Auteur Topic: Wat een hektiek...!!!  (gelezen 4806 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Wat een hektiek...!!!
« Gepost op: 10 augustus 2012, 21:03:42 »
Hoorde zojuist ineens allemaal politie 6-7 autos, 2 motoren, helikopter, zag politie voor mijn huis rond rennen, honden.....ik dacht wat is er nu aan de hand  :o

ff op internet gekeken  ;)

http://www.ijmuidercourant.nl/regionaal/haarlemmermeer/article17195473.ece/Grote-zoekactie-in-verband-met-poging-tot-inbraak-in-Vijfhuizen?lref=sp1


Beetje overdreven voor een poging tot inbraak vind ik  :o Als bij mij op de zaak midden in de nacht het alarm afgaat word IK eerst gebeld om te gaan kijken....



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2012, 09:57:52 »
Wees blij dat de politie er direkt achteraan gaat, meestal komt de politie pas uren later, wegens drukte elders.
Inbraak heeft een lagere prioriteit.
Dit zou veel vaker moeten gebeuren. Als die "gasten" in de gaten krijgen dat ze toch opgepakt kunnen worden, bedenken ze zich misschien nog eens.
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2012, 13:46:11 »
Dat ben ik helemaal met je eens Jo  ;) 1 hebben ze te pakken gekregen  ;D Ik vind het ook goeddat ze snel ingrijpen...maar de hoeveelheid agenten die hier voor de deur stond, ik woon midden in de polder  :-\ Waarschijnlijk stonden er ook nog een hoop in het dorp, 1½ km verderop.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2012, 15:50:45 »
Zoiets had ik ook begin van het jaar. wat een herrie buiten zeg... toch maar even kijken
http://www.at5.nl/artikelen/74038/zes-gewonden-door-vergiftiging

bij de buren dus :)

GJ

  • Gast
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2012, 21:55:12 »
Citaat
Inbraak heeft een lagere prioriteit.

Inbraak in woning heeft een enorm hoge prioriteit! Baas Opstelten heeft geeist van de NL politie dat het aantal inbraken in woningen in 2014 drastisch naar beneden moet en het oplossingspercentage sterk moet stijgen. Dus deze actie in Vijfhuizen voldoet helemaal aan de huidige en toekomstige eisen!

Enuh Bart; hoe is het met die andere 4 huizen.....?  ???

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2012, 23:17:30 »
Citaat
Inbraak heeft een lagere prioriteit.

Inbraak in woning heeft een enorm hoge prioriteit! Baas Opstelten heeft geeist van de NL politie dat het aantal inbraken in woningen in 2014 drastisch naar beneden moet en het oplossingspercentage sterk moet stijgen. Dus deze actie in Vijfhuizen voldoet helemaal aan de huidige en toekomstige eisen!

Enuh Bart; hoe is het met die andere 4 huizen.....?  ???

Dan zullen de proriteiten zijn bijgesteld.
In het verleden, na het melden van een inbraakpoging 'smorgens vroeg, kwam de politie ergens in de loop vd dag opdagen, dan wel de dag daarop. Niet zo rap dus.
With blonds more fun.

GJ

  • Gast
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2012, 19:21:54 »
Citaat
Dan zullen de proriteiten zijn bijgesteld.
In het verleden, na het melden van een inbraakpoging 'smorgens vroeg, kwam de politie ergens in de loop vd dag opdagen, dan wel de dag daarop. Niet zo rap dus.

Een melding van een "plaatsgehad hebbende inbraak" kan wel het verschil maken in het ter plaatse komen van de politie. Dan kunnen andere prio's voor gaan. Maar in het geval van een heterdaad, zoals in Vijfhuizen, zal alles uit de kast getrokken worden.

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Wat een hektiek...!!!
« Reactie #7 Gepost op: 12 augustus 2012, 22:49:03 »
Een melding van een "plaatsgehad hebbende inbraak" kan wel het verschil maken in het ter plaatse komen van de politie. Dan kunnen andere prio's voor gaan. Maar in het geval van een heterdaad, zoals in Vijfhuizen, zal alles uit de kast getrokken worden.
Dank u, ik vat het verschil.
With blonds more fun.