Ja de grijns van oor tot wordt steeds groter hoe langer je op je MT01 rijdt Maar waar is je verklikkerkabeltje van je schijfremslot? Of behoor jij ook tot die groep motorrijders die zeker weten dat ze dat slot nooit vergeten bij het wegrijden
Citaat van: Big Smile op 21 juli 2015, 23:50:49Ja de grijns van oor tot wordt steeds groter hoe langer je op je MT01 rijdt Maar waar is je verklikkerkabeltje van je schijfremslot? Of behoor jij ook tot die groep motorrijders die zeker weten dat ze dat slot nooit vergeten bij het wegrijden Deze is in de maak, ik heb er nu een reminder voor in het contactslot. Beetje het idee van een knoop in je zakdoek😀Weten mensen zo een schijfslot aan te wijzen welke onder het zadel past? Liefst een ART gecertificeerde
Schijfremslot past in je jaszak......
Citaat van: GJ op 22 juli 2015, 12:24:31Schijfremslot past in je jaszak...... Daar zou ik niet mee willen vallen, los nog van het feit, dat ik helemaal niet wil vallen, maar dat daargelaten.Ja, Wouter, kom d'r maar in! Greetz, kowalski.
Ik heb deze twee ART4 sloten, alle twee met kabeltje; ze passen alle twee onder mijn zadel. Eentje met alarm eentje zonder.Deze is nog iets kleiner, kost maar drie tientjes