Na een paar maanden ben ik nog zo enorm blij met mijn keuze en de aankoop. Het liefst zou ik de hele dag door niets anders doen dan van hot naar her rijden. Ik zit dan ook vrijwel elke dag op de motor, behalve als het potentieel glad is door vorst. Kou en regen kan me er niet van weerhouden om hem de sporen te geven. Hij ligt zo veel beter op de weg dan mijn FZX750 deed. De schokbrekers, het goed te doseren vermogen, de banden en de remmen zijn fantastisch. Ik zou er bijna nog een willen kopen omdat ze er niet zo veel zijn. Zodat ik er zeker nog een heb als deze zo veel heeft gelopen (duurt nog wel even met pas +/- 16dkm op de teller :-p) dat hij op is.
Ik heb jaren een hele fijne en mooie BMW E30 325i cabrio gereden (diamant zwart, creme leren interieur, shadownline, met Wiesmann hardtop). Nadat ik die verkocht had ben ik altijd op zoek gebleven naar dat gevoel, van iets bijzonders rijden. Met genoeg vermogen, geluid en identiteit. Het was een heerlijke auto maar wat te onpraktisch. Ik heb dit in de MT weer gevonden. Ik snap niet dat deze motor geen enorme hit is geworden (al ben ik er nu wel blij om). Hij heeft een wat onconventioneel uiterlijk, misschien niet voor iedereen weggelegd, maar als je er op gereden hebt kun je toch eigenlijk niet anders meer dan hem willen!?