Ik wist van nog geen discussie of forumproblemen af eigenlijk, maar mij eens kort voorstellen vind ik geen enkel probleem.
Mijn naam is Ward, ik ben 24 en oorspronkelijk van belgisch limburg afkomstig, maar nu wonende in Schaarbeek, Brussel.
Voorlopig ben ik nog student (Masters in Business Administration) maar ik werk wel heel wat hier en daar bij, hoofdzakelijk in de industriële en logistieke sector.
Ik ben enkel een motorrijder, het was ook mijn eerste rijbewijs. Auto's boeien me ook wel, maar het is veel exclusiever en betaalbaarder om als late tiener of jonge twintiger een droom van een moto te hebben dan een droom van een auto, plus hier in Brussel staat het verkeer toch altijd vast en is er nergens parking.
Naast motorrijder ben ik ook wel een party-animal, en een fervent reiziger. Net geland vandaag vanuit Praag, 15 -28 maart maak ik een reisje naar Kazakhstan, kyrgyzstan en Turkije. Behalve Turkije heb ik ook een jaar in Argentinie gewoond.
Moto historie:
Veeeeel moto's testgereden (laatste vorige week, een honda integra 700 voor de fun), maar ben begonnen met een GS500, die was total loss na een accident waarbij ik niet in fout was, een 12 tal maanden later. Heb heeft me gelukkig geen schrik bezorgd, een week later stond ik met gips aan een nieuwe moto te zoeken in de winkels.
Daarna een F650CS gekocht die ik nog altijd heb, in 2010 dan een MT-01 erbij.
De MT-01 is van 2006, heeft 35000km, heeft een DAM uitlaat, getint ruitje, GSG valblokken, Speciaal MT-01 zadel, SW quick lock tas, rizoma spiegels en handvaten, voor de rest is hij standaard (en vuil). Ben NIET technisch aangelegd en spijtig genoeg geen poetser. Doe ook geen motorreizen (me te duur) en gebruik moto voor korte funritten en woon-werk nu en dan. Met beide moto's samen maak ik ongeveer 8-10.000 per jaar.

en dit is de BMW (hij ziet er ok uit, maar heeft al 56000 km gedaan en er scheelt heel wat aan, en zoals we van BMW gewend zijn is het te duur om het allemaal te fiksen, maar gebruik hem nog wel).