vanavond eindelijk mijn MT weer opgehaald

Ik kon het natuurlijk niet laten...3 graden, koud dus en inmiddels donker, maar toch ff 60 km ermee gereden

Trillingen zijn echt weg en het lijkt wel een compleet nieuwe motor !!! Ik mag de eerste 300 km nog niet verder dan 2500 rpm....maar wow, wat een gasrespons !!!

gashendel aanraken en hij is weg ....
Het heeft lang geduurd , alles in de vrije avonduren als er ff tijd was, maar het is echt de moeite waard geweest!
Alles is aangepakt, nieuwe voorvorkkeerringen, nieuw balhoofdlager, alle vloeistoffen en filters vervangen, remblokken vervangen, Öhlins voorvork en achterveer geserviced, 2 nieuwe kleppen en 2 nieuwe klepstoters ( de boosdoeners) , nieuwe bougies, nieuwe ketting, nieuwe accu, ombouw naar stage 3.
Ruim 900,- aan onderdelen en olie, pakkingen etc erin gegaan....buiten de onderdelen die ik zelf had. Ruim 60 uur arbeid erin gestoken !na het inrijden moet ie terug en dan word de olie en filter weer vervangen en dan worden de kleppen nog een keer gesteld.
Mijn monteur von het jammer dat ie klaar was ! Elke keer weer veel bekijks als ie ermee bezig was

Was iets anders dan weer een een servicebeurt voor een FZ6 of 1 of andere Suzuki of Honda...
Afspraak staat nu, hij wil hem een weekendje lenen als ie ingereden is