Ondanks dat alles getest is...eergisteren hebben ze de hydraulische klepstoters terug willen plaatsen en 1 ervan was er niet in te krijgen! Worden nieuwe besteld dus hopelijk is dat de oorzaak
Ach, een tikje met een voorhamer en hij zit zo op zijn plaats!
Zelfs dat lukte niet ! Zijn monteurs bij Yamaha Europa Wouter en echt niet gek. Vandaar dat ik mijn motor ook alleen aan hun geef en never nooit aan 1 of andere dealer als Goedhart, Bruggeman, v Meel en ook niet aan vd Heijden waar ik hem gekocht heb Die dealers rekenen altijd de hoofdprijs en hebben meestal toch advies van Yamaha nodig bij lastige problemen. Ik ken hier minstens 1 forumlid die weet wat ik bedoel ....als ik me niet vergis ruim 2000,- voor het vervangen van nokkenassen
Die opmerking van die hamer was natuurlijk een geintje
Maar monteurs bij YAMAHA Europa dat zegt dus niks.............
Ik ben het met Jo eens, heel raar dat het nu niet meer past, hoewel.....
Want wat zijn nu echt goeie monteurs? Dat zijn monteurs die de onderdelen echt goed merken zodat ze je blok ook weer goed in elkaar kunnen zetten. En als je dat niet doet dan past het dus niet meer................
En wat zeker ook niet mee werkt is dat dat blok nu al anderhalf jaar uit elkaar ligt, dan vraag je ook om problemen bij de montage! Zeker als je van je zelf denkt dat je een echt goede monteur bent en dat je straks nog wel weet hoe dat precies in elkaar zat............
Maar jij hebt er gelukkig nog alle vertrouwen in..........