05 maart 2012, 14:40:45 »
bedoel dat de midden helemaal vlak is gereden en je alleen rondingen aan de buitenkant hebt. raar kantelmoment als je de bocht door gaat.

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #25 Gepost op: 05 maart 2012, 14:45:04 »
ah op de mt-01? nee nee, optisch bedrog, profiel genoeg nog hoor. maar inderdaad ik merk het, op de foto lijkt het wel een slick :-)

BigBuLL

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #26 Gepost op: 05 maart 2012, 23:37:49 »
nou okeeeeee....: ::)

Naam: Rene
Leeftijd: 45
Woonplaats: omg Rotterdam
Geslacht: 2 kippen
Gehuwd: ja.
Gescheiden: van mijn siamese tweeling broer
Kinderen: 1
Motoren: Yamaha XJ 700 maxim, Honda supermagna,Yamaha V-Max Honda 800 VFR,Honda X11, Mt-01+Kawasaki Z 750
Auto: Mondeo
Passie: dogs & Bikes en door de plassen rijden bij bushaltes
Allergie: onrecht.
Beroep: iets bij de rijksoverheid.....

foto"s plaatsen is me te ingewikkeld,maar ik vraag het maar niet, omdat het vast wel ergens in een topic staat........

laterzz



« Laatst bewerkt op: 06 maart 2012, 10:10:54 door BigBuLL »

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #27 Gepost op: 06 maart 2012, 20:20:12 »
Jo, woon in Landgraaf en verdien de euro's bij de Spoorwegen.
Ik zit op de motor sinds m'n 17de.
De eerste 20 jaar is een heel scala aan motoren de revue gepasseerd. Daarna heb ik het licht gezien, 10 jaar met de Kawa ZL900 onderweg geweest en sinds 2006 met de MT01. Nog 3 seizoenen en dan hoop ik de 100.000km in de klok te hebben. Gepoetst wordt ie max. 1x per jaar.
M'n 01 wijkt af van de rest.
Verdere hobby's: sleutelen, bergwandelen, houtbewerken  en heel af en toe bouw ik een huisje, woon er een poos in en verkoop het dan weer. De vechtgenote niet vergeten.

Ik ben laaiend enthousiast over deze rubriek, gelijk als eerste een autospuiter. Alleen hoe krijg ik dat bed van Bubbadog op de motor thuis. ;)


Boven op de Teide 3700m.

                       
« Laatst bewerkt op: 06 maart 2012, 23:11:55 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

lars

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 241
    • Bekijk profiel
    • COURAGE architecten
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #28 Gepost op: 06 maart 2012, 21:29:05 »
Hi Jo,
....nu pas begrijp ik je opmerking over 'zin om in de bergen te wandelen, n.a.v. Mijn fotos....
Greetz  ;D
Lars
Black is not a colour, it's a way of life....

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: Ik stel me ff opnieuw voor
« Reactie #29 Gepost op: 07 maart 2012, 17:02:08 »
geweldig dat opnieuw voorstellen.........

voor een vrij jong(neeee niet me leeftijd) forumlid gaat er een wereld voor me open  ::)
nu zie ik eindelijk de MT 's en hun baas :D

jo .............was dat dan!!!!! jij heb wel een hele aparte..... met het kappen van een boompje niet gekeken
waar die terecht kwam  ;),wel mooi opgelost en het pijpje op een ander plekje ach doe eens gek
heb ik overwogen beetje schoppe krijg je leuke plaatjes

echt te gek  wordt steeds leuker  jongelui waar blijft de rest ........

o ja Jo , dat bedje breng ik wel ........... ;) in het bussie , het voorrijden met de MT is alleen voor je korting 8)
is je bewijs voor hoge korting


zo iets.........